Lidt af hvert - Februar 2016

Nørj hvor det suser derude…!

nå…er det jer der har stormvagt i nat…kun få stormstød her, gennemsnitligt 11 m/s

jowda…og så røg den lige op og ruskede på 17 m/s

[QUOTE=louiseogbuster;1274842]Så er jeg igen tjekket ind på SANO.
opholdet for to måneder siden måtte opgives, så fik et erstatningsophold.
Nu er jeg her og har en god fornemmelse i maven.

Og ved at Buster skal hygge så meget med menneskevikaren at han ikke gid mig når jeg kommer hjem på weekend på fredag :tihi:[/QUOTE]

Jeg håber, det er nogle gode mennesker, du skal være sammen med denne gang, og at det bliver et godt og nyttigt ophold :ok:

Slet ikke… bare alt siges med “venlig-stemme”, så er han glad…
Han ER bare en lille easygoing fjollerik, som er overbevist om at han ved at spinde højt og blinke venligt, kan charmere sig ud af alt:hjerte:

[QUOTE=Ann K;1274925]Slet ikke… bare alt siges med “venlig-stemme”, så er han glad…
Han ER bare en lille easygoing fjollerik, som er overbevist om at han ved at spinde højt og blinke venligt, kan charmere sig ud af alt:hjerte:[/QUOTE]

og det går vel egentligt også meget godt? :tihi:

Weee! :hop:
Jeg - og min mand - har 14 års bryllupsdag i dag. Jeg er SÅ sej! :cool: :tihi:

:argh: :surrender1: :ked: :doh: :censur: :vræle:

Så frustreret. Engangsfuldmagt på døren og en pose slik til chaufføren og alligevel ligger mine pakker fra Zooplus nu i GLS pakkeshoppen. Misserne er løbet tør for foder, jeg er alene OG må ikke lave tunge løft.
Kunne GLS ikke tage sig sammen og få løst problemet med at Zooplus pakker for tungt i forhold til GLS regler? Det var endda kun den ene pakke der vejede for meget…åh hvor er det her bare øv :frowning:

[QUOTE=Ann K;1274896]Ja, og her prøver vi at kalde ham Loke…
Ingen af navnene bruges dog ret meget.

For det meste omtales han bare som Borebillen eller bliver kaldt Slaske eller Fløjtetønde. :ups:[/QUOTE]

Slaske?! Fløjtetønde?!?! :uha:

Rune er dejlig :hjerte:

Ville gerne have lavet pizza til madpakken, så spurgte om han gad købe ind til det. Det gjorde han, men kunne ikke finde færdig pizzadej. Så da jeg kom hjem var han ved at lave dejen til mig :smiley:

Utroligt som kurvehuler og nullerputter kan stå urørte i ugevis i det her hjem…

Uanset hvad de kattedyr præsenteres for af puttesteder, så ER det bedste sted at ligge nu engang på den dundyne, de har fået ‘permanent’ i den ene sofa i stuen. Det er selvfølgelig også den dyreste og fineste dyne i huset. :tihi: Små prinsesser. :hjerte:

Til dem som bruger Colostrum…hvor køber I det henne?
Har lige prøvet at søge det her, men den der avanceret søgning dur desværre ikke…igen…

Gæt, hvem der har fået mest ud af, at det er så koldt i dag, at der er brug for en plaid i sofaen :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1274980]Til dem som bruger Colostrum…hvor køber I det henne?
Har lige prøvet at søge det her, men den der avanceret søgning dur desværre ikke…igen…[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Og det er det man bruger til kat ?

Jegertræt.dk

og så er det vel helt ok at gå i seng :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1274985]Tak :slight_smile:
Og det er det man bruger til kat ?[/QUOTE]
Det er ihvertfald det mine katte får :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1274980]Til dem som bruger Colostrum…hvor køber I det henne?
Har lige prøvet at søge det her, men den der avanceret søgning dur desværre ikke…igen…[/QUOTE]

Det kan også købes hos www.naturoghelse.dk. Det koster 368 kr for 250 g. og hedder ColoDan Whole Colostrum
Så vidt jeg ved, er det samme produkt, man bruger til alle pattedyr, både menneskedyr og andre dyr :høhø:.

Jeg er ved at være godt træt af blæsevejr :thumbdown:

[QUOTE=Gizzemissen;1274955]:argh: :surrender1: :ked: :doh: :censur: :vræle:

Så frustreret. Engangsfuldmagt på døren og en pose slik til chaufføren og alligevel ligger mine pakker fra Zooplus nu i GLS pakkeshoppen. Misserne er løbet tør for foder, jeg er alene OG må ikke lave tunge løft.
Kunne GLS ikke tage sig sammen og få løst problemet med at Zooplus pakker for tungt i forhold til GLS regler? Det var endda kun den ene pakke der vejede for meget…åh hvor er det her bare øv :([/QUOTE]

Jeg har fået en fin fuldmagt til GLS så de problemløst kan stille pakker … på min veranda… så hvorfor står de så ved skraldespanden synligt for alle og for regnen?

Ja der er så meget jeg ikke forstå

[QUOTE=catsanddogs;1275018]Jeg har fået en fin fuldmagt til GLS så de problemløst kan stille pakker … på min veranda… så hvorfor står de så ved skraldespanden synligt for alle og for regnen?

Ja der er så meget jeg ikke forstå[/QUOTE]

Mit problem er at jeg bor på 1. sal og Zooplus pakker deres kasser så tungt at chaufførerne i realiteten slet ikke må slæbe i dem. Og der er åbenbart kommet en chauffør på min rute der er meget regelorienteret…

Heldigvis sprang min far og min bror til med hjælp mod at jeg lavede aftensmad. Fik hentet to kasser på sammenlagt knap 50 kg, trillet ud til bilen på min fars sækkevogn og kørt hjem. Kassen med kattegrus ligger stadig i min brors bagagerum for den hastede ikke så meget, men kassen med mad blev pakket ud og enkeltdelene slæbt op. Og godt det samme…med den iver Junior og Devi kastede sig over foderet tror jeg ikke der var gået længe før jeg stod med et mytteri :tihi: