Lagerplads søges - Storkøbenhavn

Hej Ann, Så har jeg hittet lidt billeder til dig :wink:

Jeg har lavet et lille galleri med billeder hvor nogle af dine ting er på, si til hvis der er noget der kan bruges, så skal jeg sende billedet i stor format til dig (eller webmaster :wink: )

Billeder ligger her

/Mette

Ih Mette… i hvert fald nogle af dem med quad bed… de er simpelthen bare gode! Og viser flot, hvor stor og lækker den egentlig er.
Jeg har forsøgt at få taget nogle af Aske, når han ligger på sin seng, men det er noget nær håbløst her i hytten! Mest fordi samtlige kræ rejser sig op, når jeg kommer med kameraet; Hva’ deeeet???
Og et par af dem med Queenie musen går da også rent ind :slight_smile:

Haha, den med at alle kommer når man skal ta billeder, kender jeg ALT for godt!!

Jeg kan meddele at der kan ligge 4 orientalere i én quad bed - 5 med lidt god vilje (og dét har OSH’erene jo) :wink:

Musene er meget populære! Halen især, den lille dims for enden er super at bide i + den er nem at bære når man skal hente den for 1098397638 gang til mor…!
Jeg har også én pink én som jeg vidst har fra dig, med “snore-ben” med små “dutter” i enderne, den er også populær (men ikke længere så køn, for den har mistet et øre og er lidt “snasket” hehe).

Dafur og stinkierne er - ja lækre, men kattene ligger jo mest og “gnider” på dem og tilsavler dem… - så de gør sig heller ikke så sk*de fantastiske på billeder :wink:

Vil du have alle billederne eller nogen bestemte? Og skal jeg sende dem til Ann R eller dig?
Jeg kan evt. også bare smide dem op på serveren i original størrelse og så kan du/I ta dem i vil ha…? :slight_smile:

/Mette

Smid dem op på serveren og så giver jeg Ann besked om at de er der :slight_smile:
Så kan hun også være med til at belutte om nogle vil være bedre end andre - det er trods alt hende som står for det grafiske :smiley:

5 Ori på én Quad bed???
Dét gik ikke her i hytten!!!
Der kan kun ligge en kat… den kat hedder Aske!!! -LOL
Det er lidt sjovt så glad min halvgamle dreng er for sengen… han har aldrig tidligere syntes om noget der kunne minde om hængekøjer og den slags - og har da heller aldrig tidligere gidet at udse sig noget som kun hans… men denne her… det er altså hans seng, BASTA!!! og han er direkte STYG, hvis en af de andre formaster sig til at lægge sig i den… damn, hvor kan han være intimiderende :smiley:

Yeps - Ann er bare go er hun :ok:

De ligger i et fotoalbum Her så kan Ann bare tage dem du kan bruge :slight_smile:

Jeg har forresten også et par med den der krone jeg har købt hos dig - men jeg tror måske ikke du forhandler dem længere?

/Mette

Med kronen er det lidt vanskeligt.
Jeg ville meget gerne forhandle dem - men producenten er “vanskelig”!!! SUK
Så om det er noget jeg fortsat vil have… tja???
Det samme gælder for øvrigt Quad Bed og den slags, der kommer fra samme sted.
Drønfrustrerende - det er nemlig gode ting til en pris, der kun kan betegnes som rimelig!