Leopold

Jeg vil da gerne vise min dejlige bengal frem, så i får lige en stak billeder i både pinlige og ikke pinlige stillinger;o))
Knus Elin

På det femte billede, er han ikke ret stor, har lige stiftet bekendtskab med en hveps, der var så fræk at stikke ham på næsen.

Han er simpelthen bare SÅ lækker -wehuu

Årh hvor er han bare nuser!

Havde jeg et stort hus med have stor have så havde jeg sgu nok et par abbyer og bengalere.

Hvor er han bare skøn -forelsket og den øjenfarve er da ikke til at stå for -wehuu

Ja men han er også mors smukke dreng og han ved det er ham jeg snakker om, når jeg siger det.
Og ja, jeg er helt skudt i ham, han er den sjoveste, smukkeste, klogeste og mest drilagtige kar jeg nogen sinde har haft.
Knus Elin

Der er den dejlige dreng jo - han er bare så skøn, sød og sjov.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Oorv han er lækker… Utrolig smuk pels også

hvor er han blevet smuk Elin rigtig gode billeder.

Ps hils Mogens

Tak Gerner, det skal jeg gøre.
Ja du har jo kendt den prikkede siden han var en lille prik, så du kan se der er sket noget med ham.
Knus Elin

[QUOTE=Gry Gressbakken;64509]Årh hvor er han bare nuser!

Havde jeg et stort hus med have stor have så havde jeg sgu nok et par abbyer og bengalere.[/QUOTE]

Ja det er nogen misser der gerne vil have plads og gerne vil i højden også. Nå jeg engang finder dem, skal du se nogen billeder jeg har taget af Leopold, mens han går balancegang hen over gardinstangen her i stuen. Særlig et af billederne er en griner værd, han sætter sig over skrævs på stangen og kan ikke komme hverken frem eller tilbage, måtte lige have en hånd først;o))
Knus Elin

Han er absolut en meget smuk dreng -wehuu -wehuu -wehuu
Ja, hils også lige den rare Mogens fra mig :slight_smile:

Hvor er han dejlig. -wehuu

Han er smuk -wehuu

Han er da bare helt vidunderlig -wehuu sikke mønster og farve -wehuu

Tak skal i have allesammen. ja han er en meget smuk kat og self. i mine øjne er han den smukkeste af alle. Sådan skal det jo også heldigvis være;o))
Jeg skal sige tak og hilse igen til Denise og Gerner fra Mogens.
Det eneste der gør mig lidt utryg ved Leopold er han vil være udekat, men vi har prøvet alt for at holde ham inde i kattegården og hvis han ikke på en eller anden mystisk måde kommer op på taget via kattegården og er væk, så sidder han og lurer ved døren og er væk så snart han kan se sit snit til det.
Vi prøvede at holde ham inde, men han går helt istykker hvis han ikke kommer ud og gå hver dag og helst flere gange. Mit helbred er så blevet sådan at jeg ikke kan holde ud at trave så meget rundt med ham mere som han gerne vil.
Det skal så siges, han får lov til at komme ud på egen hånd og jeg får min vilje med han er hjemme om natten og han kommer ikke ud før omkring kl 10 om formiddagen. Så er jægerene nemlig gået hjem, hvis der er nogen, vi bor jo op ad skoven. Bort set fra jeg ikke tror de kan se ham, han bliver nemlig kun set når han vil ses, ellers går han i et med det hele. Jeg har mere en en gang kaldt på ham og ikke set ham før han siger en lyd. De fleste gange har han faktisk lagt lige foran mig.
Men jeg har det self. bedst når han er hjemme og jeg tror jeg har styr på ham.
Knus Elin

Han er meget meget smuk, Elin. Den øjenfarve…mums!

hvor er han smuk -love

Muuums han er lækker -love-love-love, med rigtige smukke øjne.

Tak skal i have og ja han har de smukkeste øjne og han ved det. I kan ikke tælle de gange han har snørret mig med dem;o))
Knus Elin

Haha han er bare skøn… tænk at han kan ligge sådan