Leone på 2 x topliste

SP. DK NeuCoons Sierre Leone er kommet på 2xtopliste
først kom resultatet fra Maine Coon klubben, hvor hun blev nr.1 hos kastraterne :rock:
og et par dage efter kom mailen fra Katteklubben om at hun var blevet 4 bedste kastrat :wehu: :wehu:
Så bliver man så stoooolt :hjerte::hjerte:
Jeg er helt sikker på at det er et glædesudtryk det her :ups:

:hop:

Hold op hvor flot Mette - stort stort tillykke med hende. Meeeeeeeen på den anden side kunne man regne med andet med så smuk en tøs.

Jeg kan godt forstå du er stolt! Stort tillykke, hun er altså også bare en rigtig dejlig kat :flag: Har jo haft fornøjelsen og æren af at gå med hende en del gange på scenen efterhånden :smiley:

Stort tillykke :rock:
Hvor er det flot:)

Tak :smiley:
Og du må med glæde tage hende igen :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med hende :slight_smile:
Hvor er hun smuk.:slight_smile:

Vi har også en dejlig Neucoon kat her :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Hun er smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk! Jeg har savlet over hende helt fra hun var et lille myr hos Neucoon!
Tillykke med hende!

[QUOTE=Coon Danica;535582]Stort tillykke med hende :slight_smile:
Hvor er hun smuk.:slight_smile:

Vi har også en dejlig Neucoon kat her :thumbup:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

tak :slight_smile:
Ja det har jeg godt set, og hvis hun bare minder det midste om hendes bror Eragon så har du den mest FANTASTISKE kat til at gå hjemme hos dig :inlove::hjerte::inlove:

[QUOTE=MetteSlot;535598]tak :slight_smile:
Ja det har jeg godt set, og hvis hun bare minder det midste om hendes bror Eragon så har du den mest FANTASTISKE kat til at gå hjemme hos dig :inlove::hjerte::inlove:[/QUOTE]

Du kan tro at hun er fantastisk, vi elsker hende så højt.
Vi har også hendes ligeså skønne søn her Poker Face .

[QUOTE=Coon Danica;535603]Du kan tro at hun er fantastisk, vi elsker hende så højt.
Vi har også hendes ligeså skønne søn her Poker Face .[/QUOTE]

Så er jeg lige blevet dybt dybt misundelig :surrender1:, Gunne (eragon) nåede nemlig kun at blive 2 år :ked:

Åh det var da frygteligt, hvad skete der dog?
Arya fik desværre kun en killing (Poker Face) og han blev født ved kejsersnit og Arya
blev stereliseret samtidig p.g.a underlivsbetændelse…
Så der kommer aldrig flere fra hende hvilket jeg er meget ked af.
Arya er også blevet udstillet og fik også NOM
Mon ikke at vi er lidt i "familie?)

[QUOTE=Coon Danica;535614]Åh det var da frygteligt, hvad skete der dog?
Arya fik desværre kun en killing (Poker Face) og han blev født ved kejsersnit og Arya
blev stereliseret samtidig p.g.a underlivsbetændelse…
Så der kommer aldrig flere fra hende hvilket jeg er meget ked af.
Arya er også blevet udstillet og fik også NOM
Mon ikke at vi er lidt i "familie?)[/QUOTE]

Ikke syv vilde heste kunne holde ham inden for den 2 meter høje indhegningen, selv med
en halv meters knæk på kom han over selv om han rev pels af, de fleste gange bare for at gå om på den anden side af huset for at sige haha - jeg kom ud.
Desværre var en af hans store fornøjelser også at besøge skolen på den anden side af vejen, og inden vi nåede at få strøm i hegnet var det desværre for sent,
heldigvis nåede han helt hjem i haven inden han faldt om :hjerte::hjerte:
Han var helt speciel, og det vil han altid være og jeg tror ikke jeg vil få en som ham igen :ked::hjerte:
Ja, det var i Korsør hun fik nom’et ikke? :slight_smile:
Og familie - jo da det er vi skam - Body er far til dem begge :stuck_out_tongue:

[QUOTE=MetteSlot;535628]Ikke syv vilde heste kunne holde ham inden for den 2 meter høje indhegningen, selv med
en halv meters knæk på kom han over selv om han rev pels af, de fleste gange bare for at gå om på den anden side af huset for at sige haha - jeg kom ud.
Desværre var en af hans store fornøjelser også at besøge skolen på den anden side af vejen, og inden vi nåede at få strøm i hegnet var det desværre for sent,
heldigvis nåede han helt hjem i haven inden han faldt om :hjerte::hjerte:
Han var helt speciel, og det vil han altid være og jeg tror ikke jeg vil få en som ham igen :ked::hjerte:
Ja, det var i Korsør hun fik nom’et ikke? :slight_smile:
Og familie - jo da det er vi skam - Body er far til dem begge :p[/QUOTE]
Åh det gør mig virkelig ondt at høre.

Kan det ikke passe at vi mødte dig og du ikke havde hendes bror med af en eller anden grund?
Jo jeg mener at det var i Korsør.

[QUOTE=Coon Danica;535636]Åh det gør mig virkelig ondt at høre.

Kan det ikke passe at vi mødte dig og du ikke havde hendes bror med af en eller anden grund?
Jo jeg mener at det var i Korsør.[/QUOTE]

Jo, det gjorde vi (:
Nej, vi var nemlig lige kommet hjem fra ferie hvor misserne havde været i kattepension - og der havde han i ren protest sagt nej tak til mad, jeg vil bare gerne hjem,
så han var ikke i show kondition på det tidspunkt :confused:

Jeg kan desværre kun lige p.t ligge foto ind som jeg har på photobucket.
Men jeg vil lige vise dig Arya’s søn Poker Face.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af det nye og så få lagt ind af Arya.
Men her kommer Poker

[QUOTE=Coon Danica;535647]Jeg kan desværre kun lige p.t ligge foto ind som jeg har på photobucket.
Men jeg vil lige vise dig Arya’s søn Poker Face.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af det nye og så få lagt ind af Arya.
Men her kommer Poker
[/QUOTE]

Hvor ser han skøn ud :inlove:
Så vil jeg da også lige poste et par billeder af hans morbror :love2:
I hans vante stil - at se dum ud :hjerte::hjerte::hjerte:

Og når man kunne se hvem der var flokkens overhovede :hjerte:

Hvor var han smuk, han minder meget om Arya.
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med de flotte placeringer. Super flot.:klap:

Men katten er godt nok også en rigtig smuksak

Hilsen Sanne

:flag::flag::flag: STORT TILLYKKE :flag::flag::flag:

FORSTÅR UDEMÆRKET AT DU ER SUPER STOLT, HVEM VILLE IKKE VÆRE DET, HVIS MAN VAR MOAR TIL DENNE SMUKSAK

Stort tillykke.
Det er da godt nok også flot gået!!!
:flag: