Så er det nu, Tut. Julen er givet fri!
Efter at have sovet 10-12 timer hver nat den sidste måned, var jeg så stresset i nat, om jeg kunne vågne (skal på sygehuset til behandling), at jeg kun har sovet ca. 2½ time i nat
Håber jeg kan få neurologen i tale og vi kan blive enige om, at den medicin er no go for mig
Der er blevet puttet og møzzet meget med Spotty i løbet af natten, det er jo ikke helt skidt :love2:
Glædelig 1 December til alle :julepolka:
Mødtes med Lis i Roskilde, for at få det vådfoder, jeg havde aftalt at købe af hende.
Hun havde bedt mig om, at tage Metroxpress med til hende, som jeg selvfølgelig gjorde … på vejen hjem, fandt jeg ud af hvorfor
http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/27754410
[QUOTE=Skattekat;1268028]Mødtes med Lis i Roskilde, for at få det vådfoder, jeg havde aftalt at købe af hende.
Hun havde bedt mig om, at tage Metroxpress med til hende, som jeg selvfølgelig gjorde … på vejen hjem, fandt jeg ud af hvorfor
http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/27754410[/QUOTE]
Sådan Lis - du er selvfølgelig dét, man kalder en skør kattedame :pJeg har også samlet på knurhår gennem de sidste 4-5 år. Jeg bliver helt glad, når jeg finder dem og skynder mig at gemme dem i det dertil indkøbte lille glas med låg. Det står på krydderihyllen. Ulækre mig (ifølge fb kommentaren)
Mariannes legendariske gryderet med karry og knurhår …
Må vist hellere få pakket Charlottes gaver ind… Hmm tre i en eller tre for sig…
Tre naturligvis
Kram hende lige tillykke fra mig
[QUOTE=Skattekat;1268028]Mødtes med Lis i Roskilde, for at få det vådfoder, jeg havde aftalt at købe af hende.
http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/27754410[/QUOTE]
…
har da en pose pelskugler …mangler bare en ten og en rok :høhø: …så wtf er der galt i at samle knurhår :?:?
Uhmmmmmm. Smager dejligt! Ligger godt i mavsen (eller nowet
)
“Så mor, jeg er klar til at komme til tandlægen. Skal vi snart køre!?”
Apropos indsamling af knurhår, så har jeg vist stadig en lille bunke hovedfjer fra mine nymfeparakitter…de fjer har så ligget her i nogen-og-tyve-år. Spøjst, hvad man sådan går og gemmer.
Jaaaaa…og hele huset er pyntet i søndags…
LOVE IT:two_hearts:
Og jeg har adskillige bunker birmahår liggende strategiske steder på gulvet, så jeg altid kan finde det
Det har jeg også, også selvom jeg flittigt støvsuger Tænker at pelstotterne har et hemmeligt lager et eller andet sted i lejligheden, for det er jo tydeligvis en fejl, at det ‘Store Grønne Monster’ suger deres betænksomme pels gaver op
Desuden har jeg også gerne en god portion kattegrus, der helst skal ligge fordelt ud i badeværelset og gangen
De har åbenbart en ide om, at jeg elsker følelsen af sand mellem tæerne (hvilket jeg altså ikke! gør nå
)
Men jeg skal ikke komme og sige, at de ikke tænker på mig :høhø:
[QUOTE=Tante Tut;1268121]
Jaaaaa…og hele huset er pyntet i søndags…
LOVE IT[/QUOTE]
Hvorfor har vi så ikke set billeder af det i tråden med julebilleder
I dag er det Asanis fødselsdag, hurra, hurra, hurra
Fem år, bliver han, den lille
Men… jeg går jo ikke og tager billeder af mit nisseri… men for din skyld, så gør jeg det da (med glæde)
[QUOTE=galath;1268176]I dag er det Asanis fødselsdag, hurra, hurra, hurra
Fem år, bliver han, den lille :)[/QUOTE]
[B]Tillykke med fødselsdagen Asani
Damn… Det er lige før at jeg vil sige, at jeg er for gammel til ren dominikansk Rom… Indtaget som afslutningp å en lang, dejlig og hyggelig aften i selskab med vennerne :skål:
Det kan ved nærmere eftertanke også bare værea t jeg er ved at blive for gammel til først at komme i seng kl 4,30 om morgenen
Nå, men nu er jeg i hvert fald vækket… Oddy syntes at en tom madskål , var en tom madskål for meget