Lidt billeder af mine kræ

Tænkte om I lige ville se hvad det er for nogle mivere der bor her.

Simba Sam er min dejligste mimsedreng -love

Achilla er søster til Simba -love

She’s the One er fra Achilla’s første kuld og er min fede kastrat -love

Joshika Futuro er fra Achilla’s sidste kuld og min første egen avlskat -love

Så har jeg 2 katte udstationeret her
Først Lady in Red -love

Og sidst ankomne er Na Dorsa -love

Det var så lidt fra Hotel Catika :smiley:

Sikke smukke mitter. [bigkiss] Den kan man ikke se for tit.

Skal hilse fra Pakun den dejlige dreng, han har det godt han nyder den nye residens. Han og hans mor er flyttet langt ud på landet. Og der er godt med fluer i vinduerne og masser af dumme mus der kommer ind på trods af 5 katte. -muhaha

Han er en habil mussefanger.

Jaaa, jeg har lige skrevet til Laila, syntes det var alt for længe siden jeg havde hørt fra hende og ikke mindst set hende og Pakunbamsen. Det var dejligt at høre fra hende :slight_smile:

Nu må du få hanket op i hende og melde til en udstilling, så jeg kan gramse på Pakun igen -love

Jaaa, jeg har lige skrevet til Laila, syntes det var alt for længe siden jeg havde hørt fra hende og ikke mindst set hende og Pakunbamsen. Det var dejligt at høre fra hende :slight_smile:

Nu må du få hanket op i hende og melde til en udstilling, så jeg kan gramse på Pakun igen -love[/quote]

Jeg skal gøre hvad jeg kan. Nu var vi jo ellers lige ved at lære det med alt det vaskeri og pels ting, har jo næsten glemt det.

Nu må du få hanket op i hende og melde til en udstilling, så jeg kan gramse på Pakun igen -love[/quote]

Jeg skal gøre hvad jeg kan. Nu var vi jo ellers lige ved at lære det med alt det vaskeri og pels ting, har jo næsten glemt det.[/quote:3f0dhhip]

Hvis I er hurtige er der stadig ledig om søndagen i Ringsted :stuck_out_tongue:

WoW - sikke dog en egernhale den første har -øøøvvvs Flot!! -thumbs
Smukke katte - skønne farver, og uh, grønne øjne mums -love

-wow En masse flotte missere -wow

De er utrolig smukke -love -love -love -love -love
Og sikken nogle gode billeder du tager -thumbs

Hold da op hvor er de smukke, og sikke farver -forelsket -forelsket -forelsket

-wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow ÆÆÆÆLLLLSSSKKKER Somalier… De er bare SÅ smukke og især dine må man sige… savler lige… -sorry

Sikke da nogle dejlige Mivere du har…

De er da skønne hver og een!! -forelsket

Forresten ved du hvornår denne fotograf (Kryer??) kommer på udstilling igen? og hvilken? :slight_smile: Ville meget gerne have ham til at tage af vores misser… :smiley:

Smukke misser du har der -love -love
Hvordan har du lavet indhegning op din altan?

Forresten ved du hvornår denne fotograf (Kryer??) kommer på udstilling igen? og hvilken? :slight_smile: Ville meget gerne have ham til at tage af vores misser… :D[/quote]

Kongro :slight_smile: kommer til Darak’s udstilling i November, det fortalte han mig da jeg var I malmø. Det er vist første gang han kommer til Sjælland. Ellers ved jeg ikke hvor han ellers kommer, mener dog han kommer på nogle af Jyrak’s udstillinger.

Jeg siger bare det er hamrende svært at vælge billeder man vil ha’ , indtil nu har jeg valgt 3 og der er 2 mere jeg meget gerne vil ha’ også -muhaha

Jeg har sat lamelhegn op i begge sider af altanen og derefter sat net op omkring hegn og gelænder og spændt det hele fast med stribs og snor. Det fungere fint og er rimeligt pænt :slight_smile:

Forresten ved du hvornår denne fotograf (Kryer??) kommer på udstilling igen? og hvilken? :slight_smile: Ville meget gerne have ham til at tage af vores misser… :D[/quote]

Kongro :slight_smile: kommer til Darak’s udstilling i November, det fortalte han mig da jeg var I malmø. Det er vist første gang han kommer til Sjælland. Ellers ved jeg ikke hvor han ellers kommer, mener dog han kommer på nogle af Jyrak’s udstillinger.

Jeg siger bare det er hamrende svært at vælge billeder man vil ha’ , indtil nu har jeg valgt 3 og der er 2 mere jeg meget gerne vil ha’ også -muhaha[/quote]

Oki super… tak… :slight_smile: Ved du så om man skal have en aftale i forvejen eller? Ville nemlig passe mig fint at komme på den i november… [bigloony] Og hvad koster det? heh har mange spørgsmål… thi

Kan da lige vise de andre jeg fik købt :smiley:

Og så et visitkort

Jeg siger bare det er hamrende svært at vælge billeder man vil ha’ , indtil nu har jeg valgt 3 og der er 2 mere jeg meget gerne vil ha’ også -muhaha[/quote]

Oki super… tak… :slight_smile: Ved du så om man skal have en aftale i forvejen eller? Ville nemlig passe mig fint at komme på den i november… [bigloony] Og hvad koster det? heh har mange spørgsmål… thi[/quote:2cvbnq8v]

Man bestiller tid på udstillingen :slight_smile:

Jeg gav 300 pr. billede

De 2 alm billeder fik jeg både som Web billeder og som Tiff fil, så jeg har fået dem forstørret og hængt på væggen herhjemme
-love

Oki super… tak… :slight_smile: Ved du så om man skal have en aftale i forvejen eller? Ville nemlig passe mig fint at komme på den i november… [bigloony] Og hvad koster det? heh har mange spørgsmål… thi[/quote]

Man bestiller tid på udstillingen :slight_smile:

Jeg gav 300 pr. billede

De 2 alm billeder fik jeg både som Web billeder og som Tiff fil, så jeg har fået dem forstørret og hængt på væggen herhjemme
-love[/quote:32qgkdmd]

Okay ja de er også flotte… Har set der har fra ham… Hmm det må jeg altså have… Men 300 kr * måske 3 katte er jo mange penge… heh Må se hvad det blir til… hihi

Flot visitkort… [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg har sat lamelhegn op i begge sider af altanen og derefter sat net op omkring hegn og gelænder og spændt det hele fast med stribs og snor. Det fungere fint og er rimeligt pænt :)[/quote]

Okay, tak skal du ha’ jeg må se hvad jeg tør finde på her hos mig. Vi må nemlig ikke afskærme før alle beboer er blevet enige om det til et bebormøde, og hvornår det kommer er vides ikke da alle ikke er flyttet ind inu.