Landsskuet i Herning 2016

Jeg kommer til Herning lørdag - og har egentligt spurgt ind til om der er plads til jeg går steward.
Uanset om jeg så evt. gå steward ved anden dommer, må vi kunne bytte lidt - så kan vi nok godt arrangere at jeg står med Finn, mens det er :slight_smile:
Så lækre Finn kan komme med! :smiley:

[QUOTE=PiaB;1286552]Jeg kommer til Herning lørdag - og har egentligt spurgt ind til om der er plads til jeg går steward.
Uanset om jeg så evt. gå steward ved anden dommer, må vi kunne bytte lidt - så kan vi nok godt arrangere at jeg står med Finn, mens det er :slight_smile:
Så lækre Finn kan komme med! :D[/QUOTE]

Ja, jeg kan sagtens enten stå med Finn eller hjælpe v. Pias dommer imens (self. med det forbehold jeg ikke lige står med Mikki eller McCoy på det tidspunkt :høhø:)

Jeg hjælper også rigtig gerne med dejlige Finn :hjerte: :slight_smile:

Rune tager ham også gerne… Han er desværre for tung til mig :slight_smile:

Vi har rystet posen og fundet to ekstra katte at tage med… En PER og en KOR :slight_smile:

Det går hastigt den rigtige vej, og jeg er ikke i tvivl om at vi når det :slight_smile:
Vh
Susanne

Tusind tak i skønne unge mennesker, elsker den hjælpsomhed, der er. Finn er tilmeldt og jeg GLÆDER MIG til en kanon hyggelig dag :hjerte:

Jeg er der også så jeg kan også give en hånd med… Hvis jeg ikke lige står med mine egne to…

jeg glæder mig helt - det er længe siden jeg har haft Yasha med “bare ham” - så det bliver så godt med fremvisning de første to dage og så gå steward om lørdagen, hvor jeg så dog ikke har kat med :smiley:

Så skal vejrguderne bare lige huske at give os godt vejr de dage :smiley:

Og… jeg vil ikke høre et eneste negativt ord ang deres kondition!
:lol:

[QUOTE=Ann K;1286651]Og… jeg vil ikke høre et eneste negativt ord ang deres kondition!
:lol:[/QUOTE]

Vi skal nok huske at instruere dommeren :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Ann K;1286651]Og… jeg vil ikke høre et eneste negativt ord ang deres kondition!
:lol:[/QUOTE]

Vi skal nok huske at instruere dommeren :stuck_out_tongue:

Så er det tid til korrekturlæsning :wink:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1286849]Så er det tid til korrekturlæsning :wink:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Vores skal alle til dommer, så vi er fint tilfreds :stuck_out_tongue:

Jeg huskede også lige at betale :ups: :ups: :ups:

Fååårk, jeg har glemt at skrive til Brian om gavekortet. Tak Lykke :smiley:

Jeg glemte at notere dommerønsker :dokdok:

Nu har Eric jo set Koraterne 2 gange på et halvt år. :stuck_out_tongue:

Yay, jeg har mit ønske opfyldt, og kan se han skal have i hvert fald 3 EUR hankastrater, så mon ikke der bliver fortalt noget om de forskellige der :rock:

RAG n03 skal til 2 dommere og RAG a03 har ingen dommer :pensive:

Jam’n… han kan godt lide May - og hun har i den grad brug for en venligt indstillet dommer :smiley: