Lidt blandet fra Casa Sugieh :)

Var lige ved at tømme tlf for billeder… der et par fede imellem :slight_smile:

Smukke stueplanter :slight_smile: De trækker frisk luft og drømmer sikkert om udgang :slight_smile:

Sugieh er omend godt tilpas i en solstråle :slight_smile: Hun er simpelthen en underlig putter :surrender1:

Nænner næsten ikke pakke soveposen væk, for se lige, hvor hyggelig den er at putte i :ok:

HELT ærligt… TO drenge lige ved… og de fatter simpelthen HAT af, hvad en dame har behov for:surrender1::klapper:

Som altid nogle dejlige billeder! :inlove:

Tsk tsk tsk…Dione er godt nok løs på tråden, skal jeg love for! :tihi: Hun skal vist på en opdragelsesanstalt for utugtige piger! :høhø:

:slight_smile: Mange tak :slight_smile:
Ja hun er indbegrebet af en tøjte :wink: Heldigvis er det så småt ved at klinge lidt af :slight_smile: skrigeriet er knab så intenst her til aften :tihi:

Hahahah det sidste billede… lille frk. Løs-På-Tråd L

De er allesammen skønne. Det hvor de sidder på rad og række og kigger ud er så sødt :slight_smile: Og Sugieh er altså skøn!

Takker :slight_smile: Bare lidt ærgeligt Lucky ikke også lader halen hænge :slight_smile:

Skønne billeder :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at hun ligger op til to så skønne drenge, hvem ville ikke det? :tihi:

Dejlige billeder - og så fint, de kan sidde på rad og række i vinduet. :smiley:

Skønne billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

Hold op hvor er Sugieh skøn i hendes alternative måde at ligge på.

Og Dione er altså lidt af en billig tøs :høhø:

Rigtige dejlige missere :hjerte:

Sugiehs måde at ligge på :smelter: er du ikke bare nød til at kysse den mave når hun ligger sådan? :hjerte:

Dygtig tøjte hedder det hjemme hos mig :wink: Ana kan “gå” hele stuen igennem på den måde, bare hun ser Sander, for han kan nemlig hjælpe hende :hjerte:

Ja det er da også en måde at sige det på :tihi:

[QUOTE=DK Blackangel;915481]Skønne billeder :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at hun ligger op til to så skønne drenge, hvem ville ikke det? :tihi:[/QUOTE]

Ja men hvad hjælper det :klapper: Ikke en fis :smiley:

Tak :slight_smile: Ja det ser lidt sjovt ud :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=KKH;915525]Hold op hvor er Sugieh skøn i hendes alternative måde at ligge på.

Og Dione er altså lidt af en billig tøs :høhø:[/QUOTE]

Ja hun er altså speciel :smiley: Hun slapper virkelig af når hun ligger sådan :smiley:

Mange tak :slight_smile:

Meget kort sagt… Nej :slight_smile: Ene og alene af den grund, det også er en fantastisk stilling at aktivere alle antiskridsystemer hun besider :smiley: HAPS :smiley:

Det gør Dione også :klapper: Det ser simpelthen SÅ idiotisk ud :smiley:

Lækre billeder…:slight_smile:

det sidste billede er nu sjov…:tihi: Hun vil gerne … men vil de?!?

Billedet af Sugieh… :love2:

Min yngstemis herhjemme sover også altid sådan. Men det ser helt anderledes ud, når maven ikke er “pelset til”. Din Sugieh ligner en bedårende lille abekat! :smiley:

[QUOTE=Apollo;916390]Lækre billeder…:slight_smile:

det sidste billede er nu sjov…:tihi: Hun vil gerne … men vil de?!?[/QUOTE]

Det to er simpelthen de medt bovlamme katte til dato :smiley: De fatter INTET :smiley: Den stakkels lille pige bakkede til den ene gang efter den anden uden held :smiley:

[QUOTE=MissPil;916442]Billedet af Sugieh… :love2:

Min yngstemis herhjemme sover også altid sådan. Men det ser helt anderledes ud, når maven ikke er “pelset til”. Din Sugieh ligner en bedårende lille abekat! :D[/QUOTE]

Det ser tosset ud :smiley: Tak, ja hun er en hjerteknuser :slight_smile: