Larmende Charlie

Hver eneste dag omkring kl 17-17,30 begynder Charlie at larme. Han står ude i gangen og miauer og miauer.

Han bliver ved lige indtil jeg rejser mig og går i køkkenet for at lave mad til dem.

Han må da have et indbygget ur eller hvad mener i?

DET kan du tro de har…

mine 4 starter kl 6.30 sharp :hmpf:

ingen respekt for min skønhedssøvn

Jeps det har de, det samme her med nat maden. Vi skal bare prøve at gå 10 min senere i seng så skal de 3 nok fortælle os hvad klokken er. Og jeg som troede at faste sengetider blev afskaffet når man flyttede væk fra mor :slight_smile:

Min Nuka begynder at gå frem og tilbage fra mig til køkknet omkring 8, 11, 14 og 17-tiden alt imens hunsiger mmmaaaaaiiid mmmaaaaiiid. Jeg kan næsten sæatte uret efter hende. Tit og ofte hvis ikke jeg rejser mig med det samme for hun lokket de andre med på den.

Sådan et indre ur har Seven også, hendes går bare for hurtigt -LOL

Her er det spisetid, når vi står op om morgenen og kl. 20 om aftenen, men nogle dage begynder hun allerede kl. 17 at råbe på mad.

Roger Tabor skriver om kattens indre ur i Kend din kat på 100 måder.
En fantastisk bog!

[QUOTE=lenschow;100451]Roger Tabor skriver om kattens indre ur i Kend din kat på 100 måder.
En fantastisk bog![/QUOTE]

Jæp, hvis de får mad cirka samme tid hver dag, jamen så siger uret når det time to go, det samme kan man lære med at gå i snor, hvis man bor i lejlighed. På den måde kan man sikre sig katten ikke skriger for at komme ud hele tiden:thumbup:

Ja og herefter er man godt klædt på til at få en hund:thumbup:

Ja dyr har et indre ur.

Aiolos vågner hver nat lige omkring kl. 4.

Han og Athena ligger lige ved mit ansigt.

Så får jeg lige nogle dap på næsen og slik i øjet - indimellem også et bid i næsen.

Så får han et kys og lidt nus og besked på at han skal lægge sig til at sove igen, det gør han så, tæt puttet ind til mig.

Smeeeeeeeeelt.