Som overskriften siger er min pletmis ikke på toppen.
Han har opført sig lige så fjollet som han plejer, så jeg har ikke været opmærksom tidlig nok.
I aftes så jeg han slikkede sig hele tiden mellem sine bagben på maven. Jeg så han havde en haft en stor byld, som der så var gået hul på. Han har ikke ændret adfærd på nogen måde, pludselig var den der. Ingen feber eller noget. Derforuden savler han og det bliver mere og mere og han vil kun have vådmad ikke tørfoder.
Jeg snakkede med dyrlægen morges og han sagde jeg roligt kunne se tiden an. Vi tog ind og fik nogen varer på apoteket og da vi kom hjem savlede han endnu mere, så nu har jeg fået en tid hos dyrlægen kl 13.45.
Send lige min pletmis en venlig tanke og kryds fingre for der ikke er noget alvorligt ivejen med min dejlige misser.
Knus Elin
mon ikke missen har ondt for tænder.
Ham her havde ondt for bisser:
jeg håber og krydser alt jeg kan
[quote=Lis Dahlstrøm;363733]mon ikke missen har ondt for tænder.
Ham her havde ondt for bisser:
http://www.sundisk.dk/Power%20med%20tandpine.wmv[/quote]
Jeg tænker også tandpine, men nu må vi se hvad dyrlægen siger.
Desværre kan jeg ikke åbne filen, selvom jeg gerne ville.
Knus Elin
[quote=Leopolds mor;363737]Jeg tænker også tandpine, men nu må vi se hvad dyrlægen siger.
Desværre kan jeg ikke åbne filen, selvom jeg gerne ville.
Knus Elin[/quote]
Hmmm - jeg har omdøbt den, prøv igen:
http://www.sundisk.dk/tandpine.wmv
Åh nej, der er altså ikke noget værre end når ens lille skat har det skidt. :S Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at det ikke er noget alvorligt.
Et stort :trøster: herfra
Hilsen Lisbeth
Tror også at det kunne lyde somom at det er bisserne det er galt med
[quote=Lis Dahlstrøm;363738]Hmmm - jeg har omdøbt den, prøv igen:
http://www.sundisk.dk/tandpine.wmv[/quote]
Det gik heller ikkedenne gang, men jeg prøver at sende linket til min mands komputer, den kan måske gøre det, det sker ihvertfald tit, når min ikke kan, så kan hans.
Knus Elin
Mit bud er enten tandsmerter eller halsbetændelse.
Held og lykke hos dyrlægen!
Et eller andet er der galt og jeg tror også selv på det er bisserne.
En anden ting er, han har det åbenbart ikke værrer en han kan finde på at lave ulykker, Han har lige brudt kattelemmen op og er pist væk og borte.
Eller brudt op og brudt op, han har skubbet lukkepladen op og er gået ud, den bølle. Som jeg skrev i det første indlæg, han er ligså fjollet som han plejer:)
Knus Elin
Dejligt at læse at han stadig kan lave lidt ballade.
Men stadig sender jeg en masse afsted mod jer idag!
Rigtig god bedring til Leopold, ja det lyder bestemt som om bisserne kunne være noget med ‘bisserne’.
Herligt han ikke er mere påvirket end han stadig laver bandit-streger
God bedring til ham, både med bylden og savleriet
Bedste hilsner
Kan han have gnasket i lidt påskeliljer ude i haven? Det gjorde Victor for et par år siden og jeg siger dig, han savlede værre end et vandfald. Masser af vædske fik ham på ret køl igen.
Håber ikke det er noget alvorligt med pletmissen.
[quote=Marianne K;363809]Kan han have gnasket i lidt påskeliljer ude i haven? Det gjorde Victor for et par år siden og jeg siger dig, han savlede værre end et vandfald. Masser af vædske fik ham på ret køl igen.
Håber ikke det er noget alvorligt med pletmissen.[/quote]
Ups ja , det har du da fuldstændig ret i, det er jo lige tiden for alle de giftige løgplanter…
Stadig rigtig god bedring
Tak for jers søde svar.
Vi er nu hjemme igen med en smækfornærmet kat. Dyrlægen undersøgte ham og mente det var noget betændelse i munden, da han kunne lugte en svag lugt af betændelse.
Leopold blev lidt mobset da dyrlægen undersøgte ham i munden, meeen mor her var med og det gik rigtig godt, kun fik dyrlægen alletiders skideballe da han var færdig. Jeg var helt forbavset over så meget han fandt sig i at blive rodet og kigget i munden med. Kun til sidst knurrede han lidt og slap så for videre tiltale:)
En bengal er jo ret så nysgerrig, så da dyrlægen vendte ryggen til ham, for at finde noget penecilllin, gjorde Leopold klar til at springe op på hans skulder, for at komme op på et højt skab. Mogens nåede lige at gribe katten inden han landede på dyrlægen.
Vi skal se til på torsdag med penecillinkapsler, savler han stadig der bliver han bedøvet og undersøgt mere grundig.
Jeg har nemlig en tid til Leopold, Lilli og Otto på torsdag til kilometereftersyn.
Knus Elin
God bedring Elin med din smukke smukke kat.
Han er da en sej herre…
:stjerner:
Håber det hjælper. God bedring til ham den smukke her fra!