Låne burgardiner?

Har du et sætburgardiner vi må låne? :slight_smile: Européklubben har lokket 5 hold nye udstillere med til vores europé special show, og har selv taget alt vi har med, så derfor vil jeg høre om nogen herinde har et sæt burgardiner de vil låne ud til os? Det drejer sig pt. om 2 enkeltsæt, men et af de dobbeltsæt, vi har lånt os til allerede, kan også laves om til enkeltsæt hvis det er :slight_smile:

ja vi har et par sæt vi ikke lige skal bruge, så det kan vi godt finde ud af, hvilke farver har kattene

vi har det her dobbeltbursgardin som i gerne må låne, men de passer kun til dobbeltbur

Dejligt, tak! Vi har en a 23 med en n 22, en ns 22 med en as 24, en n 22, en ns 22 og en as 22 :slight_smile:

Det vil vi rigtig gerne låne, tak! :slight_smile: Forresten, er det med kattebakker, skåle og senge, eller skal vi låne det fra anden side? :slight_smile: For ja, det mangler vi altså også at låne os frem til :høhø:

så tager vi da bare det med om lørdagen, vi er osse et par timer i hallen fredag aften hvis det er. du/i kan hente det i tonyas smykke stand

Jeg vil meget gerne hente det fredag aften, Européklubben kommer og stiller præmier osv. an der :slight_smile:

så er der lige billeder af sættene enkelt bur

Den er også i enkeltsæt uden stamnavn

kan også bruges til enkelt bur

Hold da op, fine bursæt, må vi låne disse to? :slight_smile:

Det må i gerne og har vist også skåle, men det kniber med bakkerne

det er en aftale

OK, tak! Skåle vil vi gerne låne, så ser vi på det med bakkerne. Jeg har muligvis selv en eller to i overskud, skal lige have fundet frem fra gemmerne og talt :slight_smile:

Super :slight_smile: Er det forresten med kattebakker, skåle og senge, eller skal vi låne det fra anden side? :slight_smile: For ja, det mangler vi altså også at låne os frem til :høhø:

senge og bakker kommer det til at knibe med, skåle kan vi godt finde noget brugbart af

Jeg skal nok tage en ekstra stak senge med, vi har rigeligt i kælderen :slight_smile:
VH
Susanne

Eva ellers send mig en besked fredag aften når I har sat op - jeg har med garanti også nogle nulleputter der kan tages med :slight_smile:

Du kommer bare hen i hittekattestanden. Jeg var et par kattebakker af mine egne du gerne må låne

OK, tak. Et sæt skåle, eller? (Vil lige skrive ned så vi hverken får for mange eller for lidt) :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1271030]Jeg skal nok tage en ekstra stak senge med, vi har rigeligt i kælderen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak, det må du meget gerne :slight_smile: Nogen idé om hvor mange? :slight_smile:

Tak, will do hvis det er :slight_smile:

Mange tak! Er det 2 eller ved du hvor mange du har? :slight_smile:

hvor mange skal du bruge

Mangler en 3 stykker? :slight_smile:

har lige kigget efter i gemmerne, vi har 2 porcelænsskåle som vi har brugt på show et par gange, dem tager vi med på fredag, så bestemmer du selv om du vil bruge dem, desværre er det alt hvad vi har og kan hjælpe med