Længe siden jeg har grint så meget!

http://www.27bslash6.com/missy.html

Åh, den er da for sjov :lol:

Skal lige nævnes at det er et link til en “blog” noget i stil med Craigslist :slight_smile:

Kæresten kiggede mærkeligt på mig da jeg sad og skrald grinede

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

designere altså

Jeg kan godt se det sjove i designer-tingen… men ellers må jeg vist ha’ glemt min humoristiske sans i toget her til aften… for… jeg sidder med samme følelse som når jeg ser den ondsindede form for Skjult Kamera (hvor dem der laver det fa’me heller ikke ville synes det var sjovt hvis det var dem det gik ud over!)

det gør jeg også

men så skynder jeg mig at tænke på at det er en parodi - og så er jeg ved at dø af grin igen :lol:

Hvem skulle det være synd for? :?

For det første er jeg ret sikker på, det er en fiktiv korrespondance. For det andet er formålet med den at gøre grin med folk, der forventer at andre bare smider alt hvad de har i hænderne for at hjælpe med noget, der overhovedet ikke er deres problem - og ikke engang er taknemmelige for hjælpen. Med andre ord: En egoist uden situationsfornemmelse. Nu indgår der en kat - det er vel det, der får jer til at have ondt af fyren - men man kunne lige så vel forestille sig at opgaven var en invitation til børnefødselsdag (og grafikeren en børnehader) :høhø:

Først tænkte jeg: Ej… det er jo ikke sjovt…

men det BLEV faktisk ret sjovt :smiley:

Jeg kan ikke læse det, fatter nada af engelsk :S