Lån af burgardiner i Strib?

Hej med jer.
Nu har jeg jo været så letsindig at tilmelde et par katte til TICA-udstillingen d. 14 marts, men som helt ny udstiller er jeg ikke i besiddelse af burgardiner og vil lige afvente oplevelsen inden jeg begynder at investere.
Er der en venlig sjæl der har lyst til at låne mig et sæt gardiner til et dobbeltbur? Jeg har kun meldt til om søndagen…

Jeg er selvfølgelig villig til at betale for lån

Hvad farve er kattene ? Bare for at vurdere hvad farver du har brug for at låne :slight_smile:

De er chokolade, ville nok ikke matche helt med pink-what

Men ellers er det næsten ligegyldigt, det vigtigste er at jeg finder nogen jeg kan låne, så må farven være mindre væsentlig.

Ved godt du søger et gardin til lån…men jeg har det flotteste gyldne gardin til salg til et dobbeltbur.
Jeg har fået stoffet gratis (og det er virkeligt flot) så jeg kan sælge det til KUN 475 kr (plus fragt)
Overskuddet går til mine hittemisser d.v.s. dyrevelfærd

Ja, mine ekstra står desværre i Randers, ellers måtte du hellere end gerne låne dem… :slight_smile:

jeg har et dobbelt sæt i overskud. sandfarvet med diskret grønt blad mønster. lavet til min choko orientaler s
du må gerne låne - smid mig lige en pb

[quote=Skovsgårde;345016]De er chokolade, ville nok ikke matche helt med pink-what

Men ellers er det næsten ligegyldigt, det vigtigste er at jeg finder nogen jeg kan låne, så må farven være mindre væsentlig.[/quote]

Hvor rædsom en farve du (og jeg! :smiley: ) mener at pink eller lyserød end er, så er det er faktum at den passer forrygende godt netop til chokolade katte :thumbup:

Nå… farven er også god til fx sort… men ikke på vilkår om nogen af mine sorte missere skal have sådan et bursæt!!! der er godt nok grænser…
(Selv om Lusen en enkelt gang har været fremvist i laksefarvet satin :uha: hobbyshow, hvor jeg lånte et dobbeltsæt af en perseropdrætter - fortæl det aldrig til min mand!!! :sshh::klapper: )

Ann - Hehe, nu er det ikke lige på denne computer - men ellers skulle du se et billede af May i selvlysende pink nervøs velour :smiley: :smiley: :smiley: Venligst udlånt af Tina Gizzemiseen til min første hobby udstilling. Hun var øøøøøndig -tihi

[quote=kamikaze;345032]Ved godt du søger et gardin til lån…men jeg har det flotteste gyldne gardin til salg til et dobbeltbur.
Jeg har fået stoffet gratis (og det er virkeligt flot) så jeg kan sælge det til KUN 475 kr (plus fragt)
Overskuddet går til mine hittemisser d.v.s. dyrevelfærd[/quote]

Hej Brita.
Har du billeder?? For jeg kunne godt bruge et burgardin til dobbeltbur :slight_smile:

Jeg skal nok hænge det på et bur når jeg kommer hjem (er på arbejde nemlig):tihi:…og lægge billeder herind iaften/imorgen.
Har et bur stående som skulle bruges da en 14-ugers misling brækkede den ene bagben…hun sad i det i 12 sekunder så kunne jeg ikke holde til hendes gråd og så kom hun ud til mormis og søskende…og så spundsede hun i 6 uger rundt med sit stive gipsben :rock:…of tropic, ved det :ups:

[quote=kamikaze;345153]Jeg skal nok hænge det på et bur når jeg kommer hjem (er på arbejde nemlig):tihi:…og lægge billeder herind iaften/imorgen.
Har et bur stående som skulle bruges da en 14-ugers misling brækkede den ene bagben…hun sad i det i 12 sekunder så kunne jeg ikke holde til hendes gråd og så kom hun ud til mormis og søskende…og så spundsede hun i 6 uger rundt med sit stive gipsben :rock:…of tropic, ved det :ups:[/quote]

Tak, det lyder super :slight_smile: Håber det lige er noget for min sorte slyngel og tortie prinsessekat :smiley:

så vidt jeg husker har jeg to dobbeltgardiner…sætter dem begge på iaften/imorgen
De er MEGET forskellige.
Det ene så æstetisk flot og gyldent og det andet fremmedlandsk (læs: jeg kommer til at tænke kinesisk…rubinrødt og med lyse bomster og silke) :ok:
…og så krøller ingen af dem så du behøber ikke sttyge (noget der tæller hos mig, for det er mit hadearbejde at stryge):ups:

Tak for alle jeres tilbud og forslag. Men den med pink… den har jeg nu lidt svært ved at fordøje :øhmm:

Jeg har aftalt med Kira V at jeg låner af hende, tusind tak for det.

[quote=Skovsgårde;345428]Tak for alle jeres tilbud og forslag. Men den med pink… den har jeg nu lidt svært ved at fordøje :øhmm:

Jeg har aftalt med Kira V at jeg låner af hende, tusind tak for det.[/quote]

Jeg har stand med i Strib… og jeg har en (aldeles gyselig, for os der ikke bryder os om den farve :wink: ) lyserød daseseng til salg…
Du er meget velkommen til at tage dine chokoladeknapper med op i min stand, så du ved selvsyn kan se, at lyserød/pink passer frorygende til dem :smiley:

Du kan også se nogle bursæt, som jeg er sikker på at du vil finde langt mere passende :smiley:
Pænt af Kira at låne til din første udstilling - det er nemlig mange penge, at bruge på noget, som man måske alligevel ikke har lyst til at fortsætte med…

Hallo Brita, hvor bliver billederne af? :wink:

Jeg har simpelthen ikke nået det.
Men jeg skal nok lægge billeder på af alle 3 gardiner jeg har imorgen aften.

[quote=kamikaze;345770]Jeg har simpelthen ikke nået det.
Men jeg skal nok lægge billeder på af alle 3 gardiner jeg har imorgen aften.[/quote]

Bare i orden :slight_smile: Du må gerne sende mig en PB når du gør, så vil jeg fluks se på sagerne :smiley:

Jeg har tidlig fri idag så jeg skal nok få det gjort :ups:
I mandags var jeg først hjemme lidt i halv ni aften og igår lidt over halv syv…og så var der godt nok en del andet der skulle gøres med så mange poter :tihi:

Beklager jeg ikke fik billeder på igår aftes. Skulle ud og hente en kæreste til Pepita og da jeg skulle bære ham ind fra bilen fik jeg hold i ryggen :uha:…så jeg gik tidligere i seng end det ellers var meningen.
Men jeg vil prøve at få gjort noget ved det (læs: få lagt billeder ind her)… inden jeg slæber mig på arbejde sidst på eftermiddagen.
Ydermere er jeg møjhamrende forkølet…hele roe’n er fyldt med creme :blegne:

Her kommer 1 styk dobbeltburgardin i gyldengul stof (?) og lys laksefarvet (nervøst velour) med lille kant, quiltet bundstykke, overstykke med lille udhæng, to bagstykker (som kan deles så publikum også kan se misserne), 2 sidestykker og to små forgardiner.
Det er fuldt monteret med spiralsnore og kroge…lige til at sætte op.
Det hele koster 500 MED fragt og den pris kan det KUN sælges for da jeg har fået stoffet af en sød perseropdrætter :thumbup:…hele overskudet går til hittemisserne.
Farverne er ikke på billederne fyldesgørende…det er en SÅ smuk dæmet gyldengul og en yderst smuk lys laksefarve.