Larm og larm og larm

Jeg bor tæt på Frederiksværk, alligevel hamrer bassen fra Roskilde Festival inde i min stue m. lukkede døre. :frowning:

Æv…Øv…:frowning:
Jeg skal til fødselsdag i morgen - så det kunne egentlig være rart med en god nats søvn.

Put Frederik ind i den ene øregang og Findus i den anden…SÅ sover du:)

[quote=Mona Jensen;400041]Jeg bor tæt på Frederiksværk, alligevel hamrer bassen fra Roskilde Festival inde i min stue m. lukkede døre. :frowning:

Æv…Øv…:frowning:
Jeg skal til fødselsdag i morgen - så det kunne egentlig være rart med en god nats søvn.[/quote]

Jeg er nu ret sikker på det ikke er fra Roskilde festivalen du kan høre bassen … jeg kan høre det meget fjernt og bor i Roskilde

Jo det er det. :slight_smile:
Vi oplever det hvert år.
Lyden går hen over vandet…

[quote=Mona Jensen;400058]Jo det er det. :slight_smile:
Vi oplever det hvert år.
Lyden går hen over vandet…[/quote]

Gør som Brita foreslår :ok:

Jeg føler med dig - jeg hader selv lyden af en dunkende bas.
Det kan virkelig få mig helt op i det røde felt.

:argh::argh::argh::argh:

:yatta::yatta::yatta:

Frem med danseskoene, Mona…

Tænk på, at du får det helt gratis - er du klar over hvad sådan en billet koster ???

:rock::rock::rock:

Frem med danseskoene, Mona…

Tænk på, at du får det helt gratis - er du klar over hvad sådan en billet koster ???

:rock::rock::rock:[/quote]

TUT…det er ikke dansemusik…:græde: :græde:

Det kan ikke være en fest i nærheden … for lige nu er der slet ikke noget med bas der ude.

Har lige snakket med en veninde der bor lige ved siden af festivalen og hun har altså heller ingen bas lige nu.

:øhmm::øhmm:

Nå… hvad kan det så være ???

:yah: :klapper: :yah:

Sådan noget dunke-dunke noget ???

:cool:

[quote=Dorte Birkedal;400073]Det kan ikke være en fest i nærheden … for lige nu er der slet ikke noget med bas der ude.

Har lige snakket med en veninde der bor lige ved siden af festivalen og hun har altså heller ingen bas lige nu.[/quote]

Nej…Dorte…:slight_smile:
Min mand har undersøgt det for år tilbage.

• hvis vindretningen er fra Roskilde mod os, går det over vand.
    Og så har vi “fornøjelsen”.

De sidste 10 min. har der været pause -

Mona, glæd dig over at du får gratis festival :høhø:

:rock::rock::rock:

Ja, det kunne Mona godt have sagt noget før, så kunne vi have siddet i haven ned til vandet og bagt snobrød og lyttet til musik til langt ude på de lyse timer.

:høhø:

Jeg elsker musik - bare det ikke er jazz - så bliver jeg godt nok irritabel…

:muhaha:

Ja, det kunne Mona godt have sagt noget før, så kunne vi have siddet i haven ned til vandet og bagt snobrød og lyttet til musik til langt ude på de lyse timer.

:muhaha:[/quote]

Ja det er for dårligt Mona, nøj hvor kunne vi have hygget, musik eller ej :høhø:
Bare der var nok af Mona og snobrød og Therese og hvem der ellers havde lyst til lidt gratis koncert.

Lige en ting, jazz er heller ikke mig og heller ikke sådan noget dunk-dunk.
Så hellere noget Kim Larsen :slight_smile: har lige været til koncert med ham og er næsten helet op igen efter alle myggestikkene:)

:muhaha:[/quote]

I vores gamle hus var der i nærheden en gang om året jazzparty. Kun den ene gang om året, så det var til at leve med :høhø:

[quote=Coon Danica;400091]Ja det er for dårligt Mona, nøj hvor kunne vi have hygget, musik eller ej :høhø:
Bare der var nok af Mona og snobrød og Therese og hvem der ellers havde lyst til lidt gratis koncert.

Så hellere noget Kim Larsen :slight_smile: har lige været til koncert med ham og er næsten helet op igen efter alle myggestikkene:)[/quote]

:sshh::sshh:

Pssssssssssssssssssst…Lisbeth… festivalen varer hele weekenden, såe… måske skulle vi luske derop i morgen, når Mona er til fødselsdag ??

:inlove::inlove:

Og når hun så kommer hjem, råwer vi :

SURPIIIIIIISE !!!

:klapper: :yah: :wehu: :yatta:

:inlove:

Ja, der er oz jazzfestival i København lige pt… -what-what

Og her, hvor jeg bor er der stort kræmmermarked 3 gange om året - og tro mig - der er musik for fuld skrue tors-fre-og lørdag.

:yatta::yatta:

Jeg kan sidde her i min stue og synge med - men det generer mig nu ikke…

-engel

[quote=Coon Danica;400091]Ja det er for dårligt Mona, nøj hvor kunne vi have hygget, musik eller ej :høhø:

Så hellere noget Kim Larsen :slight_smile: har lige været til koncert med ham og er næsten helet op igen efter alle myggestikkene:)[/quote]

Lige min tanke, når Mona nu ved, at det sker hvert år, så er det da bare at bestille hus- og kattesittere - og selv tage på ferie :wink:

:tihi: Og så er jeg helt, helt uenig: Jeg hus- og kattesitter gerne i tilfælde af jazz-festival, men hr Larsen, så flygter jeg skrigende :wink:

ØREPROPPER MONA :tihi:

Eller store, fede høreværn!
Jeg har selv et par ørebøffer klar i skabet, det hjælper faktisk!

Jamen…jamen…Hanne…de virker ikke…det går gennem marv og ben.

Om lidt vil jeg køre til fødselsdag og glæde en sød veninde.
Selvom jeg er træt…:ballon:
Der kommer heldigvis nogle katte-tosser.
Det må uvægerligt hjælpe på mit humør…:slight_smile: