Leder efter en avlere af ocikatte fra svendborg

Hej
Jeg leder efter en opdrætter af ocikatte, der bor eller har boet i svendborg,jeg ved han/eller hun har opdrættet ocikatte og en af deres hankatte hed eurus og blev født den 24 okt 2008.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde avleren af ham…
På forhånd tak for jeres tid.
hilsen Peter

Er det mon Marianne og Lars Hindkjær du tænker på? De bor godt nok ikke i Svendborg, men i Sønderborg? :slight_smile:

De har i hvert fald avlet en hankat der har det navn og den fødsesdato (men han kan jo være blevet solgt, hvis det er en tidligere ejer du leder efter, og ikke opdrætteren)
Hindkjaer's Eurus

Elles kan du tage et kig her (hvis du ikke allerede har gjort det) :slight_smile:
http://www.killingelisten.dk/viskuld/liste/visopd.php?ems=oci&race=Ocicat&hvad=Ocicat

Gurli har lokalliseret opdrætterene,og de er informeret om situationen. Det forholder sig sådan at ham der har ham(eurus) nu,ikke er sød ved ham,jeg fik hans anden kat for 5 uger(nova pige) siden også en oci og hun var helt ødelagt,bange for menneske,tynd havde ingen farve i pelsen,og hvæste af alt og alle,men nu er hun en kælekat og nyder livet har med mine to andre misser.
Så jeg ville bare gerne at eurus også kom væk fra det miljø,for det fortjener ingen dyr,han giver dem sgu hundemad for det er billigere…
Men tusind tak for jeres hjælpe,det er dejligt at se at der er andre der har følelser for dyr og vil dem deres bedste…

Det var så lidt. Håber at I finder en god løsning for Eurus :slight_smile:

Og du skal have tak for at have reageret ansvarligt, da det gjalt. :ok: