Lidt fra Hittekats Hobbyudstilling

Vi fik taget en hel del billeder i går - sjovt nok mest af vores drenge :wink:

Her er lidt af dem vi tog af katte, jeg kender her inde fra. Alle billerne kan ses af alle i et album på Facebook.

Vores del af burrækken - Jack og Hugo er selvfølgeligt i fuld gang med at smadre gardinerne fra morgenstunden :dokdok:

Så flot så Muffe ud i det fine gardin, vi har lånt af Pernille

Jack i sit bur

Hugo fik overtalt Muffe til lidt putning, selvom Muffe IKKE putter!

Hr. Høj Haleføring hos dommer Lone :hjerte:

Muffe var klar til at få nusset kinder - og fik det af mange :smiley:

Henriettes Augustus

Nellie med sin Henriette

Lukas havde lånt en gæst - han er ellers Henriettes :wink:

Pernille med Charlottes Oedipus

Johnnys Glitter Girl

Maries Fanni

Vivians Ronja

Vivians Gynt

Et udvalg af Tinas :stuck_out_tongue:

Lenes Chopin

Lenes Gordon

Tinas Junior

Lines Musling og Velcro (så vidt jeg forstod)

Maibritts Nokki

Malenes Isabella

Udover katte var der også boder med lækre mænd - øh, jeg mener, præmier :slem:

Brita havde sig vist også en god dag :wink: :tihi:

Skønt billede af Skaldepanden. Hun ligner én, der har været en tur på Christiania :os:

[QUOTE=Lykke;1240622]

Maries Fanni[/QUOTE]
Det MÅ være en forveksling! Munden er jo lukket og der kommer slet ingen lyd ud :slem:

Hun var da også i en herlig dunst af hankat :wink:

Der er et par stykker mere af hende på FB - hun ser nok mindre stenet ud på dem :tihi:

Hun var faktisk helt stille og halvsovende, mens jeg knipsede :stuck_out_tongue:

Men ja, hun var da fint næsvis på scenen :wink:

Orh der mangler da én du også kender herindefra :stuck_out_tongue:

Altså, der mangler nok flere :slight_smile: Men der er kun dem her, jeg har billeder af…

Elsker billedet af musling og indigo (velcro er af den ædle race hellig Birma og er stadig tøse pige fornærmet over at Indigo efter datterens menning er en bedre kanin…)

Det er da os rigtigt, tak :slight_smile:

Syns altså Musling er et super navn til en meget nuttet bette en :smiley:

Det passer så perfekt… Og hun er bare nuttet, eller det er de nu begge to, men hun har stjålet vores hjerter… Vi blev spurgt om vi kunne finde plads til hende og vi brugte under 5 min på at sige ja…

Synes også det er rart hun kan lide udstillinger… Hende, hendes mor og bedstemor kommer nok alle til Vejle…

[QUOTE=line_refsgaard;1240656]Det passer så perfekt… Og hun er bare nuttet, eller det er de nu begge to, men hun har stjålet vores hjerter… Vi blev spurgt om vi kunne finde plads til hende og vi brugte under 5 min på at sige ja…

Synes også det er rart hun kan lide udstillinger… Hende, hendes mor og bedstemor kommer nok alle til Vejle…[/QUOTE]

Og stiller op i 3 generationer på stribe? :smiley:

Typisk! Så låner man et burgardin herinde, og så ender det med, at man bliver prakket det på :venter:

Vi er nu de glade ejere af et nyt brugt burgardin made by Thilde, som bare er SÅ flot til de to drenge :slight_smile: Muffe bliver nemlig selskabsdame for Hugo fra nu af - så skulle nogle ha lyst til at nusse kinder på krammebamsen, så er han at finde på shows :hjerte:

Tak, Pernille :smiley:

Ja, vi er nogle værre “prakkere” :smiley: - hvadenten det er katte, ørkenrotter eller burgardiner :slem:

Jeg mangler kun det sidste nu så kigger skummelt på Eva

Og snart skal Marie bades i tomme toiletruller :muhaha:

[QUOTE=Lykke;1240661]Jeg mangler kun det sidste nu så kigger skummelt på Eva

Og snart skal Marie bades i tomme toiletruller :muhaha:[/QUOTE]

Hvad siger du? Skal du have en kat mere? :engel2:

Nemlig :stuck_out_tongue:

Du så så tilbedende på det, at jeg var nødt til at gøre noget :wink: Og det er langt bedre, at I får glæde af det, end det ligger i mit kælderrum - face it, Lykke! Dine gutter ser også fantastiske ud i olivengrønt :smiley: :hjerte:

Selv tak :wink:

Kun hvis den er blå :stuck_out_tongue:

… Og du kan overtale Rune :thumbdown:

[QUOTE=Pernille DL;1240663]Nemlig :stuck_out_tongue:

Du så så tilbedende på det, at jeg var nødt til at gøre noget :wink: Og det er langt bedre, at I får glæde af det, end det ligger i mit kælderrum - face it, Lykke! Dine gutter ser også fantastiske ud i olivengrønt :smiley: :hjerte:

Selv tak ;)[/QUOTE]

Ja, det gør de jo… Har bidt i det sure æble :høhø:

[QUOTE=Lykke;1240670]Kun hvis den er blå :stuck_out_tongue:

… Og du kan overtale Rune :thumbdown:

Ja, det gør de jo… Har bidt i det sure æble :høhø:[/QUOTE]

Jeg troede ellers at den skulle være blå tortie tabby :wink: Men kan regne ud at det ikke er nu at jeg skal sige noget om at blå er en reel mulighed i mit næste kuld :muhaha:

Tro mig, den havde jeg allerede regnet ud :stuck_out_tongue:

Sikke nogle fine billeder (minus 1):tihi:

Hvor er Muffe fin, er det min klipning der har holdt så længe:høhø:? Mon ikke han har fået sin pels tilbage til den tid hvor han kan udstilles som BLH:)
Marina