Leopold siger tak til Brita

Han er bare så glad for jeg købte denne sækkestol til mig selv, så måske bliver jeg nødt til at købe en mere:tihi:
Knus Eliln

Den ser da også dejlig ud :slight_smile:

…og hvor har han bare et flot mønster :wehuu::wehuu: lækker misser :slight_smile:

Elin…Elin…:slight_smile:

En skønne dag kommer jeg forbi for at se dit smukke smukke dyr.:surfer:

Mine løftede haler er da helt misundelig på den der fine stol.

Jeg syntes sækkestolen er vokset…hjemme så den ikke så stor ud :tihi:
Ranya nåede at kapre èn inden jeg fik dem ud i bilen…men jeg har da to endnu blot i sort.
De kan erhverves for 125 stykket og det er billigt :rock:
Havde dem med i Gram i går, men de blev ikke solgt.
Det var forøvrigt ikke den bedste salgsdag. Fik kun 1716 kr (plus 500 kr) for et burgardin der skal sendes en af dagene.
Så for eftertiden bliver det lørdage :thumbup:
Men pletmis klæder sin fine sækkestol :ok:

Tak skal du have Brita, han synes nu også selv den klær ham:)
Jeg havde sat mig i gyngestolen igår og puttet fusserne godt ned i sækkestolen(dejlig varmt) Leopold så det og kom og møffede sig ned mellem mine ben og mente hel bestemt det var hans stol. Så ja det er det jo så:tihi:
Knus Elin

[quote=Mona Jensen;252952]Elin…Elin…:slight_smile:

En skønne dag kommer jeg forbi for at se dit smukke smukke dyr.:surfer:

Mine løftede haler er da helt misundelig på den der fine stol.[/quote]

Ja men du er hjertelig velkommen Mona, der er både kaffe/the og kattenus i lange baner her.
Knus Elin

Du bliver da nødt til at købe de sidste to sorte sækkestole…en til dig og en til de andre misser…så må Mogens bruge divaneseren :tihi:
Sækkestole med krøyerkulger er forøvrigt enormt godt for dårlige rygge OG varmegivende og varme er helende i en dum ryg

[quote=Leopolds mor;253169]Tak skal du have Brita, han synes nu også selv den klær ham:)
Jeg havde sat mig i gyngestolen igår og puttet fusserne godt ned i sækkestolen(dejlig varmt) Leopold så det og kom og møffede sig ned mellem mine ben og mente hel bestemt det var hans stol. Så ja det er det jo så:tihi:
Knus Elin[/quote]

Det er da heldigt, at du ikke kan lide katte Elin - gud ved hvordan den plettede ellers var blevet forkælet!

-LOL-LOL-LOL-LOL

Det tør jeg slet ikke tænke på, uha da-what
Knus Elin

[quote=kamikaze;253173]Du bliver da nødt til at købe de sidste to sorte sækkestole…en til dig og en til de andre misser…så må Mogens bruge divaneseren :tihi:
Sækkestole med krøyerkulger er forøvrigt enormt godt for dårlige rygge OG varmegivende og varme er helende i en dum ryg[/quote]

Det var faktisk min ryg jeg havde i tankerne da jeg købte den.
Tror jeg spørger om vi ikke skal dele den i aften, jeg var så uheldig at glide i noget fedtet mudder søndag aften. Jeg forstrakte self. et eller andet i ryggen og der lød et smæld i lænden, alt dette klarede jeg uden at falde. Selvom Karsten godt nok mente jeg så til pas lidende ud, at han glemte at lave værksted og i stedet fulgte sin gamle mor ind:)
Knus Elin