Leopold = pelshat;o)

Så slemt bliver det nu ikke, men tæt på, og så er det enda Mogens der har skylden i sidste ende.
Jeg tændte for min computer igår, men ikke tale om den ville gå på nettet. Jeg tændte for min mands, der var ingen problemer.
Skynder mig at sende en sms til mit barnebarn med anmodning om hurtig hjælp. Jeg sendte den sms kl 9 og kl 12.30 stod en søvning Kristian i døren og spurgte hvad der var galt.
Jeg forklarede problemet og han prøvede alt muligt. Til slut tog han og hev min computer op på bordet og så kom der et stort AAADDDER fra ham.
Der var grunden: Leopold havde strintet ind i min computer:uha::uha:
Alt dette må Mogens bære skylden for, han ville nemlig ikke have Leopold blev kastereret før han var et halvt år, derfor gåt katten og strinter ind imellem, når han synes det hele er uretfærdigt og han ikke får den opmærksomhed han har krav på:S:S

Grunden til han har strintet lige der er: Mogens blev i mandags indlagt med problemer med hjertet, så jeg har ikke været ret meget hjemme de sidste dage. Heldigvis fik jeg min mand hjem igen i aftes, men han skal ind igen efter påske og have lavet en undersøgelse af kranspulsåren og så skal han have en tur i MR scanneren også. Så må vi så se hvad de kan gøre for ham.
Knus Elin

Det er noget værre noget med Mogens :frowning: … men han skal alligevel ha’ et ‘’ FY Mogens !’’ med på vejen, fordi han har fået Leopold til at strinte i din computer :venter:

Godt du har manden hjemme igen så Leopold ikke føler sig så overset.

Held og lykke med Mogens -kramer

God bedring til Mogens - og husk at sige til Leopold, at aftalen var KUN at gøre det i Mogens sko, da det var ham, der ville vente med kastrationen :slight_smile: hehe

Det er nok det eneste sted han aldrig har strintet, den bøllemis.:s:S
Knus Elin

God bedring til Mogens :slight_smile:
Leopold, fyyyyyyy :tihi:

Puuuuha Leopold…

God bedring til Mogens

Tak skal i have allesammen. Mogens har det bedre, men er meget træt og bliver let forpustet. Nu må vi se hvad de finder ud af her efter påske.
Leopold lever stadig og har kun lige været henne og snuse til min pc idag:tihi::tihi:
Knus elin

UHA UHA han skulle skamme sig …

Godt Mogens har det bedre… Hils og ønsk god bedring