Lidt billeder af nyanskaffelsen

Det går meget bedre her til aften, med Kodaks kattekilling :ok:
Vi har leget lidt med en drillepind og bagefter kom den lille og gned sig op ad min hånd :inlove:
Kodak og han er ved at finde hinanden og er begyndt at slåsse, men Kodak er så voldsom og den lille hyyyyler og jeg har lyst til at blande mig :ups: … må nok hellere finde nogle hørebøffer frem

Jeg er helt fjollet med farven/mønstret på den lille :heart_eyes:

Og så er han jo også ganske køn :smiling_face_with_three_hearts:

Og med onkel Spotty :ballonbamse:

27 Synes om

Det lyder altså bare rigtig godt :thumbup:

2 Synes om

Det er da hurtigt han har rykket sig… fedt :thumbup:

1 Synes om

:hjertehop: Det skal nok blive godt, og jeg er også ret så vild med hans mønster!

1 Synes om

Dejligt at det går fremad - og hvor er han altså smuk :heart_eyes:

1 Synes om

Han er godt nok fin :hjerte:

1 Synes om

Hvor er han fin :heart: godt at høre at han er ved at tø op :smile:

1 Synes om

Halleluja!

30 Synes om

:thumbup:

1 Synes om

Hans pels ligner sølv - måske kan du finde et navn ud fra det ? :grin:

1 Synes om

Måske …
Jeg har et navn i tankerne, men skal gå og tygge lidt på det … :wink:

2 Synes om

Nååååh, det billede er da ikke til at stå for :hjertehop:

2 Synes om

Hvor lyder det godt, med af han har rykket sig så meget, og sikke en skønhed :star_struck:, men der vor han sidder ved ølkassen, åh hans øjne siger så meget der :klappekat: :hjertekat:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvor er han fin :heart:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: til alle - det skal nok blive godt. :thumbup:

2 Synes om

Tillykke med ham til dig og Kodak… Og Spotty :tihi:

Er han ticked? :thinking:

1 Synes om

Jeg er så glad for, han har fået sin egen tråd nu. Og hvor er han bedårende :heart:

Hvad med Glitterik Smørhår? :hoho:

12 Synes om

Fik sådan en “gad vide hvordan det går”-tanke, så måtte lige ind og lure - og så ligger der bare den bedste update-tråd ever! :thumbup:

(Og nu må jeg vidst heller hoppe ud igen og over på det møde, jeg egentlig skulle… :flushed: :smirk:)

9 Synes om

Hvor er det dejligt at høre, han allerede er tøet SÅ meget op :hjerte: :hjerte:

Og jeg er helt enig - han er virkelig køn med den fuldstændigt symmetriske “maske”!

Tillykke :partying_face: til jer alle med familieforøgelsen. Det skal nok blive rigtig godt :smiley:

1 Synes om

Ja :smiling_face_with_three_hearts:

Ej, nu fik du mig til at tvivle på mit valg og til at tænke ‘‘Gary Glitter’’ :rock:

Men jeg har gået og tænkt på, hvad hans aftegninger mindede mig om og i går kom jeg i tanker om det - et æsel!
Har leget med tanken om det islandske navn for et æsel - asni - men det bliver samtidig brugt i negativ mening om fjols og dumheder, så jeg er landet på den engelske udgave.
Mød Donkey :pompom:

24 Synes om