Lagerplads søges - Storkøbenhavn

Jeg mangler PLADS!!!
Derfor søger jeg et mindre lager dog mindst 20 kvm - og gerne 30 kvm.
Jeg har to krav… der skal være frostfrit og tørt, varme ikke nødvendigt, men de to andre betingelser er ikke til forhandling! Samt adgang til lageret mellem 8 - 22 på alle dage (ikke noget med weekendlukket!).
Desuden skal der være plads til at min bil - en gammel postbil m lift kan parkeres ved indgang, når jeg skal læsse af og på og let transport mellem rum og bil (smalle havegange, hvor der skal balanceres afsted er no-go)… der skal være mulighed for at levere hele paller (det sker sjældent)…
Det kan sagtens være hos private - men jeg tager gerne et hjørne i et større lagerkompleks hos fx en håndværker eller lignende…
Max pris 1500 kr. ex moms ved erhvervsleje… noget mindre ved leje hos private.
Send mig en PB eller mail [email protected]
Skulle nogen herinde kende til lagerplads og være den som kan hjælpe mig med at finde mine nye lokaler, så gives der en daseseng i “dusør” :slight_smile:

Lagerpladsen skal helst ligge i området Rødovre, Hvidovre, Valby, Herlev, Ballerup, Skovlunde idet jeg her har forholdsvis kort transporttid frem og tilbage…

Hej Ann
Prøv at kigge på denne hjemmeside

Jeg ved ikke om de opfylder dine behov, hørte bare en reklame med dem i radioen :slight_smile:
Men det er da værd at tjekke ud :ok:

[quote=Rimmen;165608]Hej Ann
Prøv at kigge på denne hjemmeside

Jeg ved ikke om de opfylder dine behov, hørte bare en reklame med dem i radioen :slight_smile:
Men det er da værd at tjekke ud :ok:[/quote]

Jeg har allerede lager hos Shurgard og er for så vidt tilfreds… bortset fra prisen - især hvis jeg skal have et større rum :slight_smile:

Så der søges altså noget andet… større og til billigere penge. Det findes, det ved jeg! :thumbup:

Bare i orden. God jagt :thumbup:

Så har jeg vist fundet mit nye lager… 30 kvm i en nyere lagerejendom i Tåstrup til lavere pris end det jeg pt betaler hos shurgards… dét er da noget af et tilbud - og hvis det ikke kan bruges, er der også mulighed for lidt mindre lokale i Hvidovre…
Skal ud at se på lokalerne mandag morgen :slight_smile:

Det var da dejligt for dig - håber det kan bruges :slight_smile:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;166282]Det var da dejligt for dig - håber det kan bruges :slight_smile:

/Mette[/quote]

Jeps… må indrømme, at mit ønske om at flytte er mest begrundet i behovet for mere plads… men jeg har i den grad også skelet til økonomien…
Shurgard har nogle fine tilbud, hvis ikke man skal op i de store rum - men de er ganske enkelt hamrende dyre lige så snart kvm er over ca 10 :S
Det, jeg har fundet, er ca 30% billigere end mit nuværende lager og ca dobbelt så stort! :thumbup:
Jeg risikerer at skulle lege tagfat med mit eget ekkeo på så megen plads :smiley:
Og… der er fuld tyverisikring i kontrakten , fordi lokalet er en del af et stort lagervarehus - hvilket vil sige, at jeg kan opsige min egen forsikring. Skal lige have undersøgt det helt korrekt, men den skulle være god nok… :wehu: 5000 kr lige ned i foret på miig! eller rettere butikken…

Tillykke med det :slight_smile:

Lyder super Ann - tillykke med det.

Hehe - fedt :slight_smile:

Og også for os - for så har vi jo dobbelt så stor mulighed for at du får en maaaasse gode sager hjem :wink:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;166320]Hehe - fedt :slight_smile:

Og også for os - for så har vi jo dobbelt så stor mulighed for at du får en maaaasse gode sager hjem :wink:

/Mette[/quote]

Hæ… Ann har knoklet de sidste par dage :slight_smile:
Tjek min hjemmeside… bunker af nyheder :ok: Bla engangskattebakker… drønsmarte her op til ferie og den slags…

Dejligt du fandt noget du kunne bruge :ok:

Ann…

Jeg skal lige høre dig;
Den her bakke:

Kan den ikke bruges hvis man bruger klumpende grus?
For du skriver:

  • velegnet hvis man bruger træpiller eller øko-grus.

Og for mig ligner den jo “bare” en alm lukket bakke…?

/Mette - der overvejer at købe nye bakker, nu jeg skifter grus mærke :wink:

Hov, forresten så har jeg da nogle billeder af nogle af “dine” ting i brug af mine kræ - hvis du mangler sådan nogen?
Den der “hængekøjeseng” til at stille på gulvet, som jeg købte hos dig på sidste udstillig - mand den er populær!! :ok:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;166485]Hov, forresten så har jeg da nogle billeder af nogle af “dine” ting i brug af mine kræ - hvis du mangler sådan nogen?
Den der “hængekøjeseng” til at stille på gulvet, som jeg købte hos dig på sidste udstillig - mand den er populær!! :ok:

/Mette[/quote]

Jeg tager altid gerne mod billeder.
Måske ser det ikke nær så “velfriseret ud”, som billeder fra producenten… Men jeg tror på, at gode billeder, hvor interesserede rent faktisk kan se at tingene bliver BRUGT i et privatmiljø, nok sælger bedre end selv de bedste modelbilleder :slight_smile:

Ang kattebakken… jeg aner ikke om den kan bruges til almindeligt grus - har kun solgt den til “træpillebrugere”… men jeg kan få en anden hjem magen til - dog uden “risten”…

Hva Ann hvordan går det egentlig med mit nye Medved, det gamle er ved at være mere end pinligt -surrender

Her er den mest pinlige del endda klippet fra, stolperne i bunden består kun af paprør :tihi:

Har også siddet og kigget på kattebakken, så hvis den kan skaffes uden rist ville den da være perfekt til mine. Har nemlig haft svært ved at finde en kattebakke jeg kan lide…kommer du på udstillingen på frederiksberg?

[quote=Vibeke;167731]Hva Ann hvordan går det egentlig med mit nye Medved, det gamle er ved at være mere end pinligt -surrender

Her er den mest pinlige del endda klippet fra, stolperne i bunden består kun af paprør :tihi:[/quote]

Jam’n jeg aner ikke hvornår jeg får nye miljøer hjem… troede det skulle være her i løbet af foråret, men salget er lidt for trægt og jeg har derfor manglet plads, og så har der heller ikke lige været tid til at smutte til Tjekkiet… men mon ikke at jeg kan få et par stykker hjem i løbet af de næste par måneder:?

Jeps - jeg er med på Frederiksberg…

Må jeg for resten henlede opmærksomheden på at jeg har Cats Rule kattebakkerne på tilbud? Godt nok er de dyrere end den viste, men de er større og efter min mening også meget, meget pænere :slight_smile:
Og jo hurtigere jeg kommer af med mit restlager af disse kattebakker - som fylder helt enormt - jo hurtigere kan Vibeke missere få et medved-klatremiljø :stuck_out_tongue:

Hej igen.

Jeg skal kigge efter nogen billeder hvor “dine” ting bliver brugt :slight_smile:

Tak for bakke-info - jeg ser lige efter om der er en anden, ellers hører du… og jo jeg hár set at Cats Rule bakkerne er på bud :wink:

/Mette