LG P970 (tlf.),Erfaringer søges :-)

Hej Folkens :slight_smile:
Jeg skal have ny tlf. og har nu muligheden for at købe denne her tlf. for 500 kr. af en nær bekendt :

Den er købt i 2011 og er brugt knapt et års tid,inden han skiftede den ud…
Hvad er jeres erfaringer med denne tlf.,godt og skidt…:slight_smile: ?

[QUOTE=Hanne N;1139225]Hej Folkens :slight_smile:
Jeg skal have ny tlf. og har nu muligheden for at købe denne her tlf. for 500 kr. af en nær bekendt :

Den er købt i 2011 og er brugt knapt et års tid,inden han skiftede den ud…
Hvad er jeres erfaringer med denne tlf.,godt og skidt…:slight_smile: ?[/QUOTE]

Jeg har en anden LG telefon nemlig en LG610E (tror jeg nok den hedder) SOm telefon fungere den godt, og også med mail og sms m.v. der hvor jeg synes, den mangler noget, er hvis jeg gerne vil høre musik. Nu har jeg et telefon abonnement med musik tjeneste tilhørende, men den telefon jeg har, kan ikke afspille musikken i en kvalitet så man kan høre hvad det er. Bortset fra det, er jeg godt tilfreds med telefonen. Jeg har haft min LG i et par år, og har ikke problemer med andet. Men som jeg skrev, anden model - samme mærke dog.

Jeg har en LG Prada som jeg sådan set er glad for. Den har en dejlig stor og klar skærm, MEN der er mange af de nyere apps den ikke kan køre, den mangler den nye version af OpenGl til telefoner (det hedder noget andet som jeg ikke kan huske) så tjek at den her har det, ellers bliver man hurtigt frustreret.
Men ellers er LG telefoner gode, jeg tør godt anbefale mærket, selvom jeg ikke lige har erfaring med den viste model :slight_smile:

Hvis du er nervøs for om du kan finde ud af teknik med mere så ville jeg klart sige lad være med at købe den og brug 1300 kr på en Doro de er kommet med en smarth phone den skal jeg havde. Nu har jeg undersøgt og undersøgt den sidste tid for man kan ikke undgå at få sådan en .
http://www.doro.dk/Produkter/Mobiltelefoner-og-tilbehc3b8r/Doro-Liberto-810/

Kan du ikke få lov til at låne den en uges tid? Så har du mulighed for at finde ud af om det er noget for dig eller ikke. Jeg synes at telefoner er en personlig ting som er svært at rådgive andre om. Det er jo ikke altid at blot fordi andre synes den er god at du så også synes det :slight_smile:

Tak for svarene.Mht teknikken,så er det ikke noget problem.
Jeg prøver at få den på prøve og så tager jeg den derfra… :slight_smile: