Lidt for hjælpsomme

Man kan da heller ikke gå i gang med noget, uden at kattene skal give en hjælpende pote :surrender1:

I går var det Vívil, der hjalp mig med illustrator :S

Og i dag kunne jeg ikke sy i fred :?

Artos alias Prins Pillfinger er altid klar til at hjælpe med hvad som helst :tihi:

Det er kun Flykra, der opfører sig ordentligt (…skrev hun, imens prinsessen kastede op på stuegulvet :dokdok:)

Hihi hvor er de “hjælpsomme”! Dejlige missere :slight_smile:

Haha, hvor er de gode! Her hjemme er drengene også yderst hjælpsomme med eksamenslæsningen, - eller til at få mig til at holde pauser… Man smider sig da bare på computer, bøger og papirer! Så er opmærksomhed uundgåeligt!

Nu skal skal man jo ikke klage når der endeligt er nogen der gider hjælpe :tihi:

Smukke og hjælpsomme misser du har:hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op for nogen smukke hjælpsomme misser :smiley:

UHA, hvor jeg kender det!!!

Dog kan jeg ikke sy og vil tro katten vil være bedre, så dér ville hjælpen da komme til sin ret.

Skønne katte!!

Dejligt med små hjælpere. Her er Tyson også altid yderst hjælpsom, især når jeg skal strikke.
Men desværre har han det med at bide snorer over på ingen tid, så her bliver der kune strikket når jeg med sikkerhed ved han er faldet omkuld på sofaen :wink:

Aj, Majbritt. Nu ikke så utaknemmelig! :smiley:

De er så dejlige :hjertehop:

Åhhhr nogle søde billeder.
Hvor er Vivil nuttet og MEGET hjælpsom.
Kan se han ret har poterne oppe på skrive/tegnepladen…det er da virkelig en hjælp!! :hjerte:

Åhh, det der med man ikke kan sy i fred kender jeg ALT for godt :smiley: Og mønsterpapir knitrer så dejligt, Gimli og Nailhead har været ved at smadre et kjolegrundmønster flere gange sidste weekend, tumpede kræ.
Og hvor er det nogle skønne katte du har dig :slight_smile:

Sikke da nogle smukke og hjælpsomme misser du har :slight_smile:
Jeg er da helt vild med dem :hjerte:
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Sannela;541181]Åhhhr nogle søde billeder.
Hvor er Vivil nuttet og MEGET hjælpsom.
Kan se han ret har poterne oppe på skrive/tegnepladen…det er da virkelig en hjælp!! :hjerte:[/QUOTE]

:tihi: heldigvis generede det ikke at poterne var på tegnepladen :slight_smile: Men har var så sød og sad pænt og spandt og fulgte med på skærmen, så ville ikke flytte ham :slight_smile: …Artos’ hjælp er lidt mere “hands-on” (eller…“paws-on”) :tihi:

Jeg elsker simpelthen dine smukke katte :wehuu:

Især, hr. skeløje… :hjerte::tihi:

Du sender dem bare herhjem, når de bliver lidt for hjælpsomme… :wehu: