Legetøj eller ej se det er spørgsmålet

Købe sig fattig i legetøj til terror trioen ka man og så fortrækker de papir bolde :tihi:

Terror Trioens tobenede oppasser

Helt klassisk - præcis sådan er det også her. Til gengæld har vi rundt nogle minkhaler blandt det gamle legetøj idag, og DET er succes blandt killingerne. Ellers har det kun været papirkugler og drillepinde der har været noget værd her.

Jeg havde en flaske mousserende vin med hjem til en veninde med to katte - proppen fra den flaske var bare verdens bedste legetøj i uger efter! :tihi:

Korkpropper, køkkenrullerør, papirkugler og PAPKASSER!!! Det er alt sammen verdens bedste legetøj :slight_smile:

Mit slidte indlæg til min sko (som jeg har brugt pga en hælspore) er pt yndlingslegetøjet herhjemme:tihi:

• og er det stadig når den bliver fundet frem fra skabet! :wehu:
    Jeg har selvfølgelig gemt den. Sådan noget godt legetøj smider man da ikke ud :tihi:

lol jep det lyder som om katte deff har deres prioriteringer i orden :wink:
Tiger fik dog lige kam til pelsen da den forsøgte at lege med en kasse til en kontor stol. Kikkede på mig som om den nok mente det var min fejl :høhø:

Piberensere, minkhaler, diverse kanindele (poter, haler, ører) og bordtennisbolde er ofte hits hjemme hos os:ok:

Splitter de ikke køkkenrulle mm. ad? Har en eller anden ide om, at det er farligt, men hvis ikke, så skal Eleanor da have nyt legetøj :thumbup:
Hvad med stof poser, altså indkøbsposer. Må hun lege med dem? Har nemlig en fin stor en fra søstrene grene, som hun da gerne må bide og flå i! Har bare ikke turde, da jeg er bange for, at det er farligt for hende…
Måske er jeg bare lidt (for meget) overbeskyttende :ups:

stof poser er ok og ja toilet ruller og køkken ruller er også fine. Mine terroister nedlægger også sko både med og uden snørrebånd, ikke lige til min søns store begestring da han har fået nye snørrebånd af hans aflastning :slight_smile: (han har autisme og adhd + to andre diagnoser) så jeg redder hans sko næsten dagligt, mine kan de nedlægge så tit de vil.
Et stykke snor på en pind er super når hun er enlig pige selv mine tre syntes det er super sjovt at lege med selvom de har hinanden (søskende)

[QUOTE=PjevseMalene;1185603]Splitter de ikke køkkenrulle mm. ad? Har en eller anden ide om, at det er farligt, men hvis ikke, så skal Eleanor da have nyt legetøj :thumbup:
Hvad med stof poser, altså indkøbsposer. Må hun lege med dem? Har nemlig en fin stor en fra søstrene grene, som hun da gerne må bide og flå i! Har bare ikke turde, da jeg er bange for, at det er farligt for hende…
Måske er jeg bare lidt (for meget) overbeskyttende :ups:[/QUOTE]

Det er nu ikke helt dumt tænkt, Malene. Indkøbsposer har hanke, og dem kan katten blive viklet ind i, hvis man er uheldig. Men under opsyn går det nok. Jeg kan i øvrigt anbefale en IKEA-pose. De er kæmpestore, de larmer så dejligt, og så er de lavet i et stift materiale, så de ikke bare falder sammen.

Mht. Køkken- og toiletrulle går jeg ud fra, folk mener paprørene indeni. Og de skulle vist være ganske uskadelige :slight_smile:

Havde helt glemt de fantastiske IKEA poser :wink: De larmer altså meget så hvis man ikke gider at høre på det så er det nok ikke godt hehe. Hvis man er nervøs for stof hankene kan man jo altid klippe dem af :slight_smile:

[QUOTE=galath;1185615]Det er nu ikke helt dumt tænkt, Malene. Indkøbsposer har hanke, og dem kan katten blive viklet ind i, hvis man er uheldig. Men under opsyn går det nok. Jeg kan i øvrigt anbefale en IKEA-pose. De er kæmpestore, de larmer så dejligt, og så er de lavet i et stift materiale, så de ikke bare falder sammen.

Mht. Køkken- og toiletrulle går jeg ud fra, folk mener paprørene indeni. Og de skulle vist være ganske uskadelige :)[/QUOTE]

Vores får alle de papirsposer vi får - hankene bliver så lige klippet af inden :slight_smile:

Vores ÆLSKER papirsposer, men da Tani blev viklet så grundigt ind i en hank fra en pose, at den sad fat rundt om maven på hende, og hun ikke kunne komme ud, har jeg ikke rigtig turdet lade dem lege med dem - i hvert fald ikke uden opsyn. Havde slet ikke tænkt på at jeg bare kunne klippe hankene af :tihi::dokdok::ups:

Vi køber altid en stor papirspose til misserne når vi er i Ikea :slight_smile: Vi klipper bare hankene over, så kan de stadig fanges :smiley:

Når jeg engang imellem børster mine igennem med furminatoren, så gemmer jeg ulden i en pose. Når der er en god portion nuldrer/filtrer jeg det sammen med lidt vand -det bliver de fineste uld-kugler/slanger, nemme at bære i munden, at slå ihjel og de kan blive særdeles levende hen over gulvet og under sofaen.

Udover lege-effekten, er det et kært minde at have, den kugle jeg har trillet af uld fra min afdøde missedreng Fisk.

Skulle hilse fra Jeppe og sige at sugerør altså bare er det bedste, især når man selv kan hugge dem:høhø:

:slight_smile:

Det må vist være tråden at spørge i :

Kender I de tykke piberensere ??

Bertha havde et par stykker med - da hun flyttede ind hos Nabo - men nu har hun gemt dem et hemmeligt sted :tihi:

Ved I, hvor vi kan købe dem ??

[QUOTE=Tante Tut;1185708]:slight_smile:

Det må vist være tråden at spørge i :

Kender I de tykke piberensere ??

Bertha havde et par stykker med - da hun flyttede ind hos Nabo - men nu har hun gemt dem et hemmeligt sted :tihi:

Ved I, hvor vi kan købe dem ??[/QUOTE]

Jeg har købt mine i Panduro Hobby :slight_smile:

Jamen så skal Eleanor da have nyt legetøj :høhø: Klipper hankene af stofposen og lader hende kun lege med den, når jeg er hjemme :slight_smile:
Så må jeg se at få brugt noget køkkenrulle og toiletpapir :høhø: IKEA poser har jeg desværre ikke nogen af, kommer der ikke så tit, hvilket mit hjem så modsiger en del, da næsten alle mine møbler er fra IKEA :ups: Må få de gamle med på en tur derud, desværre vil min far hellere arbejde gratis på sin fridag, end bruge 1 time i IKEA, det er hans værste mareridt :smiley: Men han får ikke noget valg, når vi endelig skal derud, så er han i undertal (min mor og jeg rotter os sammen :tihi:).

Er der andre hverdags ting, som pelstotten må få at lege med, uden jeg skal være bange for, at hun kan komme til skade?