Lidt af mine tøse

Sidste weekend havde vi besøg af nogle venner og deres søn Emil, som havde fået et godt kamera i konfirmationsgave. Ikke alle kattene var lige samarbejdsvillige, men jeg vil lige dele lidt med Jer :slight_smile:

Først lidt af min smukke blå dame Ayana - Jeg er bare så vild med hende udtryk :hjerte::inlove::hjerte:

Så af mor Cheetah som lige er blevet 3 år, men stadig ligner en killing :hjerte::inlove::hjerte:

Ayana’s frække datter Cassiopeia, som ikke ser så ladylike ud her :klapper::klapper::klapper:

Og til sidst et enkelt af Batari, som ikke var helt glad ved fotografen :ups:

Mira ville slet ikke lege model denne aften, så derfor er der ingen billeder af hende.

Smukke, smukke katte :hjerte:

Hold da op nogle lækre billeder :slight_smile:

Wow nogle flotte billeder! :thumbup:
Er helt vild med det 3. af Ayana, virkelig godt fanget :love2:

Dejlige billeder af utrolig smukke misse piger. :slight_smile:
Det er en lækker glød der er billedet, passer godt til dem. :slight_smile:

Uh hvor er de flotte! Aby’er har altså et eller andet over sig… og så de farver :hjerte:

Dejlige billeder af skønne katte. Aby´er har nogle lækre farver.

Tak skal I have :slight_smile: jeg vil give komplimenterne videre til den unge fotograf Emil :thumbup:

Han eksperimenterede med at tage billeder uden blitz, så lyset er kun almindelig aftenbelysning fra div. lamper, derfor den specielle glød.

[QUOTE=Wijelo;702594]Tak skal I have :slight_smile: jeg vil give komplimenterne videre til den unge fotograf Emil :thumbup:

Han eksperimenterede med at tage billeder uden blitz, så lyset er kun almindelig aftenbelysning fra div. lamper, derfor den specielle glød.[/QUOTE]

Hvor gammel er han? :slight_smile:

Jeg synes billederne er gode, men næste gang så prøv at sige til ham at han skal sørge for at få ørerne med :slight_smile: Det måtte jeg sige til min datter som godt kan lide at rende rundt og knipse med mit spejlrefleks kamera og hun viste stolt resultaterne frem, men der manglede ofte et halvt øre eller begge ørespidser og det var jo ærgerligt, når nu billederne ellers var super gode. Derfor gjorde jeg hende lige opmærksom på det og det har hjulpet rigtig meget :ok:

Skønne, majestætiske abyer - lige undtagen Cassiopeia :klapper:

Ja, hun er bestemt også skøn, men majestætisk - not so much :høhø:

Smukke, skønne misser!

Det er godt nok nogle flotte misser du har! :slight_smile:

dejlige mislinger

  • det af Ayana hvor hun ligesom kikker sig over skuldren kan jeg rigtig godt lide - smuk kat :hjerte:

Dejlige billeder af nogle pragtfulde misser :thumbup:
Han har da evner den dreng :klap:

Din blå pige er GODT nok lidt ekstra meget fin :slight_smile:

Gode billeder og smukke missere :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu:
Elsker sådan en ABY…min gamle Henna (ABY) på 14 år bor hos vores søn :slight_smile:

Dejlige billeder af nogle smukke katte!!

:hjerte:Det er nogle smukke smukke katte du har! I loooooooooove Abys! :hjerte:

Smukke misser :wehuu:

gode billeder, smukke katte, jeg er vild med billedet af Cassiopaia, næh ikke særlig “lady-like” men det har jeg nu heller aldrig været, det er nok derfor at lige det billede går rent ind :slight_smile: