Liberec, Tjekkiet,

Her liiiige om ikke så længe tager vi en flok afsted til Tjekkiet på show(nogen er allerede kørt). I må gerne krydse for at de danske katte klarer sig godt :slight_smile: vi har internetforbindelse dernede så det skulle være muligt at opdatere med billeder og resultater - ha en super weekend herhjemme.

Spændende, pøj-pøj med det
:slight_smile:

Krydser alt hvad der kan krydses for de danske katte. :kryds::kryds::kryds::kryds:
I må har en rigtig god weekend. :flag::flag::flag:

RIGTIG god tur OG udstilling…og pas nu godt på Jer og misserne og vind en masse :rock:

Rigtig god tur. Skal nok:kryds::kryds::kryds: alt hvad jeg kan. Tjekker snart om dine små derhjemme også krydser porterne. Bare helt rolig jeg skal nok passe godt på dem.

God tur !!

Vi har udstillet flere gange i Usti det er et land og besøge.
pøj pøj

Ih, det lyder spændende. God tur, skal nok krydse fingre for jer :slight_smile:

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Irene - Jeg sku hilse fra Inge og sige tak, og at der står kage til kaffen på køkkenbordet :slight_smile:

Rigtig god tur og pøj pøj til alle de danske katte :slight_smile:

Vi skulle osse ha været dernede…

[quote=DK Thomani;458901]Tusind tak allesammen :slight_smile:

Irene - Jeg sku hilse fra Inge og sige tak, og at der står kage til kaffen på køkkenbordet :)[/quote]
Ja, det så jeg:savle::savle:

Internettet på hotellet virkede desværre ikke :frowning:

Men det var en rigtig hyggelig udstilling, dog noget mere primitiv end man er vant til i DK :tihi:

Max Musen blev BIS killing begge dage :yatta:

Ayla fik CAC begge dage og NOM søndag :yah:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=23025”]Her er en tråd med billeder fra udstillingen.[/ame]