Lady ''Gaga''

Jeg sad lige og kiggede billeder af Lady :hjerte:
Og er det bare mig eller har hun forandret sig lidt siden jeg fik hende i sommers ?

Det første billed jeg to af hende da jeg fik hende hjem:inlove:

Og de to nyeste:inlove:

Jeg syntes der er kommet noget mere pels og så er hun vidst også blevet lidt kraftigere :tihi:

Også lige et billed som man kender hende bedst :rock:

hvor er hunn bare fin :slight_smile: hun ligner en rigtig hyggefis :smiley:

hvor er hunn bare fin :slight_smile: hun ligner en rigtig hyggefis :smiley:

Dejlige billeder - godt at se, som hun trives hos dig. :slight_smile:

Først og fremmest ser det ud, som om hun har fået vinterpelsen på. Om hun har taget på, må du nok veje hende for at finde ud af, men en kat på godt 1½ år kan vel godt vokse lidt endnu.

Der ser bestemt ud til både at være kommet mere pels og vægt på.

Men om FF har ret at det er fordi det er vinterpels, det ved jeg ikke. Der er vel grænser for hvor meget en indekat sætter vinterpels? (nu ved jeg ikke om hun har adgang til udeliv)

Hun ser bare rigtig dejlig ud - blød og nuttet :wink: :hjerte:

Tak FinnFrode, Margrethe og Lise H.

Ja hun er en rigtig putte gris :slight_smile:
Hun har taget næsten 2 kg på :slight_smile: hun kan ikke komme ud men overvejer at prøve at lære hende at gå i sele :slight_smile:

Men det hænger nok sammen med at da jeg fik hende var hun lige blevet neutraliseret…

Ih hvor er hun bare skøn på sidste billede :hjertehop:

Tak :slight_smile: ja sådan ligger hun det meste af tiden hvis hun kan slippe afsted med det, hun har simpelthen ligget den hængekøje i stykker så det er blevet så tyndslidt at den nærmest er gennemsigtig :wink: så det er røget i sove værelset og vi har måtte købe et noget dyre et til dem for at være sikker på at det holder lidt længere :høhø: også fordi hun ligger der og kradser klør så sisal rebet er revet helt af næsten :wink:

Sikke da en skøn kat - utrolig smuk!
Lene, Siri og Mocha

har du fået tilmledt hende til udstilling her d. 29/1
2333333

Jep det har jeg :slight_smile: Så vi kommer den 29 … .

super s¨ses vi. Har lige tilmledt IC. S* Chorotegas Victor Hugo vores brune bicolour avlshan, Hans datter DK Vandoll Kiss me Kelly som er brun colourpoint og vores smukke dronning Celinea <3

Ja det gør vi ser frem til at hilse på dine doller :slight_smile:

tak i lige måde, glæder mig også til og se Lady igen :wink:

Sjovt billede det nederste!:høhø:

Ja men det er daglig dag her hjemme :høhø: sådan ligger hun hele tiden

Først og fremmest ser det ud, som om hun har fået vinterpelsen på.

Jeg hælder mest også mest til at hun har fået mere pels og har skiftet til vinterpels. Jeg har i hvert fald set noget lignende herhjemme pelsmæssigt med mine to bimser. Derudover er Bastian (Hvæsemissen) også blevet en meget flottere kat at se på efterhånden som han er blevet “afstresset”.