Elsker billedet af musling og indigo (velcro er af den ædle race hellig Birma og er stadig tøse pige fornærmet over at Indigo efter datterens menning er en bedre kanin…)
Det passer så perfekt… Og hun er bare nuttet, eller det er de nu begge to, men hun har stjålet vores hjerter… Vi blev spurgt om vi kunne finde plads til hende og vi brugte under 5 min på at sige ja…
Synes også det er rart hun kan lide udstillinger… Hende, hendes mor og bedstemor kommer nok alle til Vejle…
[QUOTE=line_refsgaard;1240656]Det passer så perfekt… Og hun er bare nuttet, eller det er de nu begge to, men hun har stjålet vores hjerter… Vi blev spurgt om vi kunne finde plads til hende og vi brugte under 5 min på at sige ja…
Synes også det er rart hun kan lide udstillinger… Hende, hendes mor og bedstemor kommer nok alle til Vejle…[/QUOTE]
Typisk! Så låner man et burgardin herinde, og så ender det med, at man bliver prakket det på
Vi er nu de glade ejere af et nyt brugt burgardin made by Thilde, som bare er SÅ flot til de to drenge Muffe bliver nemlig selskabsdame for Hugo fra nu af - så skulle nogle ha lyst til at nusse kinder på krammebamsen, så er han at finde på shows
Du så så tilbedende på det, at jeg var nødt til at gøre noget Og det er langt bedre, at I får glæde af det, end det ligger i mit kælderrum - face it, Lykke! Dine gutter ser også fantastiske ud i olivengrønt
Du så så tilbedende på det, at jeg var nødt til at gøre noget Og det er langt bedre, at I får glæde af det, end det ligger i mit kælderrum - face it, Lykke! Dine gutter ser også fantastiske ud i olivengrønt
Selv tak ;)[/QUOTE]
Ja, det gør de jo… Har bidt i det sure æble :høhø:
Ja, det gør de jo… Har bidt i det sure æble :høhø:[/QUOTE]
Jeg troede ellers at den skulle være blå tortie tabby Men kan regne ud at det ikke er nu at jeg skal sige noget om at blå er en reel mulighed i mit næste kuld
Hvor er Muffe fin, er det min klipning der har holdt så længe:høhø:? Mon ikke han har fået sin pels tilbage til den tid hvor han kan udstilles som BLH:)
Marina