Landsskuet i Herning 2016

Så er vi klar til at modtage tilmeldinger til årets hyggeligste udstilling på Landsskuet i Herning lørdag den 2. juli. Der kan tilmeldes påwww.jyrakudstilling.dk; sidste frist er den 20. juni. Der er som altid begrænset plads i Herning, så hurtig tilmelding tilrådes.

Vores dommerpanel er iår: Eric Reijers, Dorte Kaae, John Rudolph og Pia Nyrup.

I dette øjeblik er det stadig ikke fuldstændigt fastlagt hvor på pladsen vi skal være denne gang, men hold øje på forsiden af jyrak.dk - vi bringer selvfølgelig en nøjagtig beskrivelse og et oversigtskort lige så snart vi kender den endelige placering.

Vi glæder os rigtigt meget til at se jer igen til årets “JYRAK på landet” udstilling :slight_smile:

VH
Susanne

Badeanden og badeællingen er tilmeldt!

det er nok den udstilling jeg kommer til at savne allermest i år!
Men man kan kun være et sted af gangen…

Herfra kommer et styk mølædt perserdyr, måske en skovpige… og formentlig en enkelt Borebille (kun til fremvisning)

Jeg kommer sandsynligvis med Badeællingens kuldbror (Badeandrikken:?) og en “tante” (eller to) :slight_smile:

Der er tilmeldt to herfra, håber at ryggen holder :slight_smile:

Jeg glæder mig allerede til dagene på Landsskuet. Det er noget HELT specielt. Godt nok er jeg ALTID glad for de internationale udstillinger og de har ALLE været fantastiske og gode, men Landsskuet ER noget helt for sig selv. Torsdag er jo fortrinsvis institutionernes dag og især alle pigerne har deres små lyserøde punge med med 20-50 kr i og som brænder voldsomt for at blive brugt, så der er indkøbt specielt af samme grund. Småting til små penge og jeg har lavet 50 halskæder med missevedhæng i til blot en 15 kr. Det bliver spændende hvor vi skal være. Sidste år var en stor sort tyr min nærmeste nabo. Han var så sød og helt forrygende smuk, men han blev også passet og plejet på bedste katteudstillingspleje-vis, fnis

Så er vores trio tilmeldt :slight_smile:

Vi håber på Rhys bliver PR… Og så ser vi, om Sommermuffen kan få cert :høhø: Han skal med, fordi han er så god til fremvisninger :hjerte:

vi tager alle 3 med fredag og lørdag glæder mig har aldrig udstillet på Herning kun været på besøg:thumbup:

Helst med en fertil “tante” :høhø: , for det vil være smart med et BIV. :thumbup:

1 stk hushan er tilmeldt :slight_smile:

Nu har jeg jo, som den bonderøv jeg er, jo været på Landsskuet masser af gange, dog kun som tilskuer.
Har netop tilmeldt Theodor - så får vi se om han kan lide de landlige omgivelser.

Theodor er en lille bitte killing, så lille bitte som en 8 mdrs MCO han nu er :wink:

Tag venligst godt imod ham det bliver hans 2. udstilling. Både han og jeg vil gerne have al den hjælp i mere og meget erfarne udstillere kan give os:-)

Kommer uden katte, men med MinVenKattens stand :blush:

Nogle af jer har måske allerede set det på facebook, ellers har jeg skrevet Susanne og Brians oplysninger sammen her:

Vi skal i år IKKE stå i kostald som de tidligere år! Landsskuet har besluttet at flytte os til en anden plads med lidt kort varsel. Vi skal i år stå i et kæmpe telt kun med katte - der er sikker nogen, der bliver glade og andre der vil savne køerne,:slight_smile: men der er stadig køer (på vej til showring etc) og især heste omkring os - bare ikke inde i teltet. Vi har allerede “solgt” næsten halvdelen af pladserne til lørdagens udstilling, så tøv ikke for længe med jeres tilmeldinger.:slight_smile: Vi skal nok lægge et oversigtskort ud på jyrak.dk lige så snart, vi har den nøjagtige placering - der bliver vist knap så langt at gå, omend det jo stadig er en stor plads derude i Herning - vi anbefaler stadig fornuftigt fodtøj, det kunne jo være man gerne ville hen og hilse på køerne og alt det andet alligevel.
For dem, der vil danne sig et overblik, kan man på Landsskuets hjemmeside finde et oversigtskort, og umiddelbart vil vi blive placeret omkring hal Q. Det er måske også for nogen lidt øv - men det skal faktisk ses som et cadeau til kattefolket - omplaceringen handler bl.a. om at udstillingen / fremvisningen faktisk er lidt en publikumsmagnet!

Venligst
Dorthe

Jeg kommer og klapper køer… og skal stå i en fin lille stand et eller andet sted på pladsen og reklamere for Grindsted LS… :stuck_out_tongue: så i år bliver det nok uden kat, måske jeg kommer lørdag med kat, men det kommer an på flere ting så det er ikke 100% sikkert endnu…

Og nu skal slutspurten for alvor sættes ind! Vi vil rigtig gerne lukke som planlagt i morgen aften, mandag, kl. 20.00, så vi kan få alle de organisatoriske ting i gang. MEN vi mangler lige nu min. 30 katte for at have nok til en international udstilling, så skynd jer at melde til i vildskab:rock:

Venligst
Dorthe

Hmm…

Jeg håber, at mange af jer vil komme forbi og fejre Mingus’ Supreme-titel :smiley: :hjerte:

Herning - here we come!

[QUOTE=Pernille DL;1286488]Jeg håber, at mange af jer vil komme forbi og fejre Mingus’ Supreme-titel :smiley: :hjerte:

Herning - here we come![/QUOTE]

Nææh, så ses vi to gange på en uge :wink:

Jeg kunne godt medbringe en mere, men det kræver der er en der vil hjælpe mig, for min ryg magter ikke at jeg står med Finn