Lidt blandede skud :)

Sådan en regnvejrsformiddag… What to do? Hent kameraet :slight_smile:

Han er altså en flot kat! :slight_smile:

OG damerne kan godt li´ ham :tihi:

MODIGE Tino :smiley: For Hugo er såååååå træt han ikke laver pludselige bevægelser :smiley:

Bette mand :hjerte:

Fåes også med lyd…

og bliv så lige færdig med det knipseri.

Skønne katte du har og sikke de hygger:)

[QUOTE=DK Sugieh;1066606]Sådan en regnvejrsformiddag… What to do? Hent kameraet :slight_smile:

[/QUOTE]

HVIS det lykkes mig at finde et keramikværksted, hvor jeg kan komme til, så tror jeg altså at jeg vil bede om nogle flere billeder af ham Lucky - han er jo en perfekt model!

Skønne billeder. Skønne katte! :hjerte:

Åh hvor er de alle bare dejlige, glæder mig til snart at besøge både dig og dem igen :slight_smile:

Hmmm er der noget kreativt du IKKE kan?? :smiley:
Men ja… han har en smuk profil over det hele :wink:

Syntes han var skøn, da han var 8 uger. Men nu er han altså en skønhed, så flot og elegant kat ser man ikke så tit.

[QUOTE=DK Sugieh;1066615]Hmmm er der noget kreativt du IKKE kan?? :smiley:
Men ja… han har en smuk profil over det hele ;)[/QUOTE]

Ork - der masser af ting, som jeg gerne villekunne, men som jeg ikke kan…

Kan tegne til husbehov, men male… nej, det dur jeg bare ikke til! Kedeligt og udtryksløst makværk, jeg får frembragt…
Kan heller ikke lave fondantkager og den slags… har ikke tålmodigheden :wink:
Jeg kan ikke dreje ler - altså lave skåle eller krus og den slags… min motorik vil bare ikke lave de rigtige bevægelser :smiley:
Er heller ikke særligt god til frihåndspapirklip…
Og kan ikke hverken quilte eller kniple…

Så der er masser…

Men jeg har lidt planer om at få mit værksted op at stå i løbet af denne sommer - har endelig fundet et hold, som kan og vil knokle gratis for mad :wink:
Og så vil jeg gerne igang igen med at skulptere i ler… har savnet det meget, men anede ikke, hvordan jeg skulle bære mig ad med at få brændt mine ting - og så kan det jo være ligemeget… fik en god kontakt på en hobbyudstilling for et par uger siden - så nu vil jeg prøve at komme ind på et af de hold, der findes i nærheden. Jeg har ikke brug for arbejdsplads eller undervisning som sådan, men jeg kan altid bruge vedkommende relevant rådgivning, nå ja, og så er det da altid hyggeligt at være sammen med andre med samme hobby. :slight_smile:

Ikke når han sidder stille eller springer højt op :slight_smile: SÅ er han elegant :slight_smile: MEN når han fræser, så ja undskyld mig… men så minder han mest om at stankelben på tossetobak :lol: Han har store problemer med at styre de lange stænger på en elegant måde :tihi:

Der er bare ærgeligt du bor heeeeelt derovre, for jeg har en gammel folkeskolekammerat, der har eget værksted sådan på hobbyplan med både ovn og der ganze sweinerei…
Håber bestemt du får skudt noget igang :slight_smile:

Noget guldbrænding hun leger lidt med :slight_smile:


og en håndvask…

[QUOTE=Ann K;1066639]Ork - der masser af ting, som jeg gerne villekunne, men som jeg ikke kan…

Kan tegne til husbehov, men male… nej, det dur jeg bare ikke til! Kedeligt og udtryksløst makværk, jeg får frembragt…
Kan heller ikke lave fondantkager og den slags… har ikke tålmodigheden :wink:
Jeg kan ikke dreje ler - altså lave skåle eller krus og den slags… min motorik vil bare ikke lave de rigtige bevægelser :smiley:
Er heller ikke særligt god til frihåndspapirklip…
Og kan ikke hverken quilte eller kniple…

Så der er masser…

Men jeg har lidt planer om at få mit værksted op at stå i løbet af denne sommer - har endelig fundet et hold, som kan og vil knokle gratis for mad :wink:
Og så vil jeg gerne igang igen med at skulptere i ler… har savnet det meget, men anede ikke, hvordan jeg skulle bære mig ad med at få brændt mine ting - og så kan det jo være ligemeget… fik en god kontakt på en hobbyudstilling for et par uger siden - så nu vil jeg prøve at komme ind på et af de hold, der findes i nærheden. Jeg har ikke brug for arbejdsplads eller undervisning som sådan, men jeg kan altid bruge vedkommende relevant rådgivning, nå ja, og så er det da altid hyggeligt at være sammen med andre med samme hobby. :)[/QUOTE]

Jeg gad også godt “lege” lidt med ler igen & strengt mangler jeg også kun et sted at få det glaseret & brænde det. :slight_smile:

Er det med “stankelben på tossetobak” ikke bare en siatalerting? :smiley: Sådan tro¨de jeg de skulle se ud når de fræsede :wink:

Og hvor er det nogle lækre billeder. Og min første tanke da jeg så det billede med Lucky i vinduet var da osse “Nøj, det ligner en skulptur!”

[QUOTE=DK Sugieh;1066644]

Noget guldbrænding hun leger lidt med :)[/QUOTE]

Håndvasken er flot… men det her… WOW!
Me like :slight_smile:

Lucky er dælme flot som han sidder der - en stjerne… skal vi ikke bare kalde det et stjerneskud :slight_smile:

Smukke billeder af smukke katte. Dione er da også bare dejlig…:hjerte:

Årh Lucky - min yndlingssiataler. :inlove: (altså efter mine egne to ;))

Og hvor er de små blevet store. :uha: Hvor går det altså bare stærkt… :slight_smile:

Hvor er det nogle skønne billeder!

Dejlige billeder :hjerte:

Som altid er jeg især helt skudt i Sugieh… Men Dione er nu os ved at liste sig godt med ind, den dejlige nussegris :wehuu: