Lidt af hvert - november

Hold da op en opførelse :thumbdown: :trøste: God bedring.

Hold da op, det er dårlig stil. Med de ting du fortæller om den leder, ville jeg fortsætte med at søge job, hvis jeg var dig. Uanset hvor ubekvemt det er for hende, at du er sygemeldt, skal hun da ikke reagere på den måde. Håber, du formår at tænke at hun er en klovn, og ved at du ikke kan bebrejdes at du har slået foden. Og så håber jeg i øvrigt for DIG (ikke for hende!!!) at din fod snart er bedre:kram:

[QUOTE=DK Sugieh;1264924]Hildi har altid været skulderkat, Dione er også svært tilfreds med at hænge der og daske. Det er der sådan set intet i vejen med, da det er omkring 3 kg misser der er tale om.
Men… nu er Sugieh så kommet i tanke om at hun også bør være skulderkat… Det er altså lidt en udfordring efter som hun efterhånden er i nærheden af 5 kg, OG har en eller anden forestilling om at hun, som Hildi, selv kan springe der op fra gulvet.
Det kan hun ikke, og slet ikke uden at tage sit antiskrid i brug.
Så jeg render rundt med ticks, hvis Sugieh lister rundt bag mig :høhø:[/QUOTE]

Det kender jeg godt :slight_smile:

Asani er særligt slem, når jeg skal have noget inde i klædeskabet. Så springer han op på mig nede fra gulvet, lander et sted midt på ryggen, klavrer op på skulderen for så at sætte af der og hoppe op på den øverste hylde. Så enten er han lukket ude af soveværelset, når jeg fx skal lægge tøj på plads, eller også står jeg med ryggen til skabet og roder efter det, jeg skal finde/lægge på plads, mens jeg holder øje med Asani :høhø:

Han vejer i øvrigt godt 5 kg, så jeg ved alt om tunge skulderkatte :slight_smile:

:kram:

Det giver slet ingen mening på nogen som helst måde at sige sådan til en person, der er kommet til skade :surrender: Send hende et billede af din ankel og spørg hende, hvad hun havde forestillet sig :rock:

Okay, jeg VED godt, at man ikke bør grine af andres arbejde…men for hulen altså, SE lige den her figur - jeg er HELT smadret af grin!! :lol:

Se de pålimede rasleøjne - se den mikroskopiske hat - og guleroden ligner et næb! :lol:

Om ikke andet vækker den da morskab - det er så sandelig også en værdi i sig selv. :smiley:

Så er det på onsdag at jeg skal til ct-scanning.
Er godt nok spændt på om de mon kan se noget.

Nu er det prøvet og det var det.
Jeg synes farserede porrer dufter og ser så lækkert ud, og jeg kan som sådan også godt li farsen. Så i aften skulle jeg prøve at lave det selv (har ikke fået det i mange år)
Men nej… jeg får simpelthen mundvand og kuldegysninger når jeg får de porretrevler ind i munden. Ewww.

[QUOTE=DK Sugieh;1264976]Nu er det prøvet og det var det.
Jeg synes farserede porrer dufter og ser så lækkert ud, og jeg kan som sådan også godt li farsen. Så i aften skulle jeg prøve at lave det selv (har ikke fået det i mange år)
Men nej… jeg får simpelthen mundvand og kuldegysninger når jeg får de porretrevler ind i munden. Ewww.[/QUOTE]

hvordan gør du med porrene ?

koger dem, skærer dem i stykker og pakker dem ind…

de skal kuns blancheres…og så skal de køles i isvand …eller ret koldt vand …altså koge i 1½ - max 2 minutter og så køles ned i koldt vand …så trevler de ikke

Tak :slight_smile: Når man slår det op på nettet skal de tilsyneladende voldkoges i 10 - 15 minutter :smiley:

nettet er roden til alt ondt…:høhø: …det de skal ha’ får de i indpakningen, lækre og sprøde …og tynde porrer frem for tykke …og lad være med at bruge for meget top

[QUOTE=Eva;1264942]Sikken en uduelig leder - du forstuver vel ikke foden med vilje. :dokdok:

Det kan da godt være, at de mangler dig - men alligevel burde hun være så menneskelig, at hun ønskede dig “god bedring” i stedet for komme med et surt opstød.

