Lidt af hvert maj

Det er da vist på tide med en maj-tråd :slight_smile:

Jeg startede måneden med at hive min forbinding af og skifte ud med en cykelhandske - det var dejligt :slight_smile:

Hmm… måske fortæller min krop mig, at jeg skal ind i et stabilt søvnmønster igen. Efter en dejlig udstilling i Galten igår gik jeg træt i seng kl. 21 og vågnede 8.53. Nu er jeg lige vågnet efter en uintentionel lur på 4 timer.

Håber dælme, at jeg kan sove i aften. I hvert fald vil jeg prøve at gå i seng kl. 22 og håbe at være udhvilet til kl. 06.30 :slight_smile: Foran venter mig en rigtig lang dag med mange aktiviteter på arbejde, så jeg vil gerne være tiptop :slight_smile:

Jubiii - 1. maj, så er det af med strømper og lukkede sko og på med sandalerne :wehu:

Nu bliver undersåtterne først lukket inde igen omkring 1. oktober :D:D

Har været en tur hos Eva i Knebel aka burgardin.dk - så nu har Theodor både betalt en tilmelding til Danish Open og et fint nyt burgardin og seng og what not. Det varer lidt før den unge mand får lov til at shoppe igen… :s:yikes:

Så har jeg sgu lige fixet en thuja hæk sammen med brormand. Kæft vi blev moede, svedte helt vildt og bandede, svovlede og grinede. De sidste ugers regn var ikke en fordel. Men vi hyggede os og vejret var perfekt. Min mor gik til hånde og heppede - det var immervæk hendes hæk.
Nu er jeg ren, øm og træt - samt mæt efter en karbonade med ratatouie, frostgrønt med svampe sauce og et par cherrytomater.

Nej, Sigga, din nye dille med at ælte mig i ansigtet er ikke mit favorit-kærtegn:surrender:

Jeg orker ikke at være forkølet igen :frowning: Det er kun en måned siden jeg sidst måtte tage et par dage hjemme…

Svaret er: Echinacea kur i et par måneder, det højner immunforsvaret. God bedring :slight_smile:

Jeg tror også det ville hjælpe med en arbejdsplads, hvor der ikke kom nye i store grupper. Da vi startede som første hold vikarer smittede vi hinanden på kryds og tværs længe… Da det så stoppede kom der en ny flok vikarer… Vi er en værre børnehave :tihi:

wow jeg synes søndag bare er forsvundet… :S Men ok jeg har heller ikke rigtig nået noget praktisk overhovedet i dag! :ups: jeg har opdaget at tredje sæson af hemlock grove er kommet på netflix, så det er sådan ca det dagen er gået med :ups:
Tror egentligt bare jeg går i seng efter dette afsnit! De elendige 7 timer jeg fik i nat var da slet slet ikke nok :S i morgen på arbejde bliver ganske uoverskuelige!

Den lille dumme og den store tykke har været ganske rolige idag oven på en lang dag i Galten igår. De har stort set kun flyttet sig når solstrålerne gjorde det :høhø:
Men det betyder at jeg har haft ro til at skifte jord i en altankasse, bore ekstra huller i en af mine selvvandingspotter fra Ikea, fylde den med jord og så basilikum i den, vaske 3 maskiner vasketøj og hænge det til tørre ud over altenen og så hang jeg lige en halv time i altandøren i min gode store sækkestol med ham den tykke på skødet. Ikke nogen helt dårlig forårsdag :slight_smile:

Det vil hjælpe at klippe kløerne på hende. :tihi:

Det har jeg lige gjort:p. Men selv nyklippede kløer er altså ikke fede at få ind i mund og næsebor:surrender: Men det er nu sødt at hun for tiden ikke kan komme tæt nok på:hjerte:

Her gik søndag med et stå rigtig tidligt op så jeg var klar når jeg blev hentet af Esben inden vi skulle til Avlsrådsmøde på sjælland. Nu er jeg træt med træt på, omend heldigvis ikke helt så meget som igår :høhø: Vejret blev takker for af Nina :wink: og så ellers nydt gennem en bilrude… Og så nåede jeg lige et kvarters tid i haven med kattene inden det blev for mørkt og koldt. Håber det bliver dejligt vejr i morgen også.

Jeg har haft og har stadig den mærkeligste nat. Gik i seng kl 21. Vågnede kl 23, sov til 1, og derfra havde jeg de videste mareridt til kl 4. Først drømte jeg at jeg var fuld og på vej hjem fra fest da jeg opdager hele min bygning står i brand. I min brandert smadre jeg min dør og henter en livløs Trille ud, resten af drømmen gik så på at jeg var slemt forbrændt og prøvede grædende at redde hende liv. Den næste drøm var så mærkelig, følte jeg var vågen og der var noget galt med mine øjne, jeg så billeder som ikke var rigtige og havde svær tv ved at flytte min krop. Var panisk over for de her billeder, det var ikke rare ting som blev sat ind, tager mig sammen og går ud til det her langbenet alien som blev ved med at komme tilbage som et billede også hev den fat i mig, dagen ville bevise for mig selv at det jeg så ikke var ægte… Også vågnede jeg igen og nu er klokken 4… Jeg har ikke lyst til at sove videre

den slags nætter er grufulde! -kramer

som barn havde jeg mange mareridt og natteangst-anfald.
Min mor trøstede mig altid med, at når man har fortalt nogle andre om sine mareridt, så sker de ikke i virkeligheden! :kryds: Det husker jeg stadig mig selv på, når jeg har haft mareridt! Så må kattene høre lidt på mine sindsforvirrede mareridt en gang i mellem :tihi:

Stakkels Lucky :tihi: :smiley: :klapper: SORRY Lucky!
Hildi og Sugieh har lige taget en streg i smug tror jeg… Der er gadagung så selv den erotisk buttede Sugieh er flyvende.
Lucky kom for at se, hvad der var løs og blev først bogstavelig talt rendt over af Hildi, og derefter Sugieh. Hun har altså en “god” pondus så Lucky fik en rulletur og så YDERST både overrasket og små sur ud.
Jeg sidder og kan næsten ikke trække vejret af grin :klapper:

Nu med et stk vrælende hunkat, der er meget billig til salg :argh:

[QUOTE=Lykke;1282927]Jeg orker ikke at være forkølet igen :frowning: Det er kun en måned siden jeg sidst måtte tage et par dage hjemme…[/QUOTE]4

:kram:

[QUOTE=DK Sugieh;1282986]Stakkels Lucky :tihi: :smiley: :klapper: SORRY Lucky!
Hildi og Sugieh har lige taget en streg i smug tror jeg… Der er gadagung så selv den erotisk buttede Sugieh er flyvende.
Lucky kom for at se, hvad der var løs og blev først bogstavelig talt rendt over af Hildi, og derefter Sugieh. Hun har altså en “god” pondus så Lucky fik en rulletur og så YDERST både overrasket og små sur ud.
Jeg sidder og kan næsten ikke trække vejret af grin :klapper:[/QUOTE]

:lol:

Jeg kan lige se det for mig. :klapper: Fanni brokker sig nu over, at jeg griner højlydt, så hun får en gyngetur, da hun ligger ovenpå mig. :tihi: