Lidt af hvert i maj

Kaffe …Meget varm kaffe, det var dælme kold at være fanebærer i dag :slight_smile:

Av…

Aaav…

stop så med at sige av! :S jeg er ikke færdig endnu, og ryggen skal altså snart te sig ordentligt hvis jeg skal nå det hele. Kan jo ikke sidde på sofaen fra nu til kl 1730…

[QUOTE=Lonse;1240250]Hvis dog bare folk tænkte sådan:tihi:
Også alligvel ikke, for så var Jeppe jo aldrig blevet min:yikes:[/QUOTE]

Eller også bliver der bare ikke snakket så højt om lige det. Jeg har da i hvert fald sagt farvel til en kæreste på den bekostning. (Og en anden fordi han havde rengøringsvanvid, og ikke kunne håndtere kattehårene. Han skiftede sengetøj dagligt pga. dem)

Må indrømme, at jeg tjekker op på vigtige ting før jeg indgår i et forhold, bl.a. om vi er enige omkring børn, dyr og evt misbrug. Ingen grund til at starte et forhold, men alligevel ikke kan blive i. :slight_smile:

Luuuurve min nye pc - men skal altså lige vænne mig til, at jeg ikke bare kan fjerne et kattehår eller lignende fra skærmen med fingeren, som jeg plejer, uden at får lukket et eller andet eller bladret en fane … touch-screen :thumbup:

Om lidt kommer NP og henter Oddy, der skal på feriekoloni i Casa Primprau’s indtil vi er flyttet…

Oddy får det fantastisk - både Lucy og May er i løbetid :slem: … og det er alt andet lige mest praktisk ikke at skulle tænke på zoneopdeling osv, mens vi pakker og regerer… men ihhh, hvor vil han blive savnet… vores lille baby :hjerte:

Jeg vil gerne sagsøge mig selv for kriminel adfærd!
Mit hvidløg var mugnet i krukken og ingen friske forsyninger … det er ikke ret tit, der bliver lavet mad her i huset, men regel nr. 1 er: GÅ ALDRIG NED PÅ HVIDLØG :nix:

[QUOTE=Ann K;1240292]Om lidt kommer NP og henter Oddy, der skal på feriekoloni i Casa Primprau’s indtil vi er flyttet…

Oddy får det fantastisk - både Lucy og May er i løbetid :slem: … og det er alt andet lige mest praktisk ikke at skulle tænke på zoneopdeling osv, mens vi pakker og regerer… men ihhh, hvor vil han blive savnet… vores lille baby :hjerte:[/QUOTE]

1.melding fra May - sikke spændende Oddy lugter bagi :slem: Jeg ved ikke helt :S - plejer det ikke at være hankatten, der dufter til hunkattens bagdel:? :pote:

I morgen stå den på loppetur med Clara og Gustav (Jo…de skal trænes til loppeture fra små af :tihi:…og de elsker det…for der er mange gode ting de kan bruge…mener de…men det gør deres mor ikke :tihi:…og bagefter…så skal vi i Zoo i Nyk. F med madpakker…hvor skal vi hygge med dem :hjerte:

Sådan nogle ture med ens bedsteforældre er altså bare noget af det der udgør ens bedste barndomsminder :slight_smile: Det er det i hvert fald hos mig, så det er dejligt at læse hvordan I nu skaber minder for jeres børnebørn :slight_smile:

Jeg håber at de nyder det :smiley: Det gør vi ihvertfald :slight_smile:

Jeg ville så gerne have haft bedsteforældre da jeg var barn, men både min mormor, morfar, farmor og farfar var døde før jeg blev født.
Savnede sådan at have nogen bedsteforældre dengang…når alle de andre børn fortalte om deres.

Men…vi gør hvad vi kan…og elsker alle de sjove ting de siger og gør :smiley:

Nu er han jo lige flyttet ind i et helt nyt og rasende spændende værelse… og May brøler ham vel ind i hovedet, hvilket bare aldrig har været metoden til at få hans opmærksomhed,
Så han tuller nok bare rundt i sine egne tanker - også selv om jeg er sikker på at han har været glad for at se May igen - han kan faktisk godt lide hende, når hun er stille :smiley:

I følge NP var det dog rigtig godt at Oddy fik Jans gamle forsuttede fleecetrøje med - han søger hele tiden tilbage til den for at putte sig :slight_smile:

Efter opfordring har jeg flyttet nogle indlæg - de kan nu ses i Generel Snak om Kat, under overskriften “Dyreværn”

Ann K

Andre af os flytter godtroende ind med en fyr, og pludseligt er der katte over alt :venter:

:tihi:

[QUOTE=Lykke;1240342]Andre af os flytter godtroende ind med en fyr, og pludseligt er der katte over alt :venter:

:tihi:[/QUOTE]

Men det virker jo :gruble: :smiley:

[QUOTE=Lykke;1240342]Andre af os flytter godtroende ind med en fyr, og pludseligt er der katte over alt :venter:

:tihi:[/QUOTE]

Ja, og Jan skulle bare have en hund…

test af tidspunkt

Arh Michelle Garnier har gjort mig totalt Burmeser skruk! Hun gav os grønt lys for flere katte i lejlighederne på kollegiet men Mathias vil ikke have flere lige nu :surrender1: :frowning:

Bare vent et par måneder, så bliver der flashet burmeserkillingebilleder her på forum med meget jævne mellemrum - det kan være, det omvender ham :stuck_out_tongue:

Whaaaaat?