Lidt brok fra Ferina

Altså helt ærligt - jeg plejer at ligge og fede den i mors seng hele formiddagen - ren hygge. :smiley:

Men tror I så ikke, at konen har fundet på, at der skal skiftes sengetøj, så det gamle er flået af og dyne og hovedpude laget til luftning, så nu har jeg ingen steder at være :ked:

Jeg er så at sige hjemløs i mit eget hjem, for den lænestol jeg ellers gerne troner i dur ikke her om formiddagen - det skal være sengen, nå!!

Jeg synes altså ikke, det er en måde at behandle en ærværdig ældre kat på - men hvad skal jeg gøre - jeg kan jo ikke selv lægge sengetøj på, så jeg må vel pænt vente, til det passer madammen og det bliver sikkert først i aften og til den tid er lænestolen såmænd god nok.

:GRR::GRR::GRR::GRR:

Jeg KAN godt forstå du er sur…jeg ville sende slaven på opdragelseslejr.:rock:

Ferina - så er vi to :venter:

Jeg trøster mig med, at der ikke er noget så fedt som at fælde i nyvasket sengetøj.
Det bliver skønt

Hilsen Balut

Eller gør som jeg. Spise mere end maven kan rumme og så klatre op i det højeste klatretræ og kaste op UD over klatremiljø, stol og det eneste tæppe i rummet
Kamikaze’s X

Det kan man da bare ikke byde en ældre missepige :slight_smile:
Sådan at ødelægge en hel søndag :slight_smile:

Det må du have hævnet på en eller anden måde. :?
Hilsen misseflokken her :smiley:

Ferina - du er en stakkel :ked:

Tusind tak for al jeres sympati - godt at vide, at man bliver forstået. :smiley:

Jeg prøvede ellers at lægge mig på den bare madras og se lidt ynkelig ud - men det gjorde ikke indtryk, for nu skulle der støvsuges og så skulle man i vaskekælderen og ud at handle og hvad der ellers var af dårlige undskyldninger.

:mad::mad::mad::mad::mad:

Men jeg glæder mig nu til at komme i dejligt rent sengetøj i nat - så må jeg hellere lade være med at brække mig i det, som jeg gjorde en gang :tihi:

Og den med at kaste op fra køjen øverst i træet har jeg også prøvet - jeg havde nu ikke indtryk af, at jeg var specielt populær nogen af gangene.

:uha::uha::uha::uha:

Det er ikke altid lige nemt at være kat. :stuck_out_tongue:

Masser af spin og ansigtsnus til jer fra

Ferina :hjerte:

Ak ja de kære slaver er ikek altid nemme at have. At de ikke forstår fine henrydninger og at de kun er til for at please os.

Mille og Xorbit med rimelig velopdragne slaver. Dog ikke når det gælder vådfoder :nix: