Lammeskind er godt!

Jeg har flyttet lammeskindet fra min skrivebordsstol ind på sofaen - for kattenes skyld.
og det var vist lige det, kattene havde brug for nu, hvor vi er blevet genhuset.
Først holdte Yasha skarpt opsyn med at jeg fik lagt alt indhold fra kasser det rette sted hen (og i mens vimsede Unni rundt og hjalp mig selvfølgelig :tihi:)

og nu jeg har spist og der er faldet ro over det hele - så har Unni indtaget lammeskindet - det er darligt! :hjerte:

Kattene er vist lige så flade som jeg er - de snorksover!
hvis ikke det var fordi klokken kun var 18, så var jeg også gået i seng nu :ups:

Der er nemlig ikke noget bedre end de kendte ting, når man er flyttet og er kat… :slight_smile:

De startede også inde i dynerne - der lå de godt nok længe før de kom ud og hjalp med at pakke ud. Det var jeg helt forberedt på, og dynerne var pakket ud til dem netop af den grund :smiley:

men jeg er meget imponeret over deres MEGET rolig indstilling til det her. Heldigvis er lejligheden “magen til”, så det kommer hurtigt til at ligne sig selv - nu skal det hele bare lige lugte som sig selv også :tihi:
MEn de to nye sofaer og det gamle reol er kommet ind vakte STOR nysgerrighed - og Yasha er glad for at få sit “vagttårn” tilbage oppe på toppen er reolen :slight_smile:

De har jo også haft det hård: Først være plejeonkel og -tante og så flytte:p

Intet at sige til, at de er fuldstændigt flade :slight_smile:

:slight_smile:

Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Silke har også et lammeskind, men hun nægter at ligge på uldsiden - men vil KUN ligge på bagsiden :tihi:

Nååårh, hvor de hygger.
Der er da ikke noget at sige til, at de tager en flytning i stiv pote…med det du har budt dem med plejekattene, killinger og en skrigende missemor der eeeeeelskede Yasha…intet kan ryste dine katte mere Pia. :slight_smile:

det er godt med nervefaste katte :smiley:

(dog viste Unni mig, at nu var nok nok i Vissenbjerg - der skulle hun ikke have været med, men det så jeg jo først dernede. Men hun er heldigvis sig selv igen nu, hvor der er mere ro på igen efter alle hendes ting er pakket ud og jeg slapper af igen :smiley: )