Legetøj til Annette O

Som lovet, så starter jeg en tråd med tohjulede til at transportere sig på.

Har andre lyst til at vise deres tohjulede transportmiddel med/uden motor så er i velkommen til også at sætte billeder ind i denne tråd.

Iiiihhh hvor er de fine ;-))

Jeg smider da lige et billede af mig på min skønne kværn

[quote=birtheras;50691]Som lovet, så starter jeg en tråd med tohjulede til at transportere sig på.

Har andre lyst til at vise deres tohjulede transportmiddel med/uden motor så er i velkommen til også at sætte billeder ind i denne tråd.

[/quote]

Er det dine Birthe :? :?

Naaa Finns, men Annette ville så gerne se dem såååååå -tihi

[quote=Annette O;50858]Iiiihhh hvor er de fine ;-))

Jeg smider da lige et billede af mig på min skønne kværn

[/quote]
wow du er flot

Åhh nej, jeg kan kun se billedet af en lækker motorcykel…

Her er et par billeder af min 2-hjulede :slight_smile:
NB! Alt glas er tapet til på det sidste billede, fordi jeg kører på bane.

Uha, i ser da vildt seje ud… Jeg har vist slet ikke nogen cykel længere… LOL Jeg havde engang en pink cykel fra Bilka af, den har min mands slidt op og smidt ud - og så har han 2 nye nu, den ene med en motor på LOL og den anden står bare på standby på altanen… Hmm :smiley:

Jakob og jeg har jo hver sin; Han en Harley Davidson FLH 1200 cc fra 1967 og mig en BSA B31 350 cc fra 1953. De kan ses her:

http://www.jakobmette.dk/webgalleri/motorcykler/mcgalleri.htm

Jeg overvejer dog at sælge min fine BSA, da jeg aldrig får kørt på den. Det er synd den bare står og står - den ville have bedre af at blive luftet -thumbs

Det er en rigtig fin begynder-cykel - og er lidt Harley look-a-like til meget billigere penge - men det er jo ikke rigtig sæson endnu, så den ryger nok til salg til foråret :slight_smile: