Lidt blandet godt

Sidste søndag havde vi lidt gæster til spisetid, så der blev dækket godt op med hvad der nu var af pålæg og sager.
Jeg bød til bords, men der var ikke nogen reaktion. (der var jo håndbold)

Jeg bød igen til bords, og der skete stadig ikke noget.
Så jeg sagde med lidt opgivende stemme: er der da slet ingen der gider have noget at spise?

Og vupti:

Så var der da én der gad at gå til bords.

Idag var min søster på besøg, og havde taget fastelavnsboller med.
Da hun jo ikke vidste helt hvor mange børn der var hjemme, havde hun taget en ekstra med.

den stod på bordet, mens vi gik ud og så lidt på snevejret alle sammen.

Og da vi kom ind igen, måtte vi sande at man ikke skal lade ting stå fremme hvis man vil gemme det:

Igår savede manden træ hele formiddagen, så eftermiddagen foregik på sofaen. Han faldt hurtigt i søvn, og det var der en til der også gjorde:

Ungerne holdt fornylig Lan-nat.
Så sidder de en hel mat og spiller. Det synes kattene er helt fedt, for de skal jo helst være med:



Hvad mener du med bred mås???

Anna er meget glad for vores katte, men nogen gange synes hun de er træls. Det er for det meste fordi de skal være med til alt:

De ser også tv med os:

Mælken i din kop? Ja jeg ved ikke hvor den blev af? Jeg har ikke set noget, og jeg nægter at udtale mig.

Nogen gange når mine fødder er rigtigt slemme, tager jeg fodbad i isvand. Det kan tage en smule af hævelsen, og bedøver lidt.
men når man har katte, skal man ikke regne med at kunne fodbade i fred:

Hilsen Dorte og de 23 nussemisser.

sikke nogen dejlige billeder :wehuu:

tusind tak for den lille rundtur i dit kattehjem :slight_smile:

Skønne billeder af skønne misser med skønne kommentare :wehuu:

Tak for kigget af de herlige herlige billeder.

Er helt vild med historien om at sætte sig til bords:tihi::tihi::tihi: Hvor er han herlig (hvis det er en han).

Super gode billeder og jeg er vild med det billede hvor mis spiser fastelavnsbolle:D
Knus Elin

sikke nogen skønne billeder :love:

tak for kigget

Du keder dig da aldrig -LOL… som missemor til alle de skønne misser , er der altid liv og glade dage :thumbup:

Herlige billeder af de forkælede dyr :thumbup::wehuu:

:wehu::wehu::wehu:

Hvor er det herlige billeder af nogen hyggepelse - sikke et leben du har - det må være noget så dejligt.

:hjerte:

Skønne skønne misser alle sammen :wehuu::wehuu:
Fodbad i isvand -what godt nok en kold omgang, men jeg kan forstå dig :slight_smile:

Det var lige morgenens skud herlighed. -wehuu -wehuu -wehuu

Herlige billeder. :slight_smile:

Billederne med tilhørende tekst til: Til bord og hvor mælken blev af, er da lige til mavekrampe. -LOL Og kæmpe smil!! :thumbup: