Lidt andre billeder

Her er lidt billeder, jeg har taget i dag af nogle af mine rødder. Jeg må med det samme undskylde, at de ikke er blevet vaskede først, så det er med madrester og det hele :ups: Men jeg kunne bare ikke lade være. Det er første gang i lang tid, at jeg overhovedet har haft lyst til at tage billeder.

Den første rod, er min lille rød-hvide dreng, som snart skal finde sig et nyt hjem som kælekat, hvilket han vil være kanon til. Han er bare noget af det mest charmerende man kan tænke sig. Fuld af fis og ballade, men samtidig utrolig glad og kærlig overfor sine mennesker.

Og så min lille guldklump fra Lise :):):slight_smile: Sheeba har bare det skønneste temperament man kan forestille sig. Elsker at blive nusset og hvis hun ligger i min arm og jeg glemmer hende, ja så bider hun mig i næsen :tihi: Jeg kan simpelthen ikke takke Lise nok for, at jeg fik lov at købe denne lille trold. Hun er bare det skønneste med eller uden madrester i skæget.

Og til slut et par billeder af mine to yngste terrorister. De er bare OVERALT og aldrig kan man vide sig sikker for det næste bagholdsangreb. Bedst som man ligger på sofaen og ser fjernsyn, har man en af dem i nakken. De er supersjove og bare så skønne at have i huset. Også selvom jeg ind imellem truer dem med, at nu ryger de snart ud i sneen :tihi::tihi::tihi:

Zamira

Zarafina

Jeg håber I bærer over med mig og alle mine billeder af mine fladsnuder. Har bare lov at dele, nu hvor jeg endelig har fundet mit kamera frem igen :slight_smile:

Diana

Hvor er de altså bare fine, madrester og andet overset i beundring af de fantastiske fire. :slight_smile:

Tusind tak Kia :slight_smile:

Hvor er de dejlige alle sammen. De to små ser ret så frække ud :wehuu:

Tusind tak Marianne :slight_smile: De er de frækkeste killinger jeg har haft endnu, det er helt sikkert. Måske det er deres polske aner :D:D:D

Tak for kigget :thumbup: Af de dejlige små Lækre uldtotter :inlove:

madrester eller ej, så er de bare så dejlige. Uhh især de tortie tøser , suk da :wehuu::wehuu:

MVH
Gitte

Normalt bryder jeg mig ikke om fladsnuder, men det nedereste billede er da slet ikke til at stå for… Ser så uskyldig ud.

Hvor er de skønne Diana og dejligt at se Sheeba.
Det er skam med luskede bagtanker at hun bor hos dig for det kunne være rart at købe en dejlig pige fra dig…
Dine små tøser er bare vildt dejlige og super dejlige pastel farver og din rødhvide dreng har bare de skønneste øjne der findes :slight_smile: han er nu også blevet rigtig skøn, en rigtig mand :slight_smile:

Skønne katte, men Zarafina har altså lige det ekstra :love:

Pyt med madresterne! Jeg kan ikke se dem!

Hvor er de skønne, og hvor er det dejligt at læse om deres “lømlerier”!
Gias gl. ejere er på kig efter PER/EXO - vist mest PER - nu, da den førstefødte pige er vokset fra sin astmatiske bronchitis m.m., og de har fået en søn, som ikke har luftvejsproblemer!
Med grundig instruks om pelspleje, eller simpelthen, at de skal have xotter, så er der + 3-4 lykkelige fladsnude-venner :ok:

Dejlige billeder af meget fine misser, åh hvor er de dejlige:wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op, hvor er de bare smukke allesammen :wehuu: :wehuu:

Er især helt vild med Sheeba - sikke et flot ansigt hun har :hjerte:

nej hvor er de fine - madrester, det forekommer da aldrig hos persere :fløjte:

jeg har det lige som christina - hende sheeba, den fine sorte næse, den er da bare for charmerende

Super lækre bamser…:wehuu:

Hvor er de bare herlige den lille flok :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Skønne billeder af nogle skønne missebasser :wehuu:

Og Marsini, hvor tager jeg bare hatten af for det her:

“Håbløs forældet, uoplyst, ignorant og useriøs opdrætter af perser & exotic, da jeg har valgt ikke at tidlig neutralisere:ok:

Skønne billeder af nogle skønne missebasser :wehuu:

Og Marsini, hvor tager jeg bare hatten af for det her:

“Håbløs forældet, uoplyst, ignorant og useriøs opdrætter af perser & exotic, da jeg har valgt ikke at tidlig neutralisere:ok:

http://www.kattegale.dk/forum/picture.php?albumid=737&pictureid=9135
:wehuu::wehuu::wehuu:
Du ville da aldrig lægge mærke til hvis jeg kom forbi med en transportkasse, ville du?

Det kunne hænde at “kom til” at putte ham ind i den :fløjte:

[quote=M&M-mor;342431]Skønne billeder af nogle skønne missebasser :wehuu:

Og Marsini, hvor tager jeg bare hatten af for det her:

“Håbløs forældet, uoplyst, ignorant og useriøs opdrætter af perser & exotic, da jeg har valgt ikke at tidlig neutralisere:ok:[/quote]

Tusind tak :slight_smile: Jeg blev bare lidt stødt af en tidligere tråd, hvor disse ord blev anvendt i forhold til opdrættere, som havde en anden holdning til tidlig neutralisering…så det måtte jo blive mit avatar :yah::yah::yah: