Lidt af hvert - november

Næsten rekreeret efter gårsdagens bryllup :smiley:
Det var en fantastisk dag aften og noget af natten :slight_smile: Min svigerinde blev gift med en englænder, så til morgenmad var der typisk engelsk morgenmad med æg, bacon, pølser osv :slight_smile:
Mine ben er ømme af at danse, min mave gør ondt af at grine og hele kroppen har værket pga hvidvin og små skarpe :wink:
Men for søren hvor vi hyggede os alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1264876]Næsten rekreeret efter gårsdagens bryllup :smiley:
Det var en fantastisk dag aften og noget af natten :slight_smile: Min svigerinde blev gift med en englænder, så til morgenmad var der typisk engelsk morgenmad med æg, bacon, pølser osv :slight_smile:
Mine ben er ømme af at danse, min mave gør ondt af at grine og hele kroppen har værket pga hvidvin og små skarpe :wink:
Men for søren hvor vi hyggede os alle sammen :)[/QUOTE]

Ingen foto af din kjole ??? Nu ved vi jo din jagt på en kjole til festen

Jo nogen tog i hvert fald billeder :smiley: Men jeg har ikke et eneste selv… Heller ikke af min make up eller hår :confused:
Men jeg skal sludre med en anden svigerinde i ugen, og hendes mand var den der fotograferede, så mon ikke det kan skaffes :slight_smile:

Hmmm… Vores katte er vist lidt unormale…

Godt med lækker vådfoder om aftenen = FRÆÆÆÆÆÆS!

Ingen specielt lækker vådfoder, bare det sædvanlige LUX = Total ro…

En simpel tur i SuperBrugsen blev til en 5 timer lang tur på skadestuen i dag :S
Skulle bare ind efter morgenbrød til Michael og jeg (Alfred sov hos mormor så vi skulle hygge inden han skulle hentes), da jeg vrider om på fortovet udenfor og den giver et kæmpe smæld :frowning:
En sød dame og noget personale hjalp mig og fik ringet til Michael så vi kunne komme på skadestuen. HELDIGVIS intet brækket! Den er kraftigt forstuvet, kæmpe stor, blå og kan ikke gå :S Så Hej sygemelding til mig…

Hvorfor får jeg flere engangskoder fra NETS, som jeg ikke har bedt om:? :øhmm:

Fordi nogen prøver at købe ind på dit kreditkort - eller fordi en person har oplyst forkert tlf.nr, da de oprettede sig hos Verified by Visa og nu får sine engangskoder sendt til dig.

Jeg tror snarere på det forkerte telefonnummer, for det var 4 SMS med kort tids mellemrum.

[QUOTE=StinePigen;1264895]En simpel tur i SuperBrugsen blev til en 5 timer lang tur på skadestuen i dag :S
Skulle bare ind efter morgenbrød til Michael og jeg (Alfred sov hos mormor så vi skulle hygge inden han skulle hentes), da jeg vrider om på fortovet udenfor og den giver et kæmpe smæld :frowning:
En sød dame og noget personale hjalp mig og fik ringet til Michael så vi kunne komme på skadestuen. HELDIGVIS intet brækket! Den er kraftigt forstuvet, kæmpe stor, blå og kan ikke gå :S Så Hej sygemelding til mig…[/QUOTE]

Øv, Stine - jeg så godt på fb, du var på skadestuen. Jeg håer, anklen snart bliver så meget bedre, at du kan støtte på den og komme på arbejde igen :trøste:

Hildi har altid været skulderkat, Dione er også svært tilfreds med at hænge der og daske. Det er der sådan set intet i vejen med, da det er omkring 3 kg misser der er tale om.
Men… nu er Sugieh så kommet i tanke om at hun også bør være skulderkat… Det er altså lidt en udfordring efter som hun efterhånden er i nærheden af 5 kg, OG har en eller anden forestilling om at hun, som Hildi, selv kan springe der op fra gulvet.
Det kan hun ikke, og slet ikke uden at tage sit antiskrid i brug.
Så jeg render rundt med ticks, hvis Sugieh lister rundt bag mig :høhø:

ØV bøv - bliver nødt til at købe en ny mikroovn med varmluft. Den gnistrer - og så slukker den. Den er knapt tre år - men leve uden kan jeg ikke. Jagten er gået ind …

nå - det bliver en interessant mandag :slight_smile:

hurra for reservedunke …
gonnok var den langt nede, men computeren mente der var saft nok til 50 km …ku’ ikk’ starte i morges …nå, reservedunk, 5 liter på, ind til tanken …der var plads til 57,5 l …og den har vel brugt tæt på 1 l på at fise derind …der er plads til 65l i tanken, så der har ikke været mange dråber …og så kostede det kun 10.70 for V-power

Ked af det små missere, men dagens indkøb kommer også til at indeholde andet end Arcana og Orijen… Med den fart I æder det det, så ender det med at I bliver tromletykke mens min pung kommer på alvorlig slankekur :slight_smile:

Det er sgu en fornøjelse at rejse med en kat som Jools :smiley:

Hver lufthavn lader til at have sin egen procedure for at få en kat gennem security (og i Kastrup kan man komme ud for indtil flere procedurer, alt efter hvilken medarbejder, man løber ind i), men hun klarer hvad som helst med bravour - inkl. at hænge draperet på min udstrakte arm, mens jeg blev kropsvisiteret i Schiphol i aftes. Sej tøs :hjerte:

Det eneste ved hjemturen, hun ikke kunne lide, var at nogen havde tisset i hendes seng, så hun skulle sidde på et vådt underlag i nogle timer. Så nu skal der indkøbes vådliggerlagener inden næste tur :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1264936]Det er sgu en fornøjelse at rejse med en kat som Jools :smiley:

Hver lufthavn lader til at have sin egen procedure for at få en kat gennem security (og i Kastrup kan man komme ud for indtil flere procedurer, alt efter hvilken medarbejder, man løber ind i), men hun klarer hvad som helst med bravour - inkl. at hænge draperet på min udstrakte arm, mens jeg blev kropsvisiteret i Schiphol i aftes. Sej tøs :hjerte:

Det eneste ved hjemturen, hun ikke kunne lide, var at nogen havde tisset i hendes seng, så hun skulle sidde på et vådt underlag i nogle timer. Så nu skal der indkøbes vådliggerlagener inden næste tur :)[/QUOTE]

Det er da også sejt :slight_smile:
Jeg tænker du skal lave en rejselog for hende så du kan se hendes samlede rejsekm. når hun fylder 10 år :wink:

Ja, hun har både fløjet og kørt en del allerede, så det kunne være meget sjovt at gøre :smiley:

Øv for en ubehagelig leder der knap nok lader mig tale ud når jeg ringer for måske at finde en løsning så jeg måske kan komme på arbejde… Hun sagde bare at jeg har sat dem i en uheldig position og jeg kan ringe igen onsdag…

måske et verdenskort med en stjerne på hver lufthavn hun har været :tihi:

Sikken en uduelig leder - du forstuver vel ikke foden med vilje. :dokdok:

Det kan da godt være, at de mangler dig - men alligevel burde hun være så menneskelig, at hun ønskede dig “god bedring” i stedet for komme med et surt opstød.

Jeg vil i hvertfald ønske dig god bedring - og så skal du ikke gå på arbejde før du føler dig i stand til det :kryds: