Lidt billeder fra en efterårsdag kat IV

Lige lidt billeder fra nu :slight_smile:

Min dejlige lille Rose, den lille balletdanser med de lange ben :hjerte:

Kære smukke Sugieh, min soulmate :hjerte:

Flokken i septembersolen

og “Bøffen” vejens Kong Pivskid :tihi:

Nå, var der ingen, der kom og hentede banden? :tihi:

Men det ser da ellers idyllisk ud, så nu er det vel ikke aktuelt længere?

Dejlige billeder i øvrigt :ok:

:tihi: næææ, ville nok ikke slippe en eneste alligevel :wink: Men de var ski billigt til salg i morges :tihi:

Hvor er de bare skønne :hjerte:
Kat IV, betyder der siameser? :gruble:

Ja det er den katagori siam og orientaler er i indenfor tavlesystemet… Pletten er bare fyld :wink:

Åhh hvor er de vidunderlige, kan ikke bestemme mig for en farvorit, syntes de alle er utrolig smukke - ser ud til de nyder det gode vejr

MVH
Gitte

Ih de er altså dejlige! Og jeg synes det er så skønt at du sådan kan gå tur med dem :smiley:

Lækre billeder! Ku være man skulle gå ud i det gode vejr inden det bli’r væk

Ja, det har været godt spadserevejr i dag. Skønne billeder. :smiley:

Gode billeder!! Hvilken flot kat den sidste er. Hvilken race er det - er det også en Sia/Orientaler?:slight_smile:
Lærte lige noget ved denne tråd: IV kat er Siameser og Orientaler. :høhø: Anede ikke hvad en IV kat betød før.

Hvad er så forskellen på en Siameser og en Orientaler?? Snakker de begge ikke ret meget samt har KÆMPE store fine søde ører???

Den sidste er en Bengal. Forskellen på sia og orientetaler er masken. En orientaler er en siameser uden maske :slight_smile:

Bengalen er egentligt ikke min men en udstationering, meeeen de hører nu til husstanden alligevel :slight_smile:

Hvor er det dejlige billeder. Ingen tvivl om at de nyder deres tur sammen :hjerte:

[QUOTE=Apollo;683632]Gode billeder!! Hvilken flot kat den sidste er. Hvilken race er det - er det også en Sia/Orientaler?:slight_smile:
Lærte lige noget ved denne tråd: IV kat er Siameser og Orientaler. :høhø: Anede ikke hvad en IV kat betød før.

Hvad er så forskellen på en Siameser og en Orientaler?? Snakker de begge ikke ret meget samt har KÆMPE store fine søde ører???[/QUOTE]

Lige et svar til den anden halvdel af dit spørgsmål - Jo siatalerne har store ører OG de snakker en hel del. Det er sådan en kat man enten elsker eller blir splitter vanvittig af at høre på. Man skal kunne synes om en kat der skal ha’ det sidste ord L
(men… der er selvfølgelig forskel fra kat til kat. Ozzy siger faktisk ikke ret meget sådan til daglig, men Stevie er et snakkeho’de der SKRIGER hvis han f. eks. ikke lige kan se os. Og fordi han stadig har killingestemme lyder det altså ret spøjst :))

Og Orientalerne er groft sagt en ensfarvet siameser - med grønne øjene (selvom de indimellem er mere gule end grønne)
siameserne har altid blå øjne :slight_smile:

:inlove:Dem koser seg:D
Hvis dere beholder solen litt lenger enn oss,så tar vi oss en tur. Hageparty? :tihi:

nååh hvor er det hyggeligt
hilsen
Birthe

Skønne billeder og bestemt skønne katte :slight_smile:

Knus Gitte