Legetøj

Hvad er godt for jeres killinger??? Mine er nu 3 uger og jeg kan se at de er begyndt at lege med legetøj… Men hvad er jeres mislingers ynglings legetøj , gerne med billeder så der er syn for sagen , måske kunne man få lige julegave ideen til de små…

Mine leger med de små bolde, kun dem uden lyd. Lille Hugo var ved at få et hjerte tilfælde da Laura kom til at trille bolden med klokke inden i hen til ham :s:tihi: hold op det var svært ikke at grine, han stod som forstenet i 2-3 sek og var meget på vagt over for den “grimme grimme” bold…

Når de er omkring 6-7 uger er et telt fantastisk at kravle rundt på OG i og en misling udenpå med pigskoene i dugen og 1 misling inden i teltet der fanger…det er sagen.
Kyller er også gode at kaste op i luften og slå ihjel…hurra for instinkterne.
Bordtennisbolde der larmer fantastisk dejligt især kl 3 om natten er også fine og rullen på wcpapiret er dejlig at give bøllebank. Dem laver de i et snuptag d.v.s. ruller papiret ud og vupti er rullen der :tihi:

Britta hvor ser de dejlige ud… Den med toilet rullen kender jeg godt , men det er ikke så godt legetøj syntes misse mormor…