Lidt billeder af næsevaskeren til Brita

Nu har næsevaskeren boet her i 4 (laaaaange) uger og min næse passer nu til julen eller jeg ville kunne gøre mig som Rudolfs kæreste:ups:

Vi havde store vejningsdag i går…specielt med tanke på Tupac, som ikke må tabe sig…Og Eco er ikke den mindste mere…fine 3,0 kg mod Shady’s 2,9 kg:rock:

Lucky og Eco holder liiiige en kort pause, så jeg kunne få et nogenlunde tydeligt billede.

Og så gik det ellers løs igen:høhø:

Eco i en stille stund…man skal være hurtig på aftrækkeren:tihi:

Og Brita…jeg skal hilse fra Shady og sige tak men hun foretrækker altså den gamle:klapper:

Lidt bonusbilleder-love
Tupac, som holder vægten:rock: og som har det lækkerste udtryk:uha:

Rendyrket afslapning…og ro til mig:tihi:

De her er grunden til, at jeg ikke længere klipper græs…de har siden midt sommer holdt til i min forhave eller på gårdspladsen og de er simpelhen det mest pragtfulde syn at stå op til og det har været en fryd at se kidene vokse op:wehuu:

:kryds::kryds:

må vi andre ikke nok se tråden ??

Åhhhh hvor er de skønne, både misser og bambier :wehuu:

Og du må gerne komme hjem og lyse op i min stue, Sille vil helt sikkert blive glad for at se dig igen. :thumbup:

må vi andre ikke nok se tråden ??[/quote]

Selvf. må I det:tihi:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

:tak::tak:

SÅ skal jeg ind og lure…:høhø:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Føj for nogen skønne-skønne billeder - sikke de har det sjovt, dem katter.

:wehuu:

Og med et rådyr/dådyr ? i haven, fåes det vist ikke mere idyllerisk…

:tak:

[quote=KKH;308575]Åhhhh hvor er de skønne, både misser og bambier :wehuu:

Og du må gerne komme hjem og lyse op i min stue, Sille vil helt sikkert blive glad for at se dig igen. :thumbup:[/quote]

Tak Kia:tihi:…og jeg vil helt sikkert gerne se hende igen:wehuu: og de andre:wehuu:…og du har fået 2 nye smuksakker siden dengang:wehuu:

Ja jeg har nemlig, men den ene er så blevet omplaceret til et rigtig dejligt hjem, da hende og Emil ikke kunne sammen.

Han er en skrap men lækker banan ham Emil:tihi:…mon jeg får lov at røre ved ham, hvis jeg kommer på besøg igen…sidste gang havde han sååå travlt med Sille og jeg ville sååå gerne:wehuu:

Jamen DÈR er MUUUS jo. 3 kg og kun 4 måneder det er meget godt gået.
Fodre du med substral :rock:
Kan se der bliver gået til vaflerne…det er bare så fedt.
Lilla er nok ikke yndlingsfarven, men det var lige hvad jeg fik fat i i bilen den dag jeg kom med Eco :tihi:
Bruger de krøyerkuglepuden?

Bambierne er helt unikke…sikke et syn :ok:

[quote=kamikaze;308595]Jamen DÈR er MUUUS jo. 3 kg og kun 4 måneder det er meget godt gået.
Fodre du med substral :rock:
Jeg var faktisk lidt bange for, at han ikke spiste det han skulle…da det er sjældent jeg ser ham spise…så han er blevet kræsefodret sammen med Tupac:fløjte:
Kan se der bliver gået til vaflerne…det er bare så fedt.
Ja, de er billigt til salg næsten dagligt:p
Lilla er nok ikke yndlingsfarven, men det var lige hvad jeg fik fat i i bilen den dag jeg kom med Eco :tihi:
Tupac bruger den lilla flittigt, når hystaden er på musejagt:høhø:
Bruger de krøyerkuglepuden?
Ja, de er alle tossede med den larm den laver men specielt Dre og Findus bruger den til at sove på:hjerte:

Bambierne er helt unikke…sikke et syn :ok:[/quote]

Ja, alle skulle mødes af det syn når de står op, det er så beroligende:wehuu:

Her er lige en sort djævel på krøyerpuden:høhø:

:wehuu: nååh den bette puddi…giv ham en stor møsser fra hans første mor :hjertetildig:

Det er da nogle skønne misser du har fået dig :wehuu:

Hvor er det nogle skønne billeder af misserne :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Og dejlige dådyr i haven, det må virkelig være nogle dejlige syn :wehuu: :wehuu: :wehuu: