Lej er barn

Denne artikel er KUn for sjov men sætter da gang i nogle tanker :S Jeg skrald grinte da jeg læste det VAR for sjov(jaja ved det er ulovligt men klokken var mange :høhø:)

http://rokokoposten.dk/2011/01/14/lej-en-lorteunge-hos-de-unge-mødre/

Hvad synes i er det sjovt eller for syg humor

Ved ikke lige hvad jeg skal synes om den:ups:

Men læste lige overskrifterne på nogle af rokokopostens øvrige nyheder:høhø:

Tine

Jeg troedd menneskehandel var forbudt. Troede også at det er bevist for mange år siden at det er en ualmindelig dårlig ide at indtage alkohol og medicin under graviditeten.

det her afsnit:

”Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg ikke har råd til p-piller, fordi kommunen ikke vil give tilskud til dem – så faktisk er det jo kommunens barn – og ikke mit,” forklarer Malou Stella, der netop har fundet ud af, at hun også er gravid med sit andet barn.

:dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::doh::doh::doh::doh::doh:

Det er sjovt! :slight_smile:

Når man vælger at udstille sit liv på tv, må man jo også acceptere, at andre har en holdning til det. Også en groft satirisk holdning.

Man kan så mene, det er en lidt for nemt baggrund at gøre sig morsom på. Måske man snarere burde overveje at lave satire på de unge mødres forældre og Kaare Sand.

sjovt syntes jeg nu ikke det er, nok nærmere tragisk, det er mig simpelt hent en gåde hvad der får unge mennesker til at udstiller sig på tv og fremstå som totale tåber og at de så syntes det er fedt er squ endnu mere tragisk, men hvad gør man ikke for 10 sek berømmelse.
udover det så syntes jeg squ osse det er endnu mere tragisk at div tv-kanaler gider lave den slags latterlige form for tv

:klapper::klapper: Jeg syntes faktisk at den artikkel er hylende morsom (ved godt at jeg indimellem har en lidt underlig humor).

De piger der medvirker i den type serier er for mig at se temmelig medie liderlige. De medvirker som oftest kun for at bliver “berømte” og er helt ligeglade med hvordan de fremstår i offentligheden. Mine tanker går til børnene som jo ufrivilligt er havnet midt i orkanens øje:(

Men pigerne de må tage hvad der kommer, det er en del af spillets regler. Der er ingen der har tvunget dem til at medvirke i den serie.

:klapper: Helt ærligt…ER der da så tyyyyydeligt at det er en stor joke :klapper: At min egen personlig meningt om dem der er med I DUM er :dokdok: :dokdok: :dokdok: :dokdok:

Det er hvad det er…

Ja, artiklen er en stor joke, og som sådan ikke særlig sjov (synes jeg). Men er der ikke noget med, at Malou Stella rent faktisk udtalte ovenstående sætning i et af programmerne engang? Ikke at jeg har set det, men der florerede sådan en liste med citater fra DUM på et tidspunkt…

Det skulle ikke undre mig, hun er dum nok til at udtale sådan noget:sorry:

ja når man mener at pomfritter er grøntsager for åben skærm - så må man altså forvente at alm mennesker gør sig en kende morsomme på ens bekostning…

“Lucas får da sine grønsager, vi skal have pomfritter til aften”
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg griner stadig over den!