Lad mig indtroducere Ora

… aka little Miss Green Eyes

Så har vi endeligt fået øjne igen og begyndt at fungere tilnærmelsesvist normalt efter en lidt for lang tur til Budapest.

Jeg fløj med Ryanair til Budapest, og desværre var flyet op mod 3 timer forsinket. Det er jo hvad der kan ske, og jeg kunne jo godt gætte jeg ikke ville nå mit fly hjem, men så måtte der jo bare arrangeres alternativ hjemtransport. Jeg kommer dog aldrig til at sætte min fod på et Ryanair fly igen - magen til flabet personale skal man lede længe efter - ikke engang “vi beklager” kunne det blive til da jeg bad om deres råd til hvordan jeg hurtigst fik arrangeret hjemtransport igen. De var totalt ligeglade.

Men jeg kom da til Budapest og fik den sødeste lille misling udleveret. Opdrætter havde desværre andre planer, og kunne ikke hjælpe os i Budapest, så i sidste ende endte jeg i Budapests luftgavn med en killing indtil lørdag morgen hvor vi kunne få billetter hjem med AirBerlin (fantastisk selskab med behjælpeligt personale der lige kunne fikse tingene så jeg kunne få Ora med hjem, selvom det ikke var en flyvning der tillod Pet in Cabin :hjerte:)
I lufthavnen fik jeg hurtigt allieret mig med cafeer og restauranter. Jeg havde ikke regnet med at skulle være under transport i mere end 4 timer, så havde selv kun fået en dåse Feline Porta med, og så noget tørfoder af opdrætter. Og selvfølgeligt ville Ora da ikke spise tørfoder der. Så alle restauranter fik skilt sadwiches osv, ad og gav os kyllingen fra den så jeg kunne give det til hende. Helt uden beregning.

Og Ora nød alt påstyret. Jeg havde en sele med så hun kunne få rørt sig, og hun solede sig i alt den opmærksomhed det gav. Jeg fik lidt grus og en lille bakke af opdrætter, så toiletfaciliteterne var også fikset.
Så selvom det var et alt for langt ophold i Budapests lufthavn fik vi det bedste ud af det - og lille Ora led ingen overlast - det var først da hun skulle i sin taske i flyet at verdenen blev ond synes hun. Hun havde da slet ikke tid til at skulle sidde der hvor man ingen opmærksomhed fik. Og hun fik meget højlydt fortalt omverdenen under hele rejsen hvad hun mener om at skulle sidde i en taske :tihi:

Vi kom heldigvis godt hjem - og hun er blevet taget rigtigt godt imod af resten af flokken.
Hun er en selvbevist lille dame, der godt ved hvad hun er værd. Så hun startede med at udforske lejligheden, og kom de andre for tæt på har hun bare knurret lidt og ellers fortsat med sin egen agenda. Hun er en rigtig lille dame, der kender sit eget værd, og hun er ikke bange for at forlange hvad hun vil ha. Og at hun tilmed er ret pæn er jo kun en bonus. Hendes øjne er grønnere end grøn, og hendes pelskvalitet er helt fantastisk :wehuu::wehuu:

De andre er super forelskede i hende, der har ingen knurren eller hvæsen været fra deres side - de vil bare så gerne vaske og hygge med den lille mus :hjerte: Og gud hvor jeg elsker mine gamle katte, som er så blide og imødekommende, og slet ikke tager sig af hendes udgydelser hvis de kommer for tæt på.

Lidt billeder skal der jo også til af skønheden.

Dette billede er taget af opdrætter inden hun forlod Budapest og man kan rigtigt se hendes smukke grønne øjne på billedet.

Her er hun i går aftes efter hun havde stjålet og rullet sig ind i mit tæppe

Hende og baby til morgen - de lå endnu tættere inden jeg kom med telefonen, men selvfølgeligt blev baby lidt for nysgerrig og skulle flytte sig lidt.

Jeg håber i kan tilgive mig billedkvaliteten - jeg har desværre kun et dårligt mobilkamera hvor man ikke kan se hendes fastastiske grønne øjne. Jeg har aldrig set noget som dem på så lille en baby :hjerte:

Ihh hvor er hun altså bare en fin lille dame!!! :wehuu:

Ihh sikke en smuk lille pige hende glæder jeg mig til at gramse på :wehuu: :wehuu:

Skønne billeder af skønne katte :hjerte:

Det var da noget af en tur, og så var det da godt, at du mødte så mange hjælpsomme mennesker på din vej :kram:

Næe en kær lille en :hjerte: & godt at høre i, trods alt, kom vel hjem begge to :slight_smile: Stort TilLykke med hende & din gamle flok som tager så godt imod hende :hjerte:

NUIIII Hvor er hun fiiiin!

