Lidt andre perspektiver

HERLIGT DASS!Damen her skal på potten,Et udendørs et af slagsen i Houston, Texas:

Så, nu har vi set ydersiden,Men check lige InderSIDEN:

[SIZE=4][COLOR=blue]Lavet af envejsglas! INGEN kan se udefra og ind, men når du sidder der føles det som om alle kan se ind :S Kunne du :?[/COLOR][/SIZE]:?

Badeværelsesgulv!!
Forestil dig at du er til fest, på den tiende etage i et højhus. Og du SKAL på potten. Du åbner døren??. Hold vejret og scroll langsomt ned?..

Ryger du gennem gulvet her???

Ja, tør du overhovedet gå ind??
PS! Gulvet ER bare malet!!

Rygerum - se loftet i et rygerum

LOL!

hvor er det godt!

Wau…
coole ideer…

Rygerummet er PUHA…

Fedt :thumbup::thumbup::thumbup:

LOOOOOOOOOOOOOOL :smiley:

Jeg kan ikke li’ dem, syntes det er lige lovligt meget at gøre ud af det.

Den færøske kunstner Trondúr Páturson har skabt noget lignende: Det bundløse rum!
Hvis man besøger Rosenbort, og husker at kigge ind om Chr IVs badeværelse, hvor der er et matchende spejl i gulv og loft, så får man en ide om det.
TPs værk står nu på Randers Kunstmuseum, så vidt jeg ved, genialt værk!
Loft og gulv er af spejlglas, og det føles som det tomme rum at træde ud i! Glimrende test af ens forhold mellem sanseindtryk og dokumenteret viden: Vi ved, at der er fast gulv under! Men vores øjne, vores sanser fortæller os, at dette er et uendeligt, bundløst dyb…
Tør du træde ud?
Det er en syret fornemmelse - og den slags oplevelser var Den Gyldnes udstillinger på Charlottenborg rige på.
Jeg ville ønske, at jeg havde gennemfotograferet alle deres genistreger - endelig moderne kunst med mening!

[quote=Mie;219038]HERLIGT DASS!Damen her skal på potten,Et udendørs et af slagsen i Houston, Texas:

Så, nu har vi set ydersiden,Men check lige InderSIDEN:

[SIZE=4][COLOR=blue]Lavet af envejsglas! INGEN kan se udefra og ind, men når du sidder der føles det som om alle kan se ind :S Kunne du :?[/COLOR][/SIZE]:?

Badeværelsesgulv!!
Forestil dig at du er til fest, på den tiende etage i et højhus. Og du SKAL på potten. Du åbner døren??. Hold vejret og scroll langsomt ned?..

Ryger du gennem gulvet her???

Ja, tør du overhovedet gå ind??
PS! Gulvet ER bare malet!!

Rygerum - se loftet i et rygerum
[/quote]

De er godt nok fede!

wow :thumbup:

Fede billeder - Jeg er så fræk/grov/forkert at synes ryge rummet er det bedste!! :slight_smile:

Fantastisk ide, tror jeg skal have malet mit gulv så det ser ud somom at der er krokediller under gulvet :høhø:

Herlige billeder -LOL-LOL

:thumbup: hvorfor ikke :stuck_out_tongue: gad vide hvordan misserne ville reagere :tihi:

Kanon gode billeder…