Lidt andre billeder

[quote=cæsar;342443]http://www.kattegale.dk/forum/picture.php?albumid=737&pictureid=9135
:wehuu::wehuu::wehuu:
Du ville da aldrig lægge mærke til hvis jeg kom forbi med en transportkasse, ville du?

Det kunne hænde at “kom til” at putte ham ind i den :fløjte:[/quote]

Jeg ville ret hurtig lægge mærke til det, for han er ikke sådan lige at overse. Magen til hængeplante, skal man lede længe efter :slight_smile:

Åååååååårh hvor er de SKØNNE!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ihhhhh… Hende har har stjåelt mit hjerte!

Hvor ER hun FANTASTISK!! :iloveyou:

[quote=Marsini;342165]Her er lidt billeder, jeg har taget i dag af nogle af mine rødder. Jeg må med det samme undskylde, at de ikke er blevet vaskede først, så det er med madrester og det hele :ups: Men jeg kunne bare ikke lade være. Det er første gang i lang tid, at jeg overhovedet har haft lyst til at tage billeder.

Den første rod, er min lille rød-hvide dreng, som snart skal finde sig et nyt hjem som kælekat, hvilket han vil være kanon til. Han er bare noget af det mest charmerende man kan tænke sig. Fuld af fis og ballade, men samtidig utrolig glad og kærlig overfor sine mennesker.

Og så min lille guldklump fra Lise :):):slight_smile: Sheeba har bare det skønneste temperament man kan forestille sig. Elsker at blive nusset og hvis hun ligger i min arm og jeg glemmer hende, ja så bider hun mig i næsen :tihi: Jeg kan simpelthen ikke takke Lise nok for, at jeg fik lov at købe denne lille trold. Hun er bare det skønneste med eller uden madrester i skæget.

Og til slut et par billeder af mine to yngste terrorister. De er bare OVERALT og aldrig kan man vide sig sikker for det næste bagholdsangreb. Bedst som man ligger på sofaen og ser fjernsyn, har man en af dem i nakken. De er supersjove og bare så skønne at have i huset. Også selvom jeg ind imellem truer dem med, at nu ryger de snart ud i sneen :tihi::tihi::tihi:

Zamira

Zarafina

Jeg håber I bærer over med mig og alle mine billeder af mine fladsnuder. Har bare lov at dele, nu hvor jeg endelig har fundet mit kamera frem igen :slight_smile:

Diana[/quote]

Det her indlæg skulle ganske enkelt være forbudt…
Jeg er sikker på Diana, at du ikke kommer i himlem efter dette.
-engel:stjerner::hjertehop:

[quote=DK*DeLaCour;342482]Åååååååårh hvor er de SKØNNE!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ihhhhh… Hende har har stjåelt mit hjerte!

Hvor ER hun FANTASTISK!! :iloveyou:[/quote]

Tusind tak, hun er også min favorit :slight_smile: Og jeg er nok nød til at beholde hende :tihi:

[quote=Mona Jensen;342496]Det her indlæg skulle ganske enkelt være forbudt…
Jeg er sikker på Diana, at du ikke kommer i himlem efter dette.
-engel:stjerner::hjertehop:[/quote]

Jamen, hvad skal jeg da også der Mona, alle mine venner er der jo alligevel ikke
-LOL-LOL-LOL