Og pyha for en tur. Godt du er kommet godt hjem :slight_smile:

Jeg har kun fløjet med Ryanair en gang, til London… det gik fint nok, men jeg har nu hørt andre fortælle lignende historier som din :frowning: det kan åbenbart osse blive FOR billigt :frowning:

Hvor ser hun skøn og og sikken da en hjemrejse … en oplevelse !

[QUOTE=DK Blackangel;941373]Ihh sikke en smuk lille pige hende glæder jeg mig til at gramse på :wehuu: :wehuu:

Skønne billeder af skønne katte :hjerte:

Det var da noget af en tur, og så var det da godt, at du mødte så mange hjælpsomme mennesker på din vej :kram:[/QUOTE]

Tusind tak for de søde ord om Ora - hun er så fin og noget helt specielt. Så gør det mindre at folk synes jeg er tosset når jeg henter en kælekat i Ungarn :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;941378]NUIIII Hvor er hun fiiiin!

Og pyha for en tur. Godt du er kommet godt hjem :slight_smile:

Jeg har kun fløjet med Ryanair en gang, til London… det gik fint nok, men jeg har nu hørt andre fortælle lignende historier som din :frowning: det kan åbenbart osse blive FOR billigt :([/QUOTE]

Det bliver specielt for billigt når man begynder at spare på personalets attitude. Det havde ikke gjort ondt hvis hun havde sagt “beklager, men vi kan slet ikke hjælpe dig”, men jeg fik bare et træk på skulderen fra hende. I meget stærk kontrast til skiltet på Air Belins kontor i lufthavnen, hvor der stod “Its nice to be important, but its more important to be nice”. Og det må man sige de levede op til :ok:

Tusind tak. Og ja - en oplevelse. Specielt da vi kom til Budapest og de passagerer der skulle med videre med flyet stod i regnvejr ude på landingsbanen klar til at boarde flyet lige så snart vi var kommet af det. Der kunne jeg ikke lade være med at grine lidt selvom jeg var ret træt af forsinkelser.

hvor er hun fin - og imponerende sammenførsel !!!

Stort tillykke med den lille grønøjede smuksak…det var da en ordentlig tur I kom ud på.

RyanAir leverer billige rejser…men service er ikke med i prisen :frowning:

Hvor er hun fin og flot. Jeg er især vild med det billede opdrætter har taget( det første billede) hun udstråler bare noget udefinerbart, men helt specielt.

Tillykke med hende.

k*ft hun er kær :smelter:

Tillykke med hende :flag:

Næh! En lille ny Lady Green Eyes :lovelove:

Hvor er hun fin! Stort tillykke :slight_smile:

Aj, hvor er hun fin! Se lige den lille, mørke snude…:inlove:

Tillykke med hende. :slight_smile:

pu ha sådan en tur havde taget pippet fra mig. Stort tillykke med hende, hvor er hun dog helt utrolig smuk og så ticked , mums

jeg har jo noget med Ticked katte… så hvor er jeg glad for at hun er med hvid ellers havde jeg undersøgt om jeg kunne smugle hende hjem fra en udstilling uden du opdagede det…

(Ej hun er da aldeles smuk… jeg glæder mig til at se hende live)

Åhh, hvor er hun dejlig :wehuu:

Skønt at sammenføringen er gået så let - og hvor er det dog herligt at høre hvordan alle (undtagen RyanAir) hjalp jer på bedste mulige måde :thumbup:

Tusind tak for alle de søde ord om hende :hjerte:

Og Line: Hun bliver snart kastrat - så du skal skynde dig hvis du skal catnappe hende. Lige så snart hun er faldet ordentligt til og hun er blevet en smule større komme kniven. Jeg skal dælme ikke risikere en ori i løbetid - der er skisme nok lyd på i forvejen :tihi:

Hold da op, hvor er hun smuk. :hjerte: Sådan en kat er da alt besværet værd, og nu, hvor rejsen er godt overstået, er det jo bare en del af historien om en helt speciel kat du engang hentede i et fjernt, fjernt land. :thumbup:

Og dine oplevelser med Ryanair og Air Berlin svarer meget godt til, hvad jeg ellers har hørt. Så Air Berlin fik lige et par pluspoint mere… :slight_smile:

stort tillykke med den lille rejse mis :smelter: