Lidt af hvert - Februar 2016

Fuldstændig flad for energi…
Vi kom hjem omkring 1 i nat, uden kuffert, fordi den ikke kunne nå fra det ene fly, til det andet pga forsinkelse på turen mellem Wien og KBH, håber den kommer frem i dag:kryds:
Men det er hvad der sker, jeg er glad for vi valgt den afgang, det gav mere tid med mine voksenvenner, det var fantastisk at se dem igen! Påtrods af at vi ikke havde set hinanden i flere år, var det så nemt og afslappende at se dem igen, som om vi stadig mødtes mindst en gang i måneden:)

Snart står den på semester start på uni, det bliver som altid spændende:)

det her har potentiale til at blive en enormt lang dag! :S

Så kom den nye Maxizoo pose endelig :thumbup:

DK KorZhik’s Banja Luka KBL d 03 23 er oppe i hjørnet

jeg ved ikke hvordan jeg vender den når jeg bruger mobilen

[QUOTE=Jeanette;1274792]Så kom den nye Maxizoo pose endelig :thumbup:

DK KorZhik’s Banja Luka KBL d 03 23 er oppe i hjørnet

jeg ved ikke hvordan jeg vender den når jeg bruger mobilen[/QUOTE]

[QUOTE=Jeanette;1274792]Så kom den nye Maxizoo pose endelig :thumbup:

DK KorZhik’s Banja Luka KBL d 03 23 er oppe i hjørnet

jeg ved ikke hvordan jeg vender den når jeg bruger mobilen[/QUOTE]

Fedt :smiley:

Jeg fornemmer, at et par stykker fra KG skal ud og hamstre poser :tihi:

De har lovet mig at sende nogen også :smiley:

[QUOTE=Enki;1274796][/QUOTE]

Ja, det kan vist kun være en række Eife-killinger forneden. Ikke at jeg er SÅ god til at kende den ene Europé fra den anden, men den lille blomst i baggrunden er en total “give-away” :høhø:

[QUOTE=Lykke;1274798]Fedt :smiley:

Jeg fornemmer, at et par stykker fra KG skal ud og hamstre poser :tihi:[/QUOTE]

tænker vi får lov til at betale for dem, men ja vores killinge pakker, bliver i fremtiden nok pakket i den nye pose :slight_smile:

Er spændt på at høre hvor mange nogen er hos dig, for her var det kun 1 :tihi:

Haha! Ja, det er nemlig mit Criminal Minds kuld, der sidder med syrener i baggrunden (jeg eeelsker syrener i øvrigt :høhø:)

[QUOTE=Jeanette;1274836]tænker vi får lov til at betale for dem, men ja vores killinge pakker, bliver i fremtiden nok pakket i den nye pose :slight_smile:

Er spændt på at høre hvor mange nogen er hos dig, for her var det kun 1 :tihi:[/QUOTE]

Ja, alt efter hvad de vil have for poserne, så det samme her. Mhhm, måske var der kun en, nogen var bare fordi jeg ikke lige husker det :høhø:

Så er jeg igen tjekket ind på SANO.
opholdet for to måneder siden måtte opgives, så fik et erstatningsophold.
Nu er jeg her og har en god fornemmelse i maven.

Og ved at Buster skal hygge så meget med menneskevikaren at han ikke gid mig når jeg kommer hjem på weekend på fredag :tihi:

ej altså så god en dag, har sørme shoppet billigt kød, fået en bluse til en kommende fest - brænde er trillet ind, og tra tra har bagt småkager uden mel og sukker :slight_smile:

Nogen burde måske fortælle Borebillen, at når man inhalerer vådmaden i den fart, så varer det altså et stykke tid inden der kommer mere… og han dør altså ikke af sult i mellemtiden!

En god lur, som nu skal efterfølges af søvn. Jeg får det vel indhentet på et tidspunkt :slight_smile:

Ann er ond ved “min” kat. Ikke alene vasker hun kræet, hun sulter ham også… :høhø:

I dag er det 3 år siden, Sigga og jeg flyttede sammen. Sammenføringen må siges at være en succes, og vi har fejret den ved at lege “fang den oliven” og putte på sofaen:hjerte: Det er dejligt at huske på, at på trods af Siggas alderdoms-skavanker, så er hun alligevel en meget gladere, sundere og mere aktiv kat i dag, end hun var den gang. Håber det holder længe endnu:-)

Han vil bare ikke risikere, at blive den første, der styrter om af sult, fordi nogen er for langsomme til at fylde skålen op :venter:

Hvad er det Borebillen egentlig hedder - jeg mener han har et “rigtigt” navn? :høhø:

Han har et fint navn, let at huske :slem: Zippety Do-Dah er hans borgerlige navn :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1274894]Han har et fint navn, let at huske :slem: Zippety Do-Dah er hans borgerlige navn :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, og her prøver vi at kalde ham Loke…
Ingen af navnene bruges dog ret meget.

For det meste omtales han bare som Borebillen eller bliver kaldt Slaske eller Fløjtetønde. :ups:

[QUOTE=Ann K;1274896]Ja, og her prøver vi at kalde ham Loke…
Ingen af navnene bruges dog ret meget.

For det meste omtales han bare som Borebillen eller bliver kaldt Slaske eller Fløjtetønde. :ups:[/QUOTE]

Bare det stakkels lille væsen ikke får traumer :uha:

Ting har da ikke fået traumer endnu :stuck_out_tongue: