Lektielæsning er umuligt herhjemme

kæmpen hulk ligger og fylder halvdelen af bordet, og ligger sig ovenpå mine papirer, så herhjemme skal jeg lige kæmpe i en times tid med hulk før jeg kommer ordentlig i gang. i morges kæmpede jeg med ham, men det gik da til sidst. men man kan da ikke andet end at smile af det, det er da sødt. -forelsket

Tror i han prøver at fortælle mig at han vil have min opmærksomhed :? :?

og her er der et billede af zalsa der helst tager pladsen ved siden af mig, og så tæt på som muligt. ved jeg siger det hver gang, men hun er og bliver mors pige og hulk er og bliver mors bamse. -forelsket -love

Århh hvor er det lækkert at se -forelsket
Det er bare det bedste i verden når de vil hygge og nusses -love

hæhæ hvor sødt :smiley:

Åhhh ja… sådan SKAL det altså være… ellers er de ikke rigtige katte G

Hvor skønt med lidt lektiehjælp :smiley: :smiley: -forelsket -forelsket -forelsket

det er bare svært at koncentrere sig om lektierne når man meget hellere vil usse med sine over dejlige dyr der ligger og slængrer sig foran en…

Det er jo lige det. Ligesom når jeg skal op om morgenen og nogle misser “holder” på mig, så ER det svært :smiley:

Hvor er det fint med hjælp til lektierne…eller er det?

Skønne billeder og dejlige modeller -forelsket

De kære små - det er altså kært når de gerne vil hjælpe os med arbejdet…

hjælp :?:? - det er måske så meget sagt men dejligt - det er det :slight_smile:

altså efter hvert regnestykke skal der lige nusses, så man kan få overskud til næste regnestkke.
:stuck_out_tongue:

Enig -thumbs -tihi

Haha, nej, det er meget svært at læse lektier, når der er katte i hjemmet. -høhø Men skønt - det er det! -thumbs -love Dejlige billeder. -forelsket