Lidt af hvert - september

:):slight_smile:

Så blev det september… og vi går mod efteråret – en rigtig smuk årstid…

Og den tråd var jeg på vej ind for at lave :wink:

[QUOTE=Tante Tut;1256707]:):slight_smile:

Så blev det september… og vi går mod efteråret – en rigtig smuk årstid…[/QUOTE]
Jaaa, glæder mig. Især til at man faktisk har behov for sin dyne igen. :slight_smile:

:fløjte::fløjte::fløjte:

:slight_smile:

Ja… jeg nyder efteråret…alle de smukke gule//orange farver… det er så dejligt at det snart er tid til strømper og sko igen… og så glæder jeg mig altid til det første frost- og snevejr…

:frossentunge:

Jeg vil SÅ meget hellere have sne og frost – end 30-32 graders varme !!

[QUOTE=Tante Tut;1256713]:slight_smile:

Ja… jeg nyder efteråret…alle de smukke gule//orange farver… det er så dejligt at det snart er tid til strømper og sko igen… og så glæder jeg mig altid til det første frost- og snevejr…

:frossentunge:

Jeg vil SÅ meget hellere have sne og frost – end 30-32 graders varme !![/QUOTE]

Jeg foretrækker mellemtingen :stuck_out_tongue: Der måtte gerne være 15-25 grader altid :wink:

:slight_smile:

Jae… måske ville det være ret så dejligt… men jeg nyder nu alle fire årstider… osse sommeren, bare det ikke bliver over 30 grader :wink:

[QUOTE=Tante Tut;1256715]:slight_smile:

Jae… måske ville det være ret så dejligt… men jeg nyder nu alle fire årstider… osse sommeren, bare det ikke bliver over 30 grader ;)[/QUOTE]

Jeg gider ik regn, kulde eller hede :ups: Så jævnt vejr ville bare være meget bedre for mig :slight_smile: Uh, og lange lyse dage altid :smiley:

Så fik jeg min nye digitale modtagerboks ind af døren, så jeg også ville kunne se tv i soveværelset.
Gider den finde nogle kanaler? Nææh nej!

Så tog jeg boksen fra stuen med i soveværelset, og det fungerer fint … altså lige bortset fra at lyden er væk! Argh!!

Dumme, dumme teknik! Gode råd modtages med kyshånd! :smiley:

[QUOTE=Tea;1256732]Så fik jeg min nye digitale modtagerboks ind af døren, så jeg også ville kunne se tv i soveværelset.
Gider den finde nogle kanaler? Nææh nej!

Så tog jeg boksen fra stuen med i soveværelset, og det fungerer fint … altså lige bortset fra at lyden er væk! Argh!!

Dumme, dumme teknik! Gode råd modtages med kyshånd! :D[/QUOTE]
Situationen ser ud til at være reddet! :høhø:

Jeg klagede min nød i kollegiets FB-gruppe, og en rar nabo har en boks, der vel at mærke virker, jeg kan hente i aften. :thumbup:

Hmmm! Fik taget sting i albuen for en uge siden, og det har i det hele taget været en meget gelinde omgang uden problemer. Nu stikker der pludselig en lille stump blå sutur ud gennem huden…:? Gad vide om det er et indvendigt sting, eller gad vide hvad der mon foregår…? Det virker til at sidde ret fast, så jeg lade lige være med at hive (ret meget) i det…

livet er bare dejligt, blev ikke fyret idag, :thumbup: vi har fået et dejligt rækkehus ude i mårslet, :thumbup: og det bliver underligt at skal flytte da vi har boret det samme sted i 23 år, om 6 dage skal vi hente en dejlig lille han killingen Adam " creme bollen ":hjerte: :hjerte:ude hos Susanne og Claus W. Og det eneste minus er jeg har hovedet fuld af snot,:brist: så livet køre bare for en gang skyld…

Hvor skal I bo i Mårslet?
Jeg har boet i Visbjerg Hegn i en del år, det var jeg glad for.

det er også der vi skal bo i nr 56

Er det en 3er eller 4er?
Håber I bliver gladde for det…
Mårslet er en hyggelig by…

Hector har været helt kuldret i dag :wehu: med sådan legedims med en bold i en skinne

Har lige nedsvælget en pose islandsk slik … chokoladekugler med blød saltlakrids inden i :savle:
De 150 g. kostede mig så lige ca. ½-delen af det antal kalorier jeg bør indtage pr. dag :S
Men nu er der heldigvs kun én pose tilbage af det min søster sendte …
Godt jeg ikke har adgang til det snask hver dag … selv om hende jeg besøgte i søndags, havde været i Irma for at købe islandsk slik i dagens anledning … ‘‘De har alt muligt islandsk slik’’
Too much information! :venter:

En knækket tand var ikke lig skrevet i budgettet. Er godt nok spændt på hvad det kan løbe op i, for det er ikke en hvilken som helst tand… Det er en tand der er revnet i bundet, fyldt godt ud med plast og noget nr umulig at bedøve.
Heldigvis har jeg ikke ondt i den, opdagede det da jeg kørte tungen hen over i formiddags.
Skal til tandlæge på torsdag, noget jeg slet ikke er vild med:blegne:
Og så er det ikke engang min egen, for som 67-årig har hun valgt at gå meget ned i tid, og kun arbejde 2 halve dage om ugen…

Vræl, det ser ikke ud til jeg få fyret til st køre igen.
Når i det mindste er det ikke vinter endnu.
Og så må jeg jo bare vaske hår retro style, med at koge noget vand på ovnen.
Det er så nogle af de gange jeg ville ønske jeg var kort håret.:S

Er det en 3er eller 4er?
Håber I bliver gladde for det…
Mårslet er en hyggelig by…

det er en 4er, og vi satser også på at det er noget vi bliver glad for