Åhh, jeg har nu brugt de sidste 5 timer af mit liv på at finde lejligheder.
Jeg har spurgt på 3 pt. Der er masser af lejligheder, desværre er jeg for TIDLIGT ude. De fleste er nemlig fra d. 1/6 eller d. 1/7, og jeg skal først brug den fra den 1/8.
Der er også overraskende mange, hvor man må have husdyr.
Den ene af dem, som jeg har spurgt på er godt nok fra d. 1/7, men den var bare PERFEKT til mig. 55 kvm, 2 værelser, og 4200 alt inclusiv.(Undtaget antenne bidrag) Smidder lige et link til den http://www.boligportal.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=694238&fraSoegning=true
Så jeg kunne ikke styre mig, jeg spurgte på den, og nu sidder jeg her, og kan ikke rigtig bestemme, om jeg håber den er lejet ud, eller ej.
Samtidig sidder jeg og er en smule frustreret. Der er simpelthen så mange lejligheder, og det er simpelthen bare en jungle. Er virkelig bange for at blive snydt
[quote=Houmann90;373711]Åhh, jeg har nu brugt de sidste 5 timer af mit liv på at finde lejligheder.
Jeg har spurgt på 3 pt. Der er masser af lejligheder, desværre er jeg for TIDLIGT ude. De fleste er nemlig fra d. 1/6 eller d. 1/7, og jeg skal først brug den fra den 1/8.
Der er også overraskende mange, hvor man må have husdyr.
Den ene af dem, som jeg har spurgt på er godt nok fra d. 1/7, men den var bare PERFEKT til mig. 55 kvm, 2 værelser, og 4200 alt inclusiv.(Undtaget antenne bidrag) Smidder lige et link til den http://www.boligportal.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=694238&fraSoegning=true
Så jeg kunne ikke styre mig, jeg spurgte på den, og nu sidder jeg her, og kan ikke rigtig bestemme, om jeg håber den er lejet ud, eller ej.
Samtidig sidder jeg og er en smule frustreret. Der er simpelthen så mange lejligheder, og det er simpelthen bare en jungle. Er virkelig bange for at blive snydt [/quote]
Jeg skal også til at flytte, og i Vejle er der bare INGEN lejligheder hvor man må ha kat… Men har heldigvis fundet en…
Jeg synes lejligheden ser RIGTIG fin ud. Det med lejligheder/udlejer er, for mig, en “mavefornemmelsesvurdering”… Jeg er blevet snydt af en privat udlejer en gang, og det sker ALDRIG igen!
Kender du en der arbejder ved Kommunen? For så kan du evt. få personen til at spøge den der sidder med “Huslejenævnet” om der er nogle private udlejere i området man skal holde sig fra…