Jeg vil i hvertfald ønske dig god bedring - og så skal du ikke gå på arbejde før du føler dig i stand til det :kryds:[/QUOTE]

Det giver slet ingen mening på nogen som helst måde at sige sådan til en person, der er kommet til skade :surrender: Send hende et billede af din ankel og spørg hende, hvad hun havde forestillet sig :rock:[/QUOTE]
Tak for jeres kram. Hun var virkelig ubehagelig. Overvejer også kraftigt at lede videre, synes godt nok ikke det kan være rigtigt at jeg skal hyle hver gang jeg har snakket med hende…
Ja burde sgu næsten sende hende det her billede :S

[QUOTE=StinePigen;1264990]Tak for jeres kram. Hun var virkelig ubehagelig. Overvejer også kraftigt at lede videre, synes godt nok ikke det kan være rigtigt at jeg skal hyle hver gang jeg har snakket med hende…
Ja burde sgu næsten sende hende det her billede :S
[/QUOTE]

Av av av - det må gøre nas :S

Håber du får held med at finde et andet job, hvor lederen er sin stilling mere voksen :kryds:

Det er ikke altid lutter lagkage at være opdrætter og især ikke til mit sidste kuld, men når man får sådan en mail fra køber, ja så gør det ikke så meget

" Han er så super dejlig en kat, du har simpelthen gjort det bedste forarbejde fra dag 1 er han bare blevet en del af familien. Han er så tillidsfuld og kærlig og så dejlig når han leger. Tak for en skøn skøn kat."

Stine - Jeg synes du skal lede videre allerede nu. En dårlig ledelse kan bare ødelægge en fuldstændig, så hellere komme videre så hurtigt som muligt, så hun ikke får ødelagt dig for meget :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1264996]Det er ikke altid lutter lagkage at være opdrætter og især ikke til mit sidste kuld, men når man får sådan en mail fra køber, ja så gør det ikke så meget

" Han er så super dejlig en kat, du har simpelthen gjort det bedste forarbejde fra dag 1 er han bare blevet en del af familien. Han er så tillidsfuld og kærlig og så dejlig når han leger. Tak for en skøn skøn kat."[/QUOTE]

Ja det varmer - det gjorde det også -opringningen jeg i går fik mens jeg var ude at handle - en killingekøber - vi sidder ikke lårene af hinanden, men nu og da. Opringning - jeg ved ikke hvorfor det er dig jeg har brug for - men du poppede op - jeg har mistet min mand. Chokerende nyhed - langt fra ventet - han var for ung

Louis havde lige brug for, at komme op til Rune og putte heeeeelt oppe i ansigtet på ham :smelter:

Muffe har fået den ide, at han skal bruge aftenen ved siden af mig i sofaen :lovelove:

Dejlige drenge :hjerte:

Nissser, glimmer, julepynt … og noget flamingo = Dortes arbejdsdag ( var i en anden afdeling og hjælpe )

Har lige set denne annonce på kattegalleri, det er jo et røverkøb :uha:

Race:
Norsk Skovkat

Navn:
KILLINGER :slight_smile:

Fødselsår:
2015

Super søde og nuttede Norsk skovkat / Maine Coon killinger kan reserveres nu og er salgsklar d. 27 Nov.

Der er 2 hunner og 2 hanner.

Du kan vælge imellem 3 forskellige pakker
til din killing :slight_smile:

PAKKE 1.
Killing inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Pris 2500 kr.

PAKKE 2.
Killing Inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Dyrlægetjek, Vaccination, Chip, Ormekur, Loppekur.
Pris 3200 kr.

PAKKE 3.
Killing inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Dyrlægetjek, Vaccination, Ormekur, Loppekur, Kradsetræ, Toiletbakke, Katte ske, Kattegrus, Vand/madskål, 12 Stk. katte legetøj.
Pris kun 3900 kr.