Lidt billeder af spasserkattene

Søde Anthon :hjerte:

Daller i en lidt skæv sovestilling, han var lige i vejen så jeg skubbede til dynen, men ikke om han gad flytte sig af den grund! :tihi:

Begge nød solen med mig i weekenden.

“Hey søster, vi er lige midt i noget, skrid!”

Og så lige til sidst en video. Sammenføringen mellem de to er gået som en leg :hjertehop:

//youtu.be/ccIknnTxzVs

[QUOTE=Silotte;708996]

“Hey søster, vi er lige midt i noget, skrid!”[/QUOTE]

Og INGEN kan sende et så forurettet blik som en kat :smiley:

Haha nej, virkelig ikke! Hold op hvor kan man føle sig uvelkommen i sit eget hjem indimellem! :smiley:

Nej, man er slet ikke i tvivl om når man forstyrrer :slight_smile:

Ej hvor er de bare skønne :smelte:

Ej hvor er de skønne :smelter:

Dejlige billeder og en skøn video. De har det bare så godt sammen, de to.:hjerte::hjerte:
Flot gået, for det er jo kun 1½ måned, de har kendt hinanden - og det ser de ikke ud til at skænke en tanke. :smiley:

Skønne billeder! Det ansigtsudtryk i “skrid” er meget tydelig…:tihi:

Silotte, du ikke kat - du ikke være med! :tihi:

Skønne billeder!!!

Dejlige billeder…
grinte lidt af overskriften… havde nok regnet med nogle skøre billeder

Tak allesammen :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;709033]Dejlige billeder og en skøn video. De har det bare så godt sammen, de to.:hjerte::hjerte:
Flot gået, for det er jo kun 1½ måned, de har kendt hinanden - og det ser de ikke ud til at skænke en tanke. :D[/QUOTE]

Nej de har det super sammen! Undtagen lige når der er vådfoder… Dallas mener at han skal ha det hele -selv! Og Anthon flytter sig bare. Så der er jeg altså nødt til lige at give dem det i hver sit rum og så holde øje med at Anthon ikke bliver forstyrret :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;709123]Dejlige billeder…
grinte lidt af overskriften… havde nok regnet med nogle skøre billeder[/QUOTE]

De er jo lidt nogle spassere… og klodsede! Men som min søde nabo siger, så passer de jo bare til ejeren… :høhø:

[QUOTE=Silotte;709194]Tak allesammen :smiley:

Nej de har det super sammen! Undtagen lige når der er vådfoder… Dallas mener at han skal ha det hele -selv! Og Anthon flytter sig bare. Så der er jeg altså nødt til lige at give dem det i hver sit rum og så holde øje med at Anthon ikke bliver forstyrret :slight_smile:

De er jo lidt nogle spassere… og klodsede! Men som min søde nabo siger, så passer de jo bare til ejeren… :høhø:[/QUOTE]

haha :smiley: det er jo det :smiley:

Hvor er de bare dejlige begge to. :lovelove: Og sikke herlige billeder…