Victor er for længst blevet renlig og glad for sin kattebakke.
Han er faktisk blevet så glad for den, så det for mig ser ud som om at han leger med den. Han kan finde på at gå hen til den (ret ofte), og grave i gruset mens han sidder udenfor bakken. Nogengange graver han os i den mens han sidder i den, bare uden at pølle eller tisse.
Han er stadigvæk en ret lille killing, men gør han det for at øve sig i at dække til, eller er han bare underlig?
Det skal lige siges at de gange hvor han ikke selv har kunne dække helt til, så er jeg gået over med skovlen og har vist ham hvordan man skal gøre, og det har han været meget interesseret i at kigge på. Så tænker lidt at han øver sig, nu da jeg har belært ham?
Vores to killinger er også enormt glade for deres bakke, om det så har noget at gøre med at de faktisk er født i sådan én ved jeg ikke:tihi:, men jeg tænker lidt at det føles sjovt at grave i og at gruset kan være dejligt køligt her i varmen. Og det er da slet ikke utænkeligt at han øver sig og synes det er sjovt, især når “far” nu også gør det:)
Vores to killinger er også enormt glade for deres bakke, om det så har noget at gøre med at de faktisk er født i sådan én ved jeg ikke:tihi:, men jeg tænker lidt at det føles sjovt at grave i og at gruset kan være dejligt køligt her i varmen. Og det er da slet ikke utænkeligt at han øver sig og synes det er sjovt, især når “far” nu også gør det:)
Mange hilsner her fra.[/quote]
Tak for et hurtigt svar
Jo det virker rimeligt sandsynligt at de øver sig, og det er jo kun positivt, at de lærer en masse
Han må bare godt blive bedre til at lære at lade være med at gøre de ting han IKKE må. Som fx. at angribe fødder og hænder, men det tror jeg sgu er en kæmpe opgave at få ham stoppet med, og det er også en helt anden diskution
Men dejligt at høre at det er normal killinge-opførsel
Ang. det med at han angriber hænder og føder, så havde vi engang en killing der var den eneste i kuldet, den gjorde det samme. Jeg kan huske noget om at du kun må have en kat der hvor du bor, så du er jo hans legekammerat:p Jeg plejede at pive når den lille var for “vild”, det hjalp en del. Og så afbryde legen. Men mon ikke han med alderen vokser fra det, det er jo sådan en killinge ting:)
Jo det er rigtigt at det nok er en killinge-ting, men den KAN godt være ret frustrerende, hvis man ikke lige er i humør til det. Men jeg siger for det meste os “Av!” og hvis det ikke hjælper, så fjerner jeg ham, og sender et skud vand efter ham -what
Ja det er den onde far der så kommer op i mig, men hvis jeg virkelig ikke gider, så tror jeg nok det er bedre at gøre dét, end at begynde at råbe og skrige af ham -surrender
[quote=Simon;414847]Jo det er rigtigt at det nok er en killinge-ting, men den KAN godt være ret frustrerende, hvis man ikke lige er i humør til det. Men jeg siger for det meste os “Av!” og hvis det ikke hjælper, så fjerner jeg ham, og sender et skud vand efter ham -what
Ja det er den onde far der så kommer op i mig, men hvis jeg virkelig ikke gider, så tror jeg nok det er bedre at gøre dét, end at begynde at råbe og skrige af ham -surrender[/quote]
hvis en af mine laver det stunt - så hvæser jeg af dem… et rigtig højt grimt “jeg kan ikke lide dig” hvæs…
Oliver har det med at sidde i kattebakken (den står i et hjørne ude i gangen) også komme springende ud fra den når jeg lige går fordi… Han løber rundt i lejligheden pt, laver rejehop og siger “Druuuut druuut” (lyder meget tilfreds og glad)… Så ja han leger også i kattebakken ved at springe frem… Og han er meget social når bakken bliver ordnet… Så skal man helst angribe skovlen og hoppe rundt oppe i bakken… Hvilket gør tingene en del mere besværligt for mig…
[quote=Eva;414882]Simon, jeg er nødt til at spørge dig om du kender “Simons Cat”?
Ellers er her et par episoder, du kan more dig over.
-LOL-LOL-LOL-LOL
Ja tak jeg kender udmærket de film
Det er helt utroligt så godt de passer på mig og Victor, hvis så bare at hans kat også hedder Victor, så ER det historierne om mig og min